mejosje had het over piknik?of n dieren tuin?ik weet het niet. hier in de buurt is er n kinderboerderij naast een speeltuin met veel zand.dat vind tim ook geweldig en een cafe waar de ouder zitten ook n wandel pad door n bos.zo een plek is ook leuk omdat er verschillende dingen zijn om te doen als t mooi weer is.ik heb nu eigenlijk regenlaarsjes en regen jasje vr tim gekocht om in nattigheid ook ff naar buiten te kunnen(hij roept altijd en de hele tijd 'naar buiten?')
@Boordevol: Inderdaad, ik zou zoals Diddl al zegt je moedergevoel volgen. Persoonlijk vind ik 9 kilo best licht maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn knulletje rond de 12 kilo zit. Als ik zie dat het kindje van AMS ook maar 10,5 kilo weegt is mijn referentiekader dus heel anders. @Diddl: he bah wat naar zeg. Vanmorgen ook een bloedneus? Wat eng. Hoe gaat het nu? Ik weet helaas niet of het gaat lukken die meeting voor ons. Maar dat PB ik jullie nog wel even.
@ Pasja, is je knulletje zo ziek? Dikke knuf voor hem! Lot ligt nu te slapen, vanmorgen ging het wel. Nichtje (3jr.) was hier en ze hebben lekker gespeeld. Ze was wel wat moe maar dat vind ik niet heel gek @ Belize, klinkt ook leuk!
arme lotje ze kon bij jou ook niet in slaapvallen?je weet soms echt niet wat ze nou hebben he? bloedneus erg schrikken volgens mij.
ff kijken of deze link werkt hier. over ontwikkeling van peuters dezer maanden Milestone chart: 19 to 24 months | BabyCenter
Sorry, had over het deeltje van de ribben heen gelezen, weinig tijd nu.. Lastig oordelen ook vanaf hier en zonder beeld erbij, maar een keer extra kijken kan nooit kwaad. Hier inmiddels weer 2 kiezen door, dus nog 1 te gaan.. Mbt andere locatie, dan wel graag iets in de buurt, want heb nl om 13.00 uur al een volgende afspraak, anders krijg ik het allemaal niet geregeld (tja, altijd in NL een overvolle agenda). Hoe gaan we dat trouwens doen met evt. afzeggingen? Een lijst met tel. nrs oid?
Laten we het gewoon doen op de overeengekomen locatie. Ik ben sowieso wel aanwezig, dus zal ik mijn tel maar even pb' en? voor de facebookers ben ik sowieso bereikbaar met mijn iphone natuurlijk. Pasja... is het een andere reden dat het je even niet uitkomt? a la reden Belize en ik ook in zitten?
pfff, we waren aan t wandelen in de stad, toen heeft n vrouw heel haastig haar fiets geparkeerd, we liepen wel 1,5m afstand of zo, maar de fiets viel om.ik kon tim snel weg trekken(hij houdt gelukkig altijd mijn hand vast)maar toch, hij is geraakt bij schouder en arm. zo; schrikken zeg en hard huilen. ik heb t gekeken, geen zichbaar schade. zoiets kan dus ook gebeuren. de wereld is vol met gevaren voor de dreumessen. we zijn iets meer dan n uur gewandeld. maar hij kon t echt niet vol houden aan t eind, moest hem dragen.zo zwaar. ik dacht dat hij t aan moest kunnen.nee dus. hij wilde de winkels in om ergens op te kunnen zitten.(ja, hij kan t goed duidelijk maken met zijn woordjes) hoelang kunnen jullie kindjes zonder pauze lopen?
Zieke kindjes al weer beetje opgeknapt? Wij zijn er gewoon bij hoor...of er moet iets geks gebeuren. Finn heeft nu wel weer een dikke lip. Was bij oma iets te fanatiek met fietsen. Neem aan nog gewoon op de afgesproken locatie? Tis dan wel mooi weer, maar we zitten daar niet de hele dag he Zal zo even m'n nr pb-en. Belize: Finn loopt hier alleen zelf als we naar de speeltuin oid gaan. Dus kleine stukjes. Als ik verder ga dan zet ik hem gewoon in de wandelwagen.
#Belize: ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Blij dat alles goed lijkt te zijn met Tim. Wij lopen hier ook alleen mar kleine stukken. Naar de kinderboerderij 50 meter, eind van de straat naar de appie, maar dan neem ik wel de wandelwagen mee... daarna is ze ook echt wel moe van het lopen. In haar tempo is het ook wel echt 20 minuten lopen. terwijl het ook iets van 5 kan zijn alles moet bewonderd worden. Ja, hier is het zieke kindje al weer helemaal beter.
ow, als ik mejosje en wendy lees denk ik dat ik tim forceer teveel met lopen, was opdracht van fysio om zoveel mogelijk te lopen. pff arme jongen.
Hier verschilt het heel erg. De ene keer loopt hij zo 30 minuten heen en terug. De andere keer wil hij na 5 min gedragen worden. Hij kan wel heel lang lopen. Maar ik zou anders elke dag of elke week ietsje verder gaan en kijken hoe lang hij maximaal uithoudt (dus bv 10 minuten lopen heen en terug), en dan weer wat verder. Zo kan hij er ook aan wennen.
boord; zo te zien loopt tim toch de langste afstanden hier en ook qua tijd zit hij ook zonder pauze erg ver. hij loopt dus winkel straat heen en weer elke dag, we gaan ook lopend naar speeltuin, spelen en dan weer lopend terug. honderden meters. en elke dag n uur. loopt ook snel. 50 meter in 5 minutten!nou soms vraag ik me af wat de fysio wilt met tim, top sporter maken of zo? gelukkig kan ik hier zoiets vragen om te vergelijken met de andere kindjes op zijn leeftijd. maar goed, ik heb tot nu toe goed opgebouwt zo te zien, ik zal vaker met kinderwagen gaan vanaf nu, dan eet hij zijn lunch misschien. hij is waarschijnlijk erg moe of zo om te eten. na zoveel lopen.
nu het slechte nieuws; tim is ziek. hij sliep gister nauwelijks, veel niezen. vanochtend wakker met verhoging, ging niet naar beneden, net met 38,1 in bed gestopt omdat hij steeds zieker leek. nou als hij zo vroeg zo zo warm is wordt t 40 aan t eind van de middag tim kennende. ik denk niet dat we kunnen komen morgen. ik baal zo enorm van. ik wilde zo graag, was ook mijn idee. ik hoop nu dat t misschien tandjes verhoging is maar denk niet wegens niezen en de oogjes die nog niet schoon zijn.pfff.
Jeetje Belize, Ik vind inderdaad dat Tim veel kan lopen. Hier ook kleine stukjes. En ik vind het heel knap dat hij je hand vasthoudt. Hier echt niet. Hij begint al te brullen als ik zijn hand pak bij het oversteken. Maar goed, dan heeft hij pech en brult maar hoor. Arme Tim. Zielig dat hij ziek is. Ik heb net een PB gestuurd dat wij er ook niet zijn morgen. Maar ik zou het wel leuk vinden om, als het bevalt, het nog een keer over te doen. Dan ben ik er graag bij. Ben ook wel benieuwd naar Tim zijn echte naam.
ha pasja; tim liep in t begin ook erg wild. ik was er zo zat van had toen een topik geopend. nou de tip van het jaar is, zijn hand vragen voordat je naar buiten loopt! al dus bij de deur moet hij je hand vast houden om naar buiten te mogen. (iemand zei toen dat t net zo werkt bij de honden, en ik ben erg goed met honden trainen, dus dat heb ik bedacht) maar dus niet los laten...oww arme tim huilt nu weer in bed.
Ook ik moet helaas afzeggen voor morgen Lotje is nogsteeds ziek en zelf ben ik donderdagavond van een paard geknalt en kan nu amper lopen vd pijn in mn rug. Ik baal er ook van, leek me echt wel heel gezellig, dus ook ik hoop dat we het snel een x gaan herhalen!! @ Belize, jeetje dat was schrikken met Tim en die fiets dan! @ Pasja en Belize, beterschap voor jullie kleintjes!!
Hmmm...dus dan zijn we nog maar met 3?! Balen....Als het aan mij ligt kom ik gewoon...of willen jullie een andere keer afspreken?