Idem Belize: zou volgens mij niet moeten kunnen hoor met die waspoeder. Wissel ook wel eens van poeder (als er weer eentje op is), maar heb dit nog nooit gehad. Finn is niet echt aanhankelijk. Huilt wel tranen met tuiten als mama weg gaat, maar houdt niet van kussen en knuffelen. Arme ik Mejosje: petje af voor je hoor!!! Hopelijk ist allemaal gelukt. Boord: alvast succes voor morgen. Ben na 4 jaar weer begonnen met volleybal en gister is er met m'n buikspieren iets niet helemaal goed gegaan Nooit gedacht die spieren zo goed te voelen....lekker rustig dagje maar houden vandaag.
Ik denk idd eerder dat het gewoon niet goed uitgespoeld is belize, dan lijkt het ook vaak dat het weer erin zit. Anders gewoon even een mailtje sturen met een klacht. Wendy, leuk volleyballen, zal idd wel even wennen zijn voor je lichaam na al die tijd.
na 2 keer wassen zitten er nog steeds licht paarse vlekken, echt allover. en het lijkt ook dat het stof ook dunner is waar die vlekjes zitten. ik snap er ook niks van.
Mn rug doet het weer Dus hopelijk blijf ik er nu voorlopig opzitten Ik moet zeggen dat manlief op het moment wel meer thuis is, even een wat rustigere periode op zn werk. Maar nee hij heeft er totaal geen moeite mee.
Gek belize, zou dan toch even een mailtje sturen. Diddl, ja is altijd fijn he als je erop blijft zitten, maar ja, soms makkelijker gezegd dan gedaan... Is het het beestje op je hyves waar je vanaf bent gevallen? Ziet er iig wel leuk uit.
De doorverwijzing voor de diëtiste is binnen. We kunnen daar over 3 weken terecht. Hij zit onder de onderste lijn. Wel is hij 400 gram aangekomen en 4 cm langer geworden sinds de laatste keer. Hij weegt nu met bijna 22 maanden 9.4kg en is 84cm. De kinderarts vond het vanwege dat hij echt ruim onder de onderste lijn zat wel goed om de diëtiste te bezoeken. Over 3 weken weten we dus meer.
Wow 4 cm, dat is flink! Wel goed dat je een doorverwijzing hebt, maakt de ka zich zelf ook zorgen of snapt hij vnl jullie zorgen en vind het daarom goed om een dietiste te bezoeken?
De kinderarts was niet direct bezorgd maar omdat hij toch een halve centimeter onder de onderste lijn zit vond ze het wel goed om een diëtiste te raadplegen. 4 cm en 400 gram is voor zijn doel wel heel veel in 2 maanden tijd. En als je bekijkt dat hij de afgelopen weken meer dagen slecht dan goed at is 400 gram sowieso een mooie stijging. Maar toch niet genoeg.
@boord: super van de doorverwijzing. Ik hoop dat het ook wat rust gaat geven in alle twijfels. Wat betreft het lekkere aanhankelijke: klinkt heerlijk hoor. Hier wordt papa wel geaaid en krijgt zo af en toe een kusje, maar het is wel meer mama. Ik wijt het ook dat ik meer geduld heb om eens een spelletje te spelen. Papa dolt alleen wat meer, omhoog zwaaien enzo.
Boordevol, fijn dat de KA niet direct bezorgt is, dat geeft denk ik toch iets meer rust.. Ben benieuwd wat de dietist ervan zegt.. Mejosje, kon je weer niet slapen? Of klopt de tijd weer eens niet?
AMS: ik heb van je gedroomd vannacht...t moet niet gekker worden haha....ik weet hoe jullie mannetje gaat heten Hier een mannetje dat sinds vd wk bij de deurklinken komt. Hij zit regelmatig in de wc en wat ik erger vind is dat hij de poort ook open krijgt. Die hebben wij nooit op slot, omdat Sem vaak buiten is maar nu dan eerst maar eens proberen om de klink omhoog te doen. Heb hem al eens in de gang terug gevonden....schrok me rot!! Hij is echt een wegloper... Boord: lengte is toch geen probleem bij je zoontje, 84cm? Halve cm onder de onderste lijn...Finn was in mei 82 cm dus denk dat hij nu echt niet veel groter is. Wel fijn dat je een doorverwijzing hebt! Nou....we gaan maar weer eens werken, pff!
Ben benieuwd wendy! Was wel een leuke droom hoop ik.. Met die deurklinken is lastig zeg! Gelukkig hebben wij nogal stroeve klinken, dus die krijgt hij niet makkelijk naar beneden. Maar de voordeur heb ik als ik bezig ben wel op slot voor de zekerheid.. Hoe is het met je spierpijn? Hopelijk al beter.. Hier vandaag weer de eerste dag op de creche, gelukkig geen drama bij het wegbrengen, hopelijk gaat het volgende week net zo makkelijk. Voor de vakantie had hij nogal wat probleempjes bij het afscheid nemen.
@Diddl: Fijn dat je geen last meer van je rug hebt. Is toch heel vervelend. Helemaal met twee kleine kinderen. @Boordevol: Fijn dat je nu een afspraak hebt. Hij is wel lekker gegroeid zeg. @Wendy: Hier kan J. al een tijdje bij de deurklink dus heb ik ze allemaal omhoog gedaan. Dat kan hij nog niet. Buitendeur kan hij sowieso niet want die is wat zwaarder dan de rest. Hoe is het met je buikspieren? @Mejosje: Is alles gelukt met je eten? Ben heel benieuwd naar je soep! @Belize: Wat raar van dat broekje van Tim zeg. Heel slecht eigenlijk dat het zo snel al verkleurd. Hier ook geen knuffelkind. Helaas. Alleen als ik hem chanteer met een koekje ofzo. Haha Dan wil hij wel een kusje geven. Qua mama periode hebben we dat wel gehad. Op een gegeven moment mocht papa niet eens meer eten geven. Gelukkig kan hij dat nu zelf dus hebben we dat probleem ook niet meer.
Het was een naam die ik genoemd heb ik mijn lijstje, AMS. Zit ik goed? Haha... Zijn jullie er nu al helemaal uit trouwens? Droom ging over kamperen en sloeg echt helemaal nergens op Buikspieren zijn nog niet over hoor! 2 rotnachten gehad...iedere keer als ik me wilde omdraaien dan werd ik wakker. Voel ze al wel een stuk minder dus hopelijk ist snel over...wil volgende wk gewoon weer trainen! Alleen thuis vanaaf dus lekker Holland's got talent kijken...vriendlief is vannacht ook weg dus Sem ligt op z'n plekje
wendy bij mij ging pijn pas weg als ik n week later weer traindde. dus wel doen. ik heb vroeger ook voleybal gespeld. erg leuk, serveren heel hard dan hahaha!
@ Boord, fijn dat je een doorverwijzing gehad hebt. Ik gok op Fantomalt!! Wij moeten vrijdag weer. @ AMS, idd dat paardje van mn hyves. Ben hem aan het inrijden dus tja dan kan je dat verwachten he. @ Wendy, nu dan doorzetten met het volleyballen, dan is je spierpijn vats snel over. Jeetje allemaal al bij de deurklink, nou mijn guppie niet hoor
@Wendy en Diddl. Vonden jullie je tweede zwangerschap ook een beetje eng. Ik ben zo bang dat J. de baby niet leunt vindt of dat ze totaal niet met elkaar kunnen opschieten. Wat als J. zich enorm achtergesteld voelt of zich juist heel ongelukkig voelt als de baby er is. Waarschijnlijk denken veel vrouwen daarover na en valt het allemaal wel mee. Het is waarschijnlijk weer het onbekende net zoals bij de eerste.