Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Ik geloof dat als ze het eenmaal doorhebben het wel normaal is dat het zo snel gaat hoor. En nu in de nacht idd vervelend maar ik zou echt super trots zijn op Tim als hij daar 's nachts ook al wakker van wordt! Daar heb je straks echt een heleboel plezier van. Misschien kun je hem voor je zelf naar bed gaat op het potje zetten en houd hij de nacht beter vol? En met betreft leeftijd van kindjes, echt elk kind is anders, misschien kun je beter op ontwikkeling ''zoeken'' en je niet zo op de leeftijd vastpinnen, volgensmij maak je het jezelf veel te lastig..

Hier ook een slecht slapend kindje maar omdat grieperig is. Hopelijk vannacht een betere nacht, na 2 nachten van zo'n 4 uurtjes ben ik echt op pff...

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik ben ook trots op hem, wat dan ook trots...maar slapen is echt niet zijn ding. nooit geweest, hij slaapt heel licht. leeftijd en ontwikkeling loopt ook niet altijd netjes op de schema's, dat weet ik, maar soms moet ik dat echt los laten denk ik.

ams: ik hoop het geen griep is, het is hier weer de tijd voor griep en verkoudheden. maar daar is het nog zomer denk ik. misschien is het vandaag beter? hier beide ogen ontstoken, ook irritant voor tim.

tim heeft opgestaan voordat hij helemaal klaar was op t potje, omdat hij afgeleid werd. rest van t plasje op de grond...kan gebeuren, potje is niet zoals n luier waar je van alles n nog wat kunt doen tijdens plassen.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Hier is het gelukkig wel iets afgekoeld (vooral 's nachts nog maar een graadje of 20 denk ik), maar nog steeds wel rond de 35 graden, de herfst is nog niet echt begonnen dus..Meestal hebben we ook niet echt een herfst hoor, gaat van zomer over in winter, altijd zo jammer..

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ahhh herfst is hier favoriet hoor..ik vind het altijd zo mooi in de herfst. daar zou het ook niet zo koud zijn zoals in turkije milder. heerlijk herfst kleuren en lege terrasjes lege zwembadden en strandvoorziennigen die de deuren sluiten, herfst jassen aan en natuurijk: het kindje uit de buik!

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,183
    4,325
    113
    Hallo allemaal weer,

Belize, wat ontzettend goed van Tim. Ik denk dat AMS gelijk heeft en dat je teveel vasthoudt aan leeftijd. Probeer zo te lezen dat je leeftijd blanco laat en alleen leest hoe je bijv. zindelijkheidstraining doet. Dat gaat helemaal goed komen met Tim hoor, hij doet het hartstikke goed en waarom nog langer voor luiers betalen als hij al heel goed zonder zou kunnen? En dan heb je dat hoofdstuk ook mooi afgesloten. Wij moeten er nog allemaal aan beginnen maar hier is hij er nog niet aan toe.

6. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Ff een verzoekje voor de meiden van FB.
    Kunnen jullie op mijn profiel een taart met een baby zien?

Mijn zusje had heel lief een taart gebracht alleen heeft ze de foto met onderschrift: 'Voor mijn zwangere zus' op Facebook gezet.

Op zich weet de familie het al maar mijn collega's niet. Nu hebben mijn collega's mijn zusje niet op Facebook maar ik vraag me af of je het dan wel kan zien. Anders moet ze het eraf halen want ik ga het pas over een week vertellen. (Na de echo)

7. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Pasja, kan hem niet zien. Geloof dat dat alleen kan als je in de foto getagd bent. Ik weet de naam niet van je zusje, maar er even vanuitgaande dat ze haar meisjesnaam als achternaam heeft kan ik als niet vriend ook bij geen van de mensen in je lijst met die naam een foto van de taart zien.

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Dank je AMS. Voor de zekerheid heb ik gevraagd of ze hem wil verwijderen. Een leidster van het KDV is een oude vriendin van haar en die heeft het nu dus ook gezien. Terwijl ik daar ook even mee wilde wachten.

Nou ja, nu maar hopen dat mensen niet opeens bij mij gaan reageren.

@Diddl: Spannend 2e bezichtiging. Jullie hebben hem niet heel lang te koop staan he?

@Belize: Goe van Tim hoor. Ik vind het heel knap zo snel al. Maar blijkbaar was hij eraan toe.

@Mejosje: Hoe is het etentje gegaan?

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,183
    4,325
    113
    Oh ja, weet niet meer wie het vroeg. Ik heb over 2 weken de afspraak bij de dietiste.

En wat is Lot goed gegroeid, net zo zwaar als mijn kleine dus. ZIj heeft haar achterstand ingehaald en hier helaas staan we haast stil.

10. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hier is het echt die nee fase; errug vermoeiend. en hij wil ook niet slapen..

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Wat goed. Fijn dat dat nu in gang is gezet.

12. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    join the club ;)

13. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Nee-fase herken ik. Overal nee opzeggen al is het ja. Maar slapen gaat gelukkig nog prima. Hij loopt zelf al richting de trap als ik zeg dat hij naar bed gaat.

Vannacht en gisternacht wel wakker geweest maar mssn komt dat omdat zijn slaapzak in de was zat en hij dus zonder slaapzak sliep. Soms denk ik dat hij daar te groot voor wordt maar zolang hij er lekker mee slaapt hou ik hem maar.

Slapen jullie kindjes nog met een slaapzak?

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja hoor, ik kan me niet voorstellen dat tim met deken zou slapen. hij gooit namelijk alles uit zijn bed voordat hij slaapt. ik heb nu maat 110 slaapzakjes. dezelfde slaapzak maar n maat groter. hij wil sinds n paar dagen geen afscheid nemen.
    na het zingen en praatje wil ik afscheid nemen dan zeg ik:
    dag mama dag tim
    nee dag
    lekker slapen
    nee
    ga je niet slapen
    nee
    waarom niet
    nacht
    ja het is nacht en in de nacht lekker slapen
    nee
    ja
    nee
    ja
    nee nacht
    ja het is nacht ga maar slapen
    nee haan koekoe koeoek klok
    de haan roept in de ochtend dan is het dag nu is het nacht
    nacht, mammaa zingen
    ok: zingen......en nu ga je slapen
    nee
    ja
    nee
    ja
    nacht nee dag
    ging echt zo lang...echt door en door

ik denk dat het woord dag /nacht een verwarring veroorzaakt, tja, ik zei dan bye bye en in bed leggen en weg lopen, dan schreuwt hij achter mij 15mn lang en daarna weer stil nu...
    maar hij kan ook lekker met mama praten als hij in een goede stemming zit.
    ik vind dat echt grappig maar vermoeiend.

15. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Hier nu alleen een rompertje en pijama, maar als het nog kouder word gewoon weer een slaapzak hoor..

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    ja, eten ging weer goed :)
    nog steeds een slaapzak...
    ben de hele dag op pad geweest, morgen weer een dag en reageer ik wat uitgebreider.

prettige avond nog!

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    ow zie geen taart! Tenminste wel een man met een groen taart, maar zie er niets bij staan... dus ook geen baby :)

18. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Die zag ik idd ook, maar ging er vanuit dat dat hem niet was

19. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja, ik zag het ook niet...nu nog steeds niet.

20. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Thanks meiden. Die groene taart is het inderdaad niet. Dat is een golftaart die ik zelf een keer gemaakt heb voor iemand.

Maar gelukkig geen babytaart te zien. ;)

Share This Page