Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Valt wel mee hoor Pasja... het is hier ook maar een kwestie van uitproberen en bewustmaken dat de luier niet voor altijd is ;)

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja met t potje wordt het niks.ik denk dat je het beter doet op wc. misschien kun je beter een wc verkleiner kopen? ik zal ook er een kopen.misschien lukt het dan wel hier. ik wilde eigenlijk met t nieuwe huis daarmee beginnen waar je ook wc in badkamer hebt. in dit huis wordt t ellende met n kleine wc.

een vraag aan dames die niet gelijkvloers huis hebben: we kijken nu rond v oor een huis zoals jullie weten.waarschijnlijk wordt het geen gelijkvloers huis zoals we hebben. ik kan nu in woonkamer zitten en als tim mij roept hoor ik hem. maar als je op de beganegrond n woonkamer hebt en deuren zijn dicht hoor je je kindje niet meer in de keuken of woonkamer. gebruiken jullie dan babyphone? of zijn ze te oud vr babyphone?hoe werkt dat eigenlijk?

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Belize, ik heb gewoon nog een babyfoon. Vanaf het begin en nu staat hij ook aan. Als hij de leeftijd heeft om zelf uit zijn bed te komen en de trap af kan zonder te vallen dan zet ik hem wel uit. Maar nu wil ik het gewoon graag horen als hij wakker is. Of wordt 's avonds.

Als hij zelf in zijn kamer gaat spelen zou ik hem ook uitzetten. Een beetje privacy mag wel. Maar daar heeft hij de leeftijd nog helemaal niet voor.

Ik vind het dus helemaal niet gek om een babyfoon te gebruiken voor Tim in jullie nieuwe woning.

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja:gelukkig!het is dus helemaal niet gek om n babyphone te gebruiken.

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Ik vind van niet. ;)

6. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Ik heb idd ook een brilverkleiner gekocht voor de wc, potje was hier echt speelgoed en wou er ook echt niet opzitten, terwijl de wc erg interessant is. Ook op de creche hebben ze een kleine wcpot en geen potje, dus denk dat het makkelijker is om aan een ding te wennen (al wennen die kinderen nl heel erg snel aan dingen). Uiteindelijk zal hij het toch allemaal op de wc moeten doen, dus ben eigenlijk alleen maar blij dat hij die veel interessanter vind dan het potje.

Ik heb bij mijn ouders wel een babyphone gebruikt (die wonen niet gelijkvloers), maar hoorde hem al eerder en harder gewoon roepen dan over de babyphone. Ik zou er nu dus geen meer aanschaffen, maar raar is het zeker niet hoor...

7. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Denk dat ieder het voor zich moet beslissen, potje of wc. Hier beginnen we met het potje en dan later de wc.

Wij hebben geen babyfoon meer. Wel gehad, maar amper gebruikt. Werkte alleen maar op m'n zenuwen :) Kan Finn prima horen als ik in de woonkamer zit (hebben ook niet zo'n heeeel groot huis :p). Als je je er prettiger bij voelt dan moet je het wel gewoon doen, Belize.

8. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    poo hysterie lijkt voorbij te zijn, na t hoogte punt gister, gelukkig, hij poept zoals altijd als ik hem ff in bed zet. hij vraagt wel om poo maar hij krijgt t niet. hij stuurt me nog steeds weg.

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    1 gast online?

10. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Ik blijf er op letten...haha :)

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Nu gelijk niet meer....:(

12. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Vreemd Wendy. Ik zal ook weer eens opletten.

13. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pfff gast weer..n tijdje was ni meer geweest...

ik ben vandaag erg trots op tim.hij zegt nu zijn eigen naam wijzend met n vingertje zichzelf op zijn borst. zo raaar...echt vreemd.

14. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Net een intake gehad met moeders voor moeders. Mag ik niet meedoen. :$

Komt omdat ik na de bevalling van J. een bloedtransfusie heb gehad. Ik mag daardoor ook al geen bloed meer geven. Nou ja, dan niet.

Belize, wat goed van Tim. Is leuk he als ze hun eigen naam zeggen.
    Hier begint J. echt alles na te zeggen. Ook als ik mijn man roep zegt hij dat na. En dan moet ik echt zeggen, Nee, het is papa voor jou. Hahaha

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Plas is toch plas? Het gaat toch om dat hormoon?

16. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    jammer dat je niet mee mag doen met moeders voor moeders pasja, ws door de antistoffen die door je lichaam zijn aangemaakt do or de bloedtransfusie of niet? Dat zal ook wel voor bloedgeven gelden denk ik.

Belize, knap dat tim z'n naam kan zeggen, is geen makkelijke naam denk ik voor zo'n kleintje om uit te spreken..

17. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Pasja, mag je dan nooit meer meedoen met MvM of is dat na een bloedtransfusie voor een bepaalde tijd? Ik heb ook allebei de keren meegedaan, maar op het laatst was ik wel zat hoor...jullie ook? Kennen ze MvM ook in Spanje AMS?

Belize, knap hoor dat je zoon z'n eigen naam zegt!

Hier zit meneertje lekker aan tafel een stukje ontbijtkoek te eten...

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    wat leuk wendy, en de teletubbies eten mee?hahaha.goed dat finn overhemd wil dragen. hier mag dat niet meer sinds half jaar. zijn overhemden wil hij ni aan, echt jammer. ik vind het erg leuk staan, ook met n vestje of spencer.

pasja: het klopt, als je 1 keer bloedtransf heb gehad mag je geen bloed of plas geven(ook niet orgaandonor mag zijn denk ik). dat komt door infecties die door transfussie in je lichaam kunnen zitten. ik heb ook BTF's gehad bijna een kwart eeuw geleden, ik heb MvM ni eens geprobeerd. maar ik weet wel dat t niet mag.

19. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    @AMS: Ze had het inderdaad over antistoffen. Nou ja, scheelt mij een hoop misselijkheid van die geur die uit de flessen komt. Haha

@Wendy: Wat een geweldige foto weer. Heel grappig, datzelfde krukje heeft J. vorige week van mijn ouders gekregen en hij wil er de hele tijd op zitten aan tafel. Hetzelfde als Finn dus.

@Belize: Jee wat een karaktertje heeft Tim dan. Dat hij nu al geen overhemd meer wil dragen. Vind het erg grappig. Hier kan ik gelukkig nog alles aantrekken want ik vind een overhemdje met spencer of mooi vest ook geweldig.

20. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Leuke foto wendy!
    Hier kennen ze geen MvM, tenminste voor zover ik weet. Misschien dat er rondom de grote steden wel wat zit, maar denk dat hier de afstanden te groot zijn voor een dergelijke organisatie..

Share This Page