Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik begon n paar dagen geleden met vitD te geven, 10druppels per dag. er is meteen verbetering van slaap probleem. ik denk dat het misschien te maken heeft dat het steeds minder zon is.
    tim drinkt niet meer n flesje voor het slapen gaan!ik dacht hij wil toch niet slapen, met flesje zonder flesje maakt niets uit.
    het is best gezellig vind ik het, op po zitten kleding uit, handen wassen op krukje, tanden poetsen(hij laat het in badkamer wel toe dus!), gezicht wassen, drogen, schone kleding etc etc..

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Naar bed brengen gaat hier juist steeds makkelijker. Hij is weer lief en echt zichzelf. Alleen als hij moe is is hij een draakje. Ben juist blij dat er weer een rustige periode is aangebroken.

3. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    gelukkig boord!

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Finn heeft vandaag al 4 poepluiers gehad dus ben bang dat hij toch wat onder de leden heeft....

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Knuf voor Finn!

@ Belize, "moeten" jullie niet standaard vitD geven dan?

@ Mejosje, grote meid heb je!!

@ Boord, fijn dat het bij jullie rustiger is.

Lot zit de laatste weken ook niet helemaal lekker in dr velletje.
    Achja, komt wel weer goed.
    Hier ook volop zinnen aan het kletsen.
    Vriendlief zit weereens in het Buitenand.
    Om de week zit ie in Frankrijk nu, andere week gewoon in NL. aan het werk.

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    omdat hij halfliter peutermelk dronk, plus kaas yogurt en het zomer was, heb ik het n paar maanden ni gegeven.nu n flesje voor slapen is er af...en zoals tim het ook zegt is het 'buiten donkegr, zonn weg'

7. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Wendy, hier ook 5 poepluiers vandaag, denk van verder doorkomende kiezen. Misschien bij Finn ook zoiets? Hoe dan ook vervelend...

Diddl weer alleen, lijkt me toch niet fijn..wel fijn dat hij nu iig om de week bij jullie kan zijn.

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Ja denk t ook nu....vandaag heeft hij nergens meer last van!?

Tis altijd wat met die kinders he :D

9. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Wendy, iig fijn dat hij geen last meer heeft.. Idd altijd wat:)..

10. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63

het is inderdaad zo!pfff

11. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    dag begon hier weer om 5;15uur! PO!!!4de dag zonder luier...

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heb tim op weegschaal thuis gezet gister. hij was 1kg afgevallen in vergelijking met 1 maand geleden. zelfs onder het gewicht met 1,5 jaar oud bij cb.maar hij is nu ook veel groter dan toen...

13. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Wat goed Belize, zonder luier! Top dat je hebt doorgezet! Wel een beetje vroeg, maar super dat hij het zo goed onder controle heeft en daardoor wakker wordt..

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63

pff ams, ik heb het niet doorgezet!!!hij zet het door. hij wilde op po de volgende dag en toen hij klaar was en mama po schoon maakte nam hij het gewoon mee(onder mama's protest) en zat erop de hele dag zonder broek. ik mocht echt niet aan komen met n luier of zo. maar naar kdv met luier.

15. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Maar zonder jouw steun zou hij het niet doen;), hoe dan ook top dat het zo goed gaat! Waarom eigenlijk met luier naar kdv? Lijkt me toch dat ze hem ook daar juist goed kunnen ondersteunen..

16. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    doen ze niet,hij mag 2 keer naar wc gaan met de rest van de kinderen(bijna 10 kindjes die allemaal 1 jaar ouder zijn dan tim). hij zegt het niet volgens hen.maar goed, toen hij met gebroken tandjes thuis kwam zeiden ze dat hij niets er van liet merken enzo...

17. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Wat een slechte zaak zeg! Vind dat ze daar juist extra aandacht aan moeten besteden, heel belangrijk dat zij meewerken...
    Maar zoals je zegt ook met de tandjes zo'n raar verhaal (is het dezelfde met de bedjes Boven elkaar waar je zo'n slecht gevoel bij had?)

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    gelukkig kreeg tim bij dit kdv wel meteen een ledikant toen hij begon. slechte zaak die tandjes.pfff.
    tim huilt enorm als zijn broek nat wordt dus ik zou hem dat niet aandoen, omdat ik weet dat ze hem niet zo vaak als nodig naar wc kunnen brengen.dit kan zonder luier 3-4 weken duren zo met ongelukjes...op een gegeven moment zal het makkelijker gaan denk ik. maar het veroorzakt wel verwarring voor hem. hij zei na de laatste(4de)ongelukje vandaag:mama luier om doen...precies zoals ik het zeg...

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Belize: Wat knap van tim. Hier zijn we net beland in de twee woorden fase dat het ook echt iets betekend. Zoals "schoenen aan". Ze kan trouwens ondertussen ook zelf de schoenen aantrekken. Soms wel met bananenvoeten, het onderscheid wordt nog niet gezien. Maar toch, ben heel trots.

Naast haar neefje en nichtje die dit jaar geboren zijn is ze ook al echt heel heeeeeel groot. Ze kan ondertussen ook al goed uit een glas drinken zonder te morsen. Alleen wil ze af en toe er nog wel eens mee gaan spelen dat de boel er toch weer onder zit (zucht).

En AMS: dit plaatje vond ik in een zoektochtje... misschien ook een idee in het kabouterthema ipv met tomaatjes en eieren? Ben je iets vrijer met je traktatie ook, een bekertje vullen kan met veel dingen.

20. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Thanks mejosje, traktatie heb ik al klaar (pakjesdrinken in paddestoelen en knapzakjes met cakejes er in).
    De hapjes zijn voor het feestje Thuis...

Knap van kiek dat ze zelf haar schoenen aan kan trekken! Hier probeert hij het wel, maar lukt nog niet...Hoe gaat het met jou? Kun je alles een beetje een plekje geven?

Share This Page