Wat zul jij gerust zijn Boordevol, super!! @ Belize, leuke foto, grote jongen! Pfff ik kom er toch niet uit wat ik Lot wil geven voor dr verjaardag.. Moielijk hoor!
Rustig vandaag... Hier een mannetje dat vanavond in z'n grote bed wou slapen, ben benieuwd hoe de nacht gaat.. Verder geen nieuws hier. Fijne avond allemaal..
Ik twijfel tussen een poppenwiegje en kinderstoel (ze is gek op poppen maar Lisa heeft ook al een stapelbedje en daar spelen ze nu gewoon samen mee) Of playmobile (speelt ze erg graag mee), maar dat krijgt ze ook al voor de feestdagen en ook voor dr verjaardag van andere. Dus tja, het is het allebei net niet, maarja iets anders weet ik dus echt niet!
ams; hoe ging het? tim kwam met 2 gebroken voor tandjes van kdv gister. zij hebben niks gezien en gemerkt. ik heb net gebeld ze zeggen dat er niks was gebeurd, hij isslechts een keer kort boos gewest. ze kunnen ni voorstellen hoe het gebeurd kon zijn. tja, hij moet nu naar tandarts. pfff.
Belize, dat is wel heel vreemd. Ben je al bij de tandarts geweest? Wat zei die ervan? De nacht hier ging goed. Wel vroeg wakker, maar dat geeft niet. Hij heeft rond 1 uur een keer geroepen en is toen gewoon weer gaan slapen.. Ben benieuwd waar hij vannacht wil slapen...
@ Belize, zo dan!! Daar ben je lekker mee, ik vind het maar vaag hebben ze dan nix gemerkt? Ze hadden het zelf ook nog niet gezien? Aangezien je geen uitleg heb gehad bij het ophalen? wat zei de tandarts? Hondje en bench met dokterspullen hebben we al.. Tja dat krijg je met een 2e vanhetzelfde geslacht he..
lijkt me moeilijk diddle.je hebt echt alles via lisa.misschien die inpakken en zo geven?hahaha. nee dus ze hebben nix gezegd bij ophalen(papa haalde hem op)ik zag het meteen.pfff. vanochtend heb ik ze gebeld, ze houden vol dat het daar nix aan de hand was.misschien durft tim niet te huilen of te roepen. hij zegt daar ook geen poo of wc. maar geen val of duik partij gebeurd. papa regelt de tandarts. we zijn nog ni geweest.
we gaan straks naar Tarts.ze doen in princiepe niks, maar ze gaan t checken. tim dronk geen flesje voor t slapen gaan vandaag.(hij wilde zelf niet)hij had na bijna 3 uur slapen had hij n droge luier!!!!en plaste alles in po!ik ben zo trots op hem. we gaan zo omelet eten(proberen met de eettijden misschien eet hij deze tijdstip beter) geraspte aardappels, bakken, courgette geraspt, bakken en dan eieren met melk en tbloem. ik ben benieuwd. hij heeft tot nu toe kwart tosti met kaas gegeten en beetje appel.
succes vannacht ams met het grote bed! tja gebroken door trauma dat kan hij wel zeggen. niks aan te doen. zal geen pijn doen of zo.
Wat betekent gebroken door trauma? Ik zou flink schrikken als zoontjelief thuis komt met gebroken voortandjes. Ziet hij er anders it hierdoor? Tanden kunnen het gezicht zo veranderen. Eerst leken de voortanden hier heel groot, maar naarmate zijn mond zich met tandjes vulde viel dat steeds minder op en groot en normaal geeft toch een verschil. Vandaag niet zo veel gegeten, 6 boterhammen en 1 banaan en een kwart appel. Hij wilde geen avondeten, nou ja... 5 hapjes. (Later heb ik hem 2 boterhammen gegeven omdat ik toch wil dat hij eet).
Ik vind 6 boterhammen wel veel hoor boordevol! Vervelend dat hij geen avondeten wou, maar volgensmij verder niet slecht..
@ Boord, hihi niet veel gegeten zegt ze dan @ Belize, whaha daar trapt ze niet in hoor, ze is echt niet gek Wat goed zeg van Tim!
Hahahaha ik vond het weinig :S maar niet dus. Hij had verder geen tussendoortjes gegeten, misschien daarom. Diddl, heb je de Intertoys en Bartsmit boekjes binnen? Ik zou daar dan even in snuffelen om ideeen op te doen. Staan vast dingen die ze lek vindt en Lisa nog niet heeft Hoe doen jullie kindjes dat trouwens met de driewieler? Gister zoontje voor het eerst erop gezet en hij begreep maar niet dat zijn voetjes op de trapper moeten blijven. Hij haalt ze er steeds vanaf en doet ze op de ijzeren 'steun' waar de trappers aan vast zitten en daarmee blokkeert hij de driewieler als het ware. Dus dan stopt het ipv dat hij vooruit gaat.
boord: tim kon meteen sturen die driewiel, omdat hij n looptrakteur had. voetjes op pedallen doet hij ook maar ook als hij hard trapt gaat hij heel weinig vooruit. ze moeten wel veel meer kracht hebben(tim is best sterk) om vooruit te kunnen denk ik.(het is n grote pucky, vanaf 2 jaar) hij probeert dus te trappen maar als hij echt wil gaan doet hij als loopfiets, of mama roepen=met duwstang, is best handig ding als hij het leert te sturen, leuk wandeling in bospad en tim op fiets, mama duwt. kun je snel gaan op deze manier. als hij er niet op wil dan mama's hand vast houden en met andere hand kan ik de fiets nog steeds duwen. als hij weer moe is van lopen gaat hij weer op pucky zitten. het is wel erg geliefd hier. *****6 boterhammen****** is echt veel! met trauma bedoelt hij dat het niet uitzichzelf gebroken is, maar door een slag(blow). het zou dus door n ongeluk gebeurd moeten zijn, door vallen of n stoot etc.zou ook gebloed zijn. is niet iets dat je niet merkt volgens de arts. het is niet erg opvallend en verandert zijn gezicht niet. diddle:dat dacht ik al van lot!moeilijk hoor. tim slaapt voor het eerst met n knuffel;het is mickey mouse geworden! ik ben enorm verbaasd hierover, maar hij nam het overal mee vandaag. hij heeft nu eindelijk zijn favo knuffel! hij geeft t aan zijn andere grote pop en dan pakt hij het weer boos terug en zegt 'mickey,mickey, is mijn' komt door disney junior, nieuw bij ziggo, mickey mouse clubhouse hij is daar helemaal weg van...het is ook erg goed gedaan vind ik met muziek en dans, grappig en leerzaam.
snelle re: 6 boterhammen vind ik ook veel hoor Hier op een goede dag 4... maar meestal houdt het wel op bij 3... + fruit en avondeten en evt een koekje. Ze krijgt hier ook niet altijd nog een extra tussendoortje... ligt een beetje aan hoede dag loopt. Hoe laat ze op is gestaan etc etc.
@ AMS, ja, ik zag het winkeltje. Vind hem erg leuk maar neemt ook weer veel ruimte in. Maar ik zoek eigenlijk altijd een mooi duur cadeau voor ze, echt een speciaal cadeau zeg maar. Iets van 30 euro krijgen ze ook wel zo tussen door Die 2 extra boterhammen waren natuurlijk ipv het avondeten bij boord. Dus dan vind ik het wel een beetje hetzelfde dan als je kind 4 boterhammen en avondeten zou eten. (gebeurt hier dus niet) Hier ook vaak geen extra tussendoortje voor Lot, komt dalijk als ze niet meer slapen beter uit.