als tim morgen beter is dan komen wij ook, verwacht ik niet maar kan wel zo goed komen met hem. diddle;wat erg van de paard...hoop je snel weer pijnvrij bent/
zie nu dit pas, jammer maar dat is zo. Ik heb hoe dan ook daarna een afspraak in de buurt, dus wij komen gewoon (manlief komt ook mee, want die wil ook graag bij de afspraak daarna zijn). Diddl, en alle zieke kindjes beterschap...
we moesten wel snel weg omdat ik met tim toch moest voorzichtig zijn.hij is nog niet helemaal ok. maar goed, hier is foto van kiek's knuffel met tim waarna tim heel hard moest huilen. kiek ook n beetje traantjes in haar ogen.hahaha. dat was erg grappig.
ik vond het echt geweldig om kennis te maken en dat de kindjes samen erg leuk. ik heb mijn email aan ams gestuurd, maar dan heeft iedereen het denk ik, zodat iedereen de email adressen kunnen doorgeven voor de foto's. wat een lieve mensen allemaal die club3 leden!
Ohhhhh JALOERS!!!!! Vind het echt jammer dat wij niet konden maar zo te horen was het dus wel voor herhaling vatbaar? Leuke fotos!
wat mij betref zeker wel! nou omdat tim nog steeds verhoging had wilde ik wel snel weer terug, met al die beweging en aktie zou t toch 39 of zo geweest zijn waarschijnlijk, toen begon hij te zweten. ik denk dus toch de tandjes zijn. het was erg leuk om kindjes te samen te zien. maar het lukte me niet hen allemaal in aktie op 1 foto te krijgen.
wat mij betreft ook, maar denk dat het komende jaar er voor ons niet meer in zit, tenzij we de volgende meeting in spanje doen..
Nou ik ben ook jaloers hoor. Wat leuk dat het zo bevallen is. EN lief zeg om Tim en Kiek zo samen te zien. @Belize: Ik hoop dat Tim snel opknapt. @Diddl: Hoe is het met Lot?
Als de rest het ermee eens is stuur ik je ook even mijn emailadres. Ik wil namelijk graag de foto's zien.
Vond het ook erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar! Finn lag gelijk knock out in de auto Ben erg benieuwd naar de foto's AMS en Belize. Zal jullie allebei wel even m'n mailadres pb-en enne...Pasja van mij mag je de foto's wel zien hoor
ow, ik heb al aan pasja de foto's gestuurd. maar ik weet eigenlijk niet of ik het goed doe, ontvangen jullie de fotos goed?
Wat een leuke foto's!! En wat leuk jullie allemaal zo te zien. Nu vind ik het helemaal jammer dat wij er niet bij waren.
ik begin n beetje te knoeieen met de emails etc. te moe. ik zal morgen kijken of ik meer fotos kan sturen. er zijn niet zo veel maar goed...
ow ik wil ook de foto's... even e-mail pb'en Vond het erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar & ams ik heb niets tegen zuid spanje ben voor de rest dood... 12 uur onderweg geweest vandaag! Wel allemaal de moeite waard.
Ik zal die van jou wel even doormailen aan de rest. Zal ik anders voor de anderen wat foto's in mijn album zetten zodat ze die kunnen zien? Is misschien makkelijker dan al het mailen?