Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    B

Gezellig. :-D

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    @wendy, er heeft er een nog heel lang toch bovenaan het lijstje gestaan van die van jou en een die er wel op lijkt, maar zie hem niet staan:p. En kamperen, gezellig hoor:D!

@Diddl, ja dan heb je idd een groot risico. Ik durf me er niet meer aan te wagen, ben echt een bangerik geworden;).. Gelukkig zijn de spaanse paardjes een stuk rustiger, dus voor een eventuele baan zal ik er niet door belemmerd worden denk (hoop) ik. Maar helaas is daar nog steeds even geen zicht op..

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Toen ik zwanger was maakte ik me er geen zorgen over en zag wel hoe het zou gaan lopen. Toen Finn was geboren en Sem totaal geen belangstelling had voor z'n broertje vond ik dat wel heel erg jammer. Had het zo graag anders gezien. Hoorde vaak verhalen dat kindjes helemaal dol op hun broertje/zusje waren en dat wilde ik ook! Helaas kan je je kindje niet sturen en dwingen om z'n broertje/zusje leuk te vinden dus moest het wel accepteren. Langzaam ging het steeds beter en nu kunnen die twee niet meer zonder elkaar!! Zo leuk om ze saampies bezig te zien...dus alles komt goed vertrouw me maar :)

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Dank je Wendy. :)

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Kan het me niet voorstellen dat Sem niet naar zijn broertje omkeek. "Ziet Sem een kontje geven aan Finn het springkussen weer op". Te schattig.

& ja ik was gisternacht weer wakker. Kon niet slapen inderdaad.
    Ik ben nu ook lekker vroeg op (5u opgestaan) om even snel te kijken hier en de laatste dingen af te maken voor ik richting de klus ga.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    mejosje, vervelend dat je nog steeds slaapproblemen hebt. Probeer je er iets aan te doen of zie je wel wanneer het over gaat?

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    geen koffie of thee na 15uur!

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Pasja, ik was er tijdens mn zwangerschap soms niet meer zeker van of het wel een juiste keuze was om ze "zo snel" op elkaar te willen. Wat echt wel een hele bewuste keuze was.
    Daarna nooit meer gehad en ben dr ook heel blij mee.
    Nu is het bij ons nog anders omdat Lot zoveel achterloopt (voor mn gevoel is ze gewoon jonger)
    Maar bang om Lisa achter te stellen ben ik eigenlijk nooit echt geweest.

@ AMS, je werkt niet meer met paardjes nu dan?
    Dat ben ik dan even kwijt hoor sorry.

@ Mejosje, vervelend zeg!!

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ach die slaapproblemen... het is niet consequent. Ben niet elke nacht wakker ofzo (al lijkt dat misschien wel zo).
    Ben nu wel lekker uitgeslapen. Ik kon gister niet meer.

@pasja: ik heb natuurlijk geen tweede en herken dus zaken als het schuldgevoel dat je mogelijk zou kunnen hebben niet. Wat ik rationeel zou kunnen zeggen is dat je juist J. een brusje erbij geeft die ook weer aandacht aan hem gaat geven op ten duur. Dus het vult juist aan. Je houdt niet minder van iemand en er is niet een intentie van minder aandacht geven, maar geeft juist meer liefde en aandacht op een andere manier. Of dat is het doel iig. Nou ja, ik weet het ook niet.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Mejosje, fijn dat het niet constant is. Dan is het nog wel te overzien.. Las dat je eten geslaagd was, top!

Diddl, heb hier in spanje nooit werk in de paarden kunnen vinden. Had wel beestjes voor de hobby, maar nadat ik de leukste in januari voor die mensen kon verkopen staat het een beetje op een laag pitje. Die andere 2 vertrouw ik niet zo en zou er tijdens de zwangerschap geen risico's mee willen nemen..

Pasja, las net ook je andere topic, vind het zo sneu dat je er zo mee zit. Ik weet zeker dat J. het geweldig gaat vinden om een speelmaatje te hebben en misschien zal hij idd in het begin even moeten wennen, maar dat zal met elke nieuwe situatie zo zijn. Hopelijk kun je die nare gevoelens snel een plekje geven en lekker van je zwangerschap genieten..

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ AMS, oh ik dacht juist dat je eerst in Spanje met paarden werkte, omdat je er toen zoveel per dag reed.
    Wel jammer zeg.
    Werk je nu eigenlijk dan?

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Hoi Pasja, misschien eens proberen het wat los te laten totdat je buik meer vorm gaat krijgen, dan kun je ook je zoontje er meer bij betrekken.. Hij ziet je buik dan groter worden en kan het voelen bewegen en zo kun je hem denk ik goed voorbereiden op de komst van een baby. Je weet natuurlijk nooit hoe het zal lopen maar er zijn er zoveel voorgegaan, dat moet wel goed komen toch? Heb er vertrouwen in. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar wie weet helpt het nu even loslaten en straks kijken hoe het gaat.

13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Wendy, 84cm is inderdaad goed. Maar zijn gewicht niet, 9,4kg is echt weinig. Maar vandaag bijvoorbeeld eet hij ineens zoveel: ontbeten met 1 broodje, glas melk, daarna 1 necatrine, halve appel, wat frietjes en een stuk lasagna (ja ja, vandaag is even alles omgegooid dus warm eten net al) en nog een halve boterham. Voor zijn doen rond dit tijdstip is dat al heel veel.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat goed boordevol dat hij zoveel heeft gegeten, hopelijk houd hij dit vol...

Diddl, werk nu niet. Had er alleen 4 voor de hobby hier... Ben druk op zoek naar een baan, maar het is hier nu heel slecht, dus denk dat ik zeker tot de bevalling nog wel thuis zal zitten.. Het maakt me op dit moment echt niks uit wat voor werk, alles is mooi meegenomen..

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Boord goed toch dat er van die dagen tussen zitten dat hij ineens veel eet?! Misschien een groeispurtje of is hij erg actief geweest. Hier is bij veel activiteit ineens veel eten ook. Geen activiteit, ook minder tot niet eten.

Wij zijn hier vandaag even lekker naar het strand geweest. Heerlijk weer was het aan de kust. Daarna dacht ik voor het eerst laat ik eens een frietje bestellen. Dat doen we ongeveer 1x in het jaar ofzo en dus ook voor onze kleine eentje zonder zout. Nou ze heeft 3 frietjes gehad. Net thuis nog maar wat spaghetti... helemaal op! Breekt mijn klomp... anders wil ze graag frietjes, maar vandaag dus even niet. Nou ja, wij hebben wel genoten ;)

16. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hey meiden,

Wat lief dat jullie allemaal reageren op mijn onzekerheid. Het gaat nu wel wat beter. We zeggen ook steeds tegen J. dat mama een baby in haar buik heeft maar dat beseft hij natuurlijk nog niet. Als mijn buik dikker is zal hij het meer beseffen.

Gisteren was ik even heel emotioneel. Nu gaat het dus beter. Er zijn zoveel mensen die twee of meer kinderen hebben en volgens mij gaat dat prima. Het is meer het onbekende denk ik. Heel cliché het gevoel of ik net zoveel kan houden van een tweede als van een eerste. Maar ook dat moet vanzelf gaan.

Even een ego berichtje. Ben heel moe. Hele drukke dag gehad dus ik ga even op de bank hangen en vroeg naar bed.

Morgen meer. Fijne avond!

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dat zal vast wel komen hoor pasja, hij is nl wel klein, maar als ik nu (niet een paar weken geleden) aan ons mannetje vraag wat zit er in mama's buik zegt hij baby (ook bibi, maar bedoeld baby:))..
    En idd het onzeker zijn voor/door het nieuwe is nl logisch, ik denk dat iedereen dat in meer of mindere mate heeft. Gelukkig gaat het beter..

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    even frustratie kwijt raken: hekel aan sollicitatiebrieven schrijven... daar ben ik dus mee bezig :( niet zo'n leuke tijdsbesteding.

19. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Balen Mejosje. Dat is inderdaad geen leuke bezigheid. Is het gelukt?

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Noop nog niet helemaal... ben maar even tussendoor het avondeten gaan klaarmaken en nadat mijn kleine meis wakker was luier gepakt, fles met drinken en lekker even naar artis gegaan :) hahaha
    Vanavond gaan we weer verder met een poging. Denk dat de functie ook niet echt mijn passie is, maar ik zie het functioneel. De baan waar ik nu in zit moet gewoon echt snel veranderen.

Deel Deze Pagina