ego bericht: gister nacht heeft tim in poep ontploft in zijn slaap. ik rook het en moest hem helemaal schoon maken. ook zijn slaapzak had vlekjes dus in ariel poeder (n nieuwe pakje) met koud water gedaan, vroeg in de ochtend in de was en nu zit er ook vlekken op!!!!zijn nieuwe sterntaler winterslaapzak...60 euro of zoiets. hij kan t gebruiken natuurlijk met vlekken, maar dit is echt niet leuk meer!ik zal googlen en emailen en van alles...ik weet echt niet wat ik verkeerd doe.
Belize misschien is het je waspoeder. Weet niet wat je gebruikt (dreft meteen overstappen zou ik zeggen, dat is ware rotzooi), maar misschien heb je ook gewoon net een verkeerde batch.
Aaaah arme Tim. Helemaal onder de poep. Belize, is het alleen met dat wasmiddel? Kan het niet van je wasmachine afkomen? Ik had op een gegeven moment allemaal bruine vlekjes in mijn witte was. Toen heb ik de wasmachine een keer leeg op 90 graden laten draaien met soda en ik had geen probleem meer.
Helemaal vergeten te reageren op het feit dat Tim onder de poep zat. Dat is inderdaad helemaal niet leuk. Voor de rest gaat wel alles goed met hem?
het is ariel. en is alleen op de dingen die in de poeder waren de rest van de was is goed. is niet de wasmachine. pfff. cb had t over dat je nu ongeveer t kindje leert wat poepe en plasse is, mee nemen naar wc en n po laten zien etc. nou heb het gedaan, een keer po uitleggen was genoeg voor tim om nu helemaal gefrustereerd over de kwestie te raken. ik heb hem dus gezegd dat is n poo en hier poepen en plassen...nou, hij huilde vorige week elke dag om po, nu nog steeds drama; wanneer hij moet poepen; het gaat zo dus: hij zeg:mamma poep;rent naar de deur en zegtoo poo poepe mammaaa... huilen dus. ik de deur open, hij rent naar zijn kamer en pakt de po en probeert zijn broek uit te doen en zegt:broeg uit mammaa poep broek uit, luier uit poep zitte poo...ik dus hem uitkleden...hij zit op de poo en zwaait naar mij en zegt:dag mamma bye bye weg...en als ik weg ga, komt hij 5 sec later achter mij aan, als ik blijf, staat hij weer op na n halve minuut op de po zitten, en dan weer; op po zitten weer opstaan...rond lopen weer er op en weer af pfff.ik vraag 'kom luier om': NEE! POO, wil je geen luier? NEE zitte! echt ellende elke dag meerdere keren po hysterie. nou hij heeft dus gister niet gepoept omdat t gewoon ni lukt om in poo te poepen, hij is veel te veel opgevonden over poo, denk ik. en gister dus 3 uur nadat hij sliep had hij gepoept. ik wist niet dat je met n praatje over po zoveel ellende kunt krijgen...ik snap het echt niet meer...weet niet wat ik moet doen.
Belize: moest ook gelijk aan je wasmachine denken. Doen wat Pasja zegt en denk dat je dan geen last meer hebt. Anders zou ik het niet weten... Mejosje: succes met schrijven! Hier vriendlief ook bezig dus weet wat voor crime het is.... Fijne avond allemaal xx
belize: ik heb gewoon een potje staan en als ik merk dat ze wil poepen ofzo dan zet ik haar nu met kleren en al op de pot. Dacht zo, eerst maar eens bewust maken dat ze als ze wil poepen op de pot gaat zitten. Dan kunnen we op een gegeven mometn door zonder kleding, maar al gewend om op de pot een poepje of plasje te doen. vind pasja haar oplossing een goed idee... 90 graden met handdoeken/theedoeken ofzo.
als het de wasmachine was zou in alle was zitten, vlekken zitten specifiek op de dingen die in ariel zaten. maar wat pasja zegt is ook goed om te doen. volgens mijn moeder moet hij echt n half uur tijd hebben zonder luier om in poo te kunnen zeker in t begin; maar ja, mijn bedoeling was niet te beginnen met zindelijkheidstraining, gewoon uitleggen wat poo is met kleren aan. maar hij wilt zijn broek echt uit doen. hij vangt laatste keer ook zijn plas op onder de douche door n bakje onder zijn peimel te houden. zo ineens deed hij t bakje onder zijn peimel en plaste zo in. tja, hij wil wel wat maar snap niet hoe of zo...
mejosje: ja, precies dat wilde ik, daarmee wilde ik ook beginnen. met kleding aan op poo. maar toen zei ik 'po peopen' wilde hij zijn broek en luier uit. ik geef hem nu 10mn max tijd om op te zitten. maar er gebeurt niks, staan zitten staan zitten en poep roepe. pfff.
solliciteren is echt zo vresselijk. deed ik slechts 3 keer in mijn leven...2 keer werd uitgenodigt. maar t werd toch niks. heb mijn 1 persoonbedrijfje dat goed liep, maar dat moet ik weer beter aktiveren dezer tijden sinds tim beter slaapt en mijn ogen zijn beter etc etc. kijk als je de baan niet echt leuk vindt dan loopt het mis bij het gesprek toch?tenminste bij mij was het geval in die 2 keren.
Wat sneu voor Tim. Hier ook wel eens gebeurd.. Vervelend dat je weer vlekker hebt, ik zou echt een klacht indienen bij ariel (met serienr erbij), ws zit er gewoon een fout in deze serie. Mbt de poo, volgensmij is het juist super dat Tim er zo op reageerd (snap wel dat het voor jou nu even lastig is hoor)! Hij is zelf dus al heel bewust bezig met zindelijk worden, jammer dat het allemaal nog een beetje te spannend is om echt iets te doen, maar vaak hoor je het andersom dat kinderen juist helemaal niet op de poo of wc willen... Mejosje, balen dat je solicitatiebrieven moet schrijven, of liever gezegd dat je werk moet veranderen.. Succes! ook voor jou man wendy.. Mbt wasmachine schoonmaken, doen jullie dit dan niet maandelijks? Dacht dat dat normaal was. Ik doe het zelf (lege wasmachine) met een halve liter azijn ipv soda, dan ontkalkt hij meteen..
AMS: Ik doe het wanneer het me te binnen schiet. Dus zeker niet maandelijks...denk keer of 4/5 per jaar. Vind dat Tim ook al goed bezig is zo met de po! Hij kan al goed duidelijk maken wat hij wil. Hier zijn we sinds vorige wk ook wel wat meer bezig met het potje. Voor het slapen gaan, erna etc. Hebben nog maar 1 plasje opgevangen Hij pakt ook zelf het potje als de poep al in z'n luier zit hihi... Vant weekend zat hij in z'n blootje op het potje (moest gaan douchen), hij wipt er gelijk van af en gaat op de bank zitten...tja toen kwam er dus wel een plas
bedankt dames; ik was bang dat hij zijn poep ophoudt, maar nu denk ik dat hij dat op zijn leeftijd niet zou kunnen doen, de hele dag niet poepen zou toch niet lukken?wanneer t moet moet het ook als het in de luier moet. ik vind het wel erg als hij het niet meer in de luier wil doen. gister geen poep, vanochtend ook niks. maar geen gehuil om potje.
wendy: is wel knap van hem, hier nog niks in het potje. mejosje: ik vind K ook goed doet omdat ze op de goede volgorde leert. blijft ze wel echt zitten tijdens?dat is echt knap vind ik.
Nee, ze blijft nog niet echt zitten. Het potje is nog een soort van speelgoed om op te zitten en rare bekken te trekken )want dat deed papa ook... beetje zo´n persgezicht trekken en er iets van uuuuu bij roepen. Alsof je zo poept ;D)
haha grappig he, dat deed tim ook n tijdje.nu is het n serieuze zaak, mama moet weg als hij gaat poepen. hij zegt echt Daaag weg WEG met de G' en.en zwaaien.
Jeetje dames, als ik dit zo lees loop ik echt hopeloos achter. Ik heb niet eens een potje. Wel gaat hij steeds mee naar de wc en zegt dan 'poepen'. En soms zegt hij J. poepen en moet ik hem even (met kleren) op de wc zitten. Dan gaat hij wel persen maar er komt natuurlijk niks. Hij vindt het vooral leuk om door te trekken als hij 'klaar' is. Haha Ga maar snel een potje kopen denk ik.