ow wat erg mejosje.wat denk je dat ze heeft? sem weer naar school. zat hij echt met zoveel kinderen?nou ja, 4 aar oud en dan met zoveel kinderen in een klas. ik wil tim dan echt ni sturen. hij zou het echt aan kunnen.
boord; ja hoor op een gegeven moment begint de taal ding heel hard gaan. dan willen ze ook zeggen wat ze allemaal geleerd hebben.
tim heeft een week lang als een volwasse man gegeten, had constant honger.en nu is ie weer terug. 1 boterham in de ochtend met veel moeite, lunch halve cracker, avond eten n beetje kip en mama heeft in zijn mond 3 hapjes aardappelpuree gestopt en n stukje broccoli, en dat was het dan. wil absoluut geen toetje, yogurt of fruit.hij dronk wel goed. he is back!
Ze heeft koorts en diarree... en goed ook, waar het aan ligt geen idee. Laatste meting was 40,1. Dokter gebeld, zolang ze nog wel alert is gaat het goed. Dat is ze wel. Ze heeft zelfs een banaan en 3 stukje stokbrood gegeten. Speciaal kippensoep voor haar klaargemaakt, maar na twee slokjes vond ze dat wel weer voldoende. Gewoon drinken gaat er wel in gelukkig. Voor de rest wilde ze alleen maar aan me hangen. Ik heb het natuurlijk allemaal toegelaten. School alweer begonnen... zo... ik heb het idee dat de vakantie nog niet eens begonnen is. Hier kan ik na volgende week waarschijnlijk op vakantie. Ook als het allemaal niet positief is, dan ga ik alsnog op vakantie trouwens Had tim een groeispurt of merk je daar niets in? prettige avond en ik hoop dat jullie van het mooie weer hebben genoten.
heeft gehad denk ik, hij was erg dun de laatste tijd(vr zijn doen). nu weer hersteld n beetje. ik hoop t snel stopt met diarre. je kunt ook verse munt thee maken met n beetje diksap voor de zoetigheid. hier helpt t meteen tegen diarre.
Mejosje, wat zielig voor je meisje. Veel beterschap. Ik hoop dat het goed gaat vannacht. Belize, wat jammer dat Tim nu weer slecht eet. Raar he? Hier haalde ik J. ook wat hongerig van het kdv. Hij voelde ook warm en wilde alleen tegen mij aanleggen. Met een detail naar bed gedaan. Hopelijk is het morgen over. Wendy, nu alweer naar school. Hier nog 3 weken vakantie. En ik heb ook geen vakantiegevoel gehad. Nog 7 weken en dan gaan we.
heyyy het zou jammer zijn als internetdate ni doorgaat vanwege zieke kindjes. tim heeft oogontsteking. ik dacht dat t al weg was, maar vanochtend beide ogen met puss. hij was weer wakker vannacht. hij deed n uur lang zijn best om weer in slaap te kunne vallen. ik hoor hem draaien en zachte geluidjes maken zonder huilen, na een uur ripe hij wel toch mama.
Nou dat kwam ook al bij mij op Belize. Als J. nog ziek is dan gaat het helaas niet door voor ons. Zielig voor Tim die ontstoken ogen. En het is moeilijk uitleggen dat hij niet in zijn ogen mag wrijven.
Ik heb een slechte nacht gehad met mijn meisje... het gaat al wel weer een stuk beter hoor met haar. Maar vandaag toch nog thuis. Met de diaree (3 luiers per uur ongeveer) heb ik haar nog niet naar het kdv gebracht. Ik werk wel een dagje thuis. Ik hoop dat het met de andere kindjes (ook snel) goed gaat. Zaterdag kunnen we de stand van zaken bekijken.
Och al die zieke kindjes, balen! Meeting moet wel doorgaan hoor Hopelijk knappen ze allemaal snel op.
Oei, ik lees allemaal zieke kindjes. Veel beterschap. Dames, zouden jullie je zorgen maken? Zoontje eet echt weinig op een dag. 2 boterhammen, paar hapjes avondeten en kwart tot driekwart stuk fruit. Verder wil hij bijna niets en het avondeten gaat echt met moeite die 3/4 hapjes. Hij weegt waarsch. nog steeds 9kg en +_80cm. Maat 80/86 en toch alweer bijna 2 jaar. Moet ik hier iets mee? Ik twijfel elke dag. Dan denk ik hij is gezond en fit maar als ik hem uitkleed en die ribben zo duidelijk zie gaat er een steek door mijn hart. Vooral in combinatie met het weinige eten.
Boord: ik heb er geen verstand van natuurlijk, maar ik vind het wel erg aan de lichte kant 9 kg. Maar dat hoeft niet te zeggen als hij netjes zijn eigen lijn volgt. En wat voor ouders heeft de kleine jongen... zijn jullie ook redelijk petite om het zo maar te zeggen? Heb je al eens advies gevraagd aan het cb? Hier in mijn woonplaats vind het ik het cb best wel goed, zou ik dus zeker naartoe om eens te vragen hoe en wat. Is misschien minder eng dan meteen naar de ha te gaan... aangezien die dan zal doorverwijzen denk ik. Lengte is hier trouwens ook rond de 80 cm denk ik hoor... en de kleine meid is aan de stevige kant met ongeveer 12 kilo. Ligt vrij dicht bij het gemiddelde hier. Bij zorgen en twijfel, ja, ik zou gaan! Eerst de zorgen weg, dan is de twijfel ook weg...
Ow ze is vandaag gewoon de hele dag actief geweest... geen rare dingen, netjes gedronken. Matig gegeten. Laatste luier was ook weer iets bestendiger. Gaat de goede kant op.
Ik ben fijntjes en papa tot zijn 25ste ook. Dat zegt het CB ook steeds. Dat hij op mij lijkt wat dat betreft en dat het niet zorgwekkend is. Als ik wilde kon ze me naar de dietiste doorverwijzen maar toen wilde ik dat niet. Nu begin ik toch te twijfelen. Hij is echt heel licht voor zijn leeftijd en zijn broeken moet ik echt de knoopjes aan de binnenkant op bijna de laatste doen zodat hij aan zijn kont blijft hangen. Maar hij lijkt niet extreem dun, dat weer niet. Ik twijfel gewoon heel erg. Misschien inderdaad toch eens een afspraak maken bij het CB om te overleggen. CB zei wel dat met 2 jaar BMI berekend kan worden en dat we dan meer kunnen zeggen. Nu officieel nog niet.
boord; ik zou wel naar n dietiste gaan. ze kan dan wel vertellen hoe en wat, daarna kun je nog steeds doen wat je verstandig lijkt. jij bepaalt uiteindelijk wat je doet. als hij beter eet dan slaapt hij misschien ook beter. en kijk hoe goed het gaat met lot!
Wat sneu al die zieke kinderen, hopelijk zijn ze allemaal snel beter.. Allemaal kiezen of andere dingen? Boordevol, waarom maak je je zorgen? Heb jij het idee dat hij honger heeft of niet gezond is? Of komt het door commentaar etc. van anderen? Ik zelf vind het niet zwaar maar ook niet extreem weinig bij zijn lengte. Hier met zo'n 88 cm op ongeveer 10,5 kg (weer iets afgevallen). Hij eet nu ook een heel stuk minder, zo ongeveer de helft als eerst, maar volgens de KA is het heel normaal dat ze rond deze leeftijd veel minder gaan eten (vind ik het overigens idd wel weinig wat je mannetje eet, maar hebben nu ook 3-4 dagen in de week met die hoeveelheden). Ik zou me vooral afvragen waar je zorgen op gebaseerd zijn, ik ben namelijk erg gevoelig voor commentaar van anderen en dan moet ik zelf echt even goed kijken of de zorgen wel terecht zijn, want wat weten die nou van mijn kind (KA of cb is nl iets anders)..
[Dan denk ik hij is gezond en fit maar als ik hem uitkleed en die ribben zo duidelijk zie gaat er een steek door mijn hart. Vooral in combinatie met het weinige eten.[/QUOTE] ik denk niet dat ze het over de opmerkingen van mensen heeft. ze maakt zich zelf zorgen denk ik. en als je je zo voelt over kindje(zoals ze hierboven schreef) dan zegt je moeder instinkt het al toch? ff naar CB of dietiste kan niet kwaad.het kan helpen om over deskundigen te praten.
Ik ben het met de rest eens dat hij niet zwaar maar ook niet heel licht bij zn lengte is. Maar jij moet gewoon je moeder-gevoel volgen. Als je het niet helemaal vertrouwt gewoon langs het CB gaan en desnoods een verwijzing voor een dietist vragen. Er een x extra naar laten kijken kan natuurlijk nooit kwaad, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Ik moet begin september weer terug naar de dietist, wat mij betreft kunnen we dan wel stoppen/minderen met het fantomalt want ze is echt een stuk flinker geworden. Hier ook een meisje wat niet lekker is. Vanacht heeft ze gewoon helemaal niet geslapen. Bleef huilen ook toen ze bij mij lag. Wat er nou was??? Vanmorgen ook een bloedneus, vaag.. Als de meeting nog doorgaat met al die zieke kindjes. Volgens mij wordt het prachtig weer dus als iemand nog iets leuks buiten weet