Lekker Pasja, waar gaan jullie heen? Hier is het de laatste week ook wel afgekoeld, maar nog steeds wel zomerse temperaturen van rond de 35 graden.. Ik kan me voorstellen dat je moe bent. Hoe ver ben je ook alweer? Ik voel me redelijk, wel veel voorweeen, maar daar kunnen ze weinig aan doen.. Wel vandaag te horen gekregen dat ik de test voor zwangerschapsdiabetes moet herhalen (dit keer de lange van 3 uur), mijn suiker was nl aan de hoge kant. Hoop dat het uiteindelijk niets blijkt te zijn, want ik weet van een vriendin hoe vervelend dat kan zijn, die moest na elke maaltijd minimaal een half uur gaan lopen, daar heb ik nu echt geen puf voor. Ben als ik 's avonds na het eten direct mijn bed in kan .
Noop niet op vakantie... zelfs nog niets geboekt of een tijd uitgekozen, terwijl we nu opzich best wel op vakantie kunnen. Gewoon druk geweest hier dus met werk. Mijn gewone baan en ook dit weekend ga ik weer voor derden koken. Wel iets meer te behappen dan de vorige opdracht. Het is maar 20 man. Nou dat doe ik ook geregeld hier thuis, dus dat komt goed
Leuk Mejosje! Nog iets in een speciaal thema? Iemand toevallig leuke ideetjes voor eten met kabouterthema? Ik kom niet verder dan paddestoeltjes van eitjes met tomaat.
Niets met een speciaal thema. Wat is de gelegenheid van het kabouterthema? Moeten het allemaal gezonde dingen zijn? (je kan een kabouiterbos maken bv?)
beetje vroeg, maar is alvast voor z'n verjaardag.. Heb versiering en traktaties van kabouterplop. Wat bedoel je precies met kabouterbos? klinkt op zich erg leuk!
Ams, wij gaan naar Benidorm. Lekker een rustige vakantie. Mejosje. Wat leuk weer. En een stuk relaxte dan vorige keer.
lekker naar benidorm, daar zal het ook nog wel lekker weer zijn. Is niet zo heel ver hier vandaan, denk een uurtje of 3 ..
Kabouterbos: allemaal verschillende dingetjes maken die een beetje met kabouters te maken hebben. Van die paddestoeltjes dus (kan ook met een mini mozzarella's met een cherry tomaatje om zo verschil in grotes te krijgen. Sate prikkers met vruchtjes zoals druiven die bomen moeten gaan voorstellen. Komkommer kan je daar ook voor gebruiken. Ik ga even nadenken voor je hoe je leuk puntmutjes kan maken (behalve van puntpaprika's). Ondergrond, als toneel van het geheel, een grote platte cake. (ik kom er nog op terug )
jullie hadden gelijk. tim is waarschijnlijk klaar vr potje. ik begon vandaag met setjes ipv romper, wel met n luier. net voor naar bed gaan huilde hij weer om potje dus heb hem op po gezet en wat denk je?. hij heeft t gedaan! hij kon het dus in al die tijd van t huilen om t potje ophouden. ik ben zo enorm trots op het plasje!
Hierr ook druk met vanalles. Kindjes, paar x per week savonds paardrijden, extra werken, kijkers voor ons huis enz. @ Belize, wat knap al van Tim, goed hoor, gewoon lekker proberen! @ Boordevol, al bij de dieetist geweest? @ AMS, hopelijk valt het mee met je suiker, zit je idd niet op te wachten. @ Pasja, vervelend he steeds zo moe zijn, fijn dat je overdag even mee kan slapen. @ Wendy, hoe is het met jou en je knappe jongens? Vd week Lot dr voetjes op laten meten, maatje 19 heeft ze nu We zijn ook weer naar de dieetist geweest, dr gewicht is flink toegenomen (wist ik wel, had dr ook tussendoor al een x op het CB gewogen) ze weegt nu ruim 9 kilo en is 77 cm.
Wat goed van Tim! Diddl, super dat Lot zo is aangekomen.. Wat een schattige minivoetjes heeft ze, hier zitten we met maar 24.. En leuk kijkers voor het huis, zit er wat serieus bij?
goed hoor van lot!gaat goed met haar. en ja maat 19, lief zeg schoentjes in maat 19! na slaapje had tim geen droge luier.we waren daarna snel weg, onderweg heeft hij ni om potje gevraagd.gelukkig maar. hij loopt dus wel met luier om maar hij vroeg toen we thuis waren om po en ja hoor! plasje! hij is dan zo erg blij. voorlopig doen we het zo. als hij er zelf om vraagt.
Goed zo belize! Volgensmij ook een goed gevoel voor jou of niet om geen draama er meer om te hebben..
Goed hoor Belize! Ik heb de schoentjes maat 20 genomen, dat raadde ze aan. Zitten goed en ze loopt natuurlijk nog niet los, dus is meer voor de warmte Vd week wel kijkers voor de 2e bezichtiging gehad, maar is afwachten of ze het willen.
Dat klinkt positief diddl. Nl is het afwachten of ze het willen, maar als ze iig een 2e keer komen is het niet alleen nieuwsgierigheid. Dat hoor je toch ook vaak dat mensen gewoon gaan kijken uit nieuwsgierigheid zonder dat ze op zoek zijn naar een huis..
voor mijn gevoel gaat dat veel te snel, 10 dagen of zo nadat hij intro gehad heeft voor het potje gaat hij daarin plassen. hij moest dus geen rompertje aan hebben omdat het toch in het potje hangt als je het los maakt. dat was het probleem denk ik. we hebben het hier erg druk gehad laatste dagen, en waren veel op pad, hij is n beetje overgeprikkeld geraakt en hij heeft een AB druppels kuur voor zijn ogen.ik moet hem dus wakker maken en zijn ogen druppelen. echt ellende. hij slaapt nu erg slecht, volgens mij elk keer dat hij moet plassen staat hij op en huilt hard. maar goed, ik ga hem niet om 5 uur in de ochtend op het potje zetten. ik moet nu meer leren over deze zaak. alles dat ik weet gaat over veel oudere kindjes.
en de bij de intro voor t potje zei hij al meteen broek uit, luier uit. tja, hoe kwam hij erbij toch? misschien heeft hij wat op t kdv geleerd?ik snap dat niet. we hebben hem ook echt nooit meegenomen naar wc.