idem dito hier trouwens over facebook etc. Men weet niet dat we weer begonnen zijn. & 2e ronde. Valt allemaal nog best wel mee... ik weet uit mijn omgeving dat het vrij lang kan duren voor het weer een keer raak is. Dat de eerste keer meteen raak was mazzel! Wanneer had je de positieve test pasja?
Bij Kiek was je de eerste keer al zwanger? Wow! (Of heb je dat al eens verteld) Bij J. duurde het 7 maanden. Ik wist mijn NOD natuurlijk niet door die miskraam vorige maand maar ik voelde me wel zwanger. (Weeeig gevoel, moe, pijnlijke borsten en mooie lange nagels. Dus ik had gisteren een test gedaan en die was heel licht positief. Vandaag zo een digitale van CB met zwangerschapsindicator en daar staat Zwanger 1-2. Dus ik ben net 4 weken zwanger denk ik.
@ Pasja, gefeliciteeeeerd, super!!!! @ Mejosje *knuf* maar jij wel gefelciteerd met het afronden van je studie, zal een heerlijk gevoel zijn!
jup in 1x raak... en na de beslissing dacht ik toen zoiets nou dat duurt vast wel een tijdje, voldoende tijd om nog even mijn studie af te maken. hahaha... na de positieve test kwam toen echt geen drol meer uit mijn handen + alle ontzwanger maanden ongeveer Super dat het nu zo snel is gegaan!
hartelijk gefeliciteerd pasja!ze zeggen; vaak na n miskraam n vrouw vruchtbaarder is etc. is wel erg leuk vr jullie. wij hier, hebben, toch besloten om t niet te proberen. ik heb mijn afsprk met gyn toen al afgezegd. bij de eerste ronde heb ik mijn temp elke dag gemeten maar toch NO GUTS gehad om t te proberen. tim was ziek, hij sliep niet, eet niet, het werd me toen echt teveel, het gedachte dat ik weer zwanger zou zijn, met BI, misschien in rolstoel terecht komen en met n baby(die ook niet slaapt!) terwijl ik voor tim ook moet verzorgen. ik heb dus teruggedeinsd en niet geprobeerd.
Pasja, wat fijn voor jullie! Hopelijk kun je er ook van genieten, want het zal denk ik nu wel extra spannend voor jullie zijn.. Belize, jammer dat jullie het toch niet gaan proberen, maar kan me jullie beslissing wel voorstellen. Hopelijk hebben jullie er allebei vrede mee.. Mejosje, hier idd ook de eerste 1 x raak (ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan) en duurde de 2e idd langer. Dat valt dan tegen ondanks dat je weet dat het heel normaal is dat het even duurt. Hopelijk is het ook voor jullie snel raak..
Super leuk, Pasja!! Gefeliciteerd meid!! Weet je miss al wanneer je voor de eerste echo mag? Is overal verschillend volgens mij. Oh, zie net dat je gister pas getest hebt, dus dan zal je vast nog niet gebeld hebben Spannend hoor. Hopelijk blijf je je goed voelen. Belize: jammer dat jullie niet voor een tweede gaan, maar erg begrijpelijk. Evt zwangerschap zou dan erg zwaar zijn. Hier blijft t echt definitief bij 2. Diep in m'n hart wil ik er wel 10, maar je moet ook je verstand blijven gebruiken he Je moet ook aan later denken. En jij Diddle?
Sem staat trouwens op de voorpagina van een lokale krant hihi...was feest bij m'n ouders in de straat. Als de krant online is zal ik wel even een linkje plaatsen..of mag dat niet opt forum?!
Wat leuk wendy! Volgensmij mag een link van een krant gewoon.. Ergens jammer he wendy, maar idd maar beter je verstand gebruiken. Gelukkig heb je 2 hele knappe mannen! Enne met naar huis gaan deed ons mannetje Sem na hoor, was nl ook erg leuk..
@ Belize, jammer maar begrijpelijk! @ Wendy, wij zijn er nog niet helemaal over uit of er hier nog een 3e komt. Leuk zeg Sem in de krant, ben benieuwd! Ik zie het al helemaal voor me Sem bij het weggaan, Lisa is precies zo!!! Wij hebben vorige week ons huis te koop gezet, ook spannend!!
He Diddl, idd spannend jullie huis te koop! In deze tijd zeker eerst je huis verkopen en dan pas kijken voor een ander huis? Waar willen jullie heen? HetKompasSliedrecht.nl Geen idee of de linkt werkt?! Zal even kijken...
Oh wat leuk Wendy!! We gaan idd eerst dit verkopen voor we iets anders gaan kopen. We weten nog niet precies waar we heen willen, maar net waar we een mooi huis in een goede buurt vinden. Waarschijnlijk wordt het Hellevoetsluis.
Bedankt voor de felicitaties dames. Ik ben heel blij maar tegelijkertijd ook een beetje bang dat het misgaat. @Belize: Wat jammer zeg. Maar ik snap het heel goed. BI moet je niet onderschatten. Dan kan het heel zwaar worden met nog een baby erbij. Maar het lijkt me ook wel moeilijk die beslissing. @Wendy: Wat leuk van Sem. Je zal wel supertrots op hem zijn. Het is ook een leuke foto. @Diddl: Spannend zeg je huis verkopen. Helemaal in deze tijd. @AMS: Hoe gaat het met je? Ben je niet enorm moe van al die afspraken?
Wat een leuke foto van Sem! & idd, 2 mooie mannen en zo lief met elkaar diddle: spannend huis verkopen, zeker in deze tijd. Veel succes met de verkoop. En waar zou het aan liggen of er wel of geen 3e komt? Weloverwogen beslissing Belize! Ik snap dat angst ook meespeelt en het geluk dat je nu met Tim hebt vergooi je inderdaad niet zo snel met alle risico's die er wellicht aan verbonden kunnen worden aan een tweede zw. Pasja en ik gaan definitief niet samen zwanger zijn tot mei... tenminste niet tot begin mei. Voor eind mei maak ik weer een kans Ach ja, ik ben alle stress nu lekker kwijt aan het raken. Is ook wel echt nodig. Pfff wat kunnen sommige dingen toch in je gaan zitten. Ben nu alleen thuis... maar moet eigenlijk nog even naar de AH voor brood morgenochtend, probleem. Hmmmm... eens even kijken hoelaat de bakker eigenlijk open is morgenochtend
ow, mijn kleine meis ging vandaag speciaal uit bad om op haar hurkjes een poepje te doen. Ik ga denk ik maar even een potje aanschaffen... en daadwerkelijk beginnen met zindelijkheidstraining.
Mejosje, toch ingesteld geworden? Balen. Wat schattig dat op haar jurken poepen. Ik ga ook een potje kopen. Kan hij er alvast aan wenen want hij vindt de wc wel erg interessant en zegt dan steeds 'poepen' Haha
Ik had al een paar dagen menstruatiekrampen. Was al voorbereid dat ik deze maand geen posi test zou krijgen. Moet ook echt zeggen dat met alle stress en leefwijze van de afgelopen maand ik me afvraag wat voor ei zich prettig in mijn lichaam had gevoeld