Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zelf schoene aan?wat goed zeg. hier echt geen sprake van. kan die ni eens uit doen met klitteband.

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    De schoenen met klitteband en de laarzen dus... gespjes kan ze nog niet.

Met mij gaat het wel zijn gangetje hoor. Ik vind het gewoon verschrikkelijk. Het is te jong, te snel en te wreed. En ik sta teveel stil bij de dingen die er niet meer meegemaakt zullen worden. Zoals dat haar kinderen (mijn neefjes) klaar zijn met studie, dat ze een lieve meid ontmoeten en dat ze kleinkinderen zal hebben. En dus dat mijn neefjes voor tips en adviezen niet te raden kunnen gaan bij hun moeder of gewoon eens een knuffel halen. Papa is natuurlijk ook goed, maar een mama is gewoon anders. (en nu stop ik weer even, want ik begin weer te huilen)

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dikke knuf mejosje, is ook erg wreed.. Helaas is het leven zo oneerlijk :(...

Hier ook schoenen met klitteband, maar het aantrekken is echt het probleem.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mejosje; heel veel sterkte...

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    5de dag helemaal droog(behalve we gingen 1,5 op stap en in de auto moest hij ineens naar huis, mocht natuurlijk in de luier doen, ik durf nog niet zonder luier op pad gaan).hij heeft gisteren 4uurtjes in totaal geslapen in de nacht en vanmiddag 1uurtje middagslaap.hij is ziek helaas.heel erg verkouden.

6. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hey meiden,

Ik ben weer terug van vakantie. Twee heerlijke warme weken in Spanje gehad. We hebben echt genoten.

Ben nu wel enorm moe. Lange dag achter de rug.

Ik heb alles gelezen maar wil nu alleen even op 2 dingen reageren.

@Mejose: Gecondoleerd met je verlies. Ik weet helaas hoe verschrikkelijk het is. Veel sterkte de aankomende tijd met het een plekje geven.

@Belize: Wow, wat knap van Tim. Echt heel goed. Ik ga van de week maar een potje kopen. Heb er nog niet eens een. :)

Nou, later weer een lange reactie maar ik kruip zo lekker mijn bedje in.

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Pasja, welcome back!

@ Mesjosje, moeilijk hoor, dikke knuf!
    Knap hoor van je meisje!
    Hier probeert ze het wel soms maar lukt nog niet helemaal :D

@ Belize, knappe Tim!!
    Wel raar weer van het KDV..

Lot kwam gister naar me toe (was in een andere kamer boven)
    Mama, poepen c (wc dus ;))
    En jahoor daar kwam een hele grote drol in het potje :)

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Pasja, welkom terug! Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad...

Diddl, wat goed van Lot!

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    welkom terug pasja!

diddle: tim zegt ook CEE voor wc!grappig zeg..

10. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Gisteren hebben we een potje gekocht. Het eerste wat J. zegt als hij het ziet: Oh mooi, hoed. En hij zet hem op zijn hoofd. Hahaha.
    's middags toch maar even laten zien waarvoor het echt is.
    Ik denk alleen dat hij er nog niet aan toe is om op het potje te gaan. Hij heeft al een hele tijd niet meer aangegeven als hij gepoept heeft.

Ook hebben we regenlaarzen en snowboots gekocht. Die regenlaarzen wilde hij meteen aan. Zelfs binnen. En hij riep de hele tijd: Water, water. Hij wilde al in de plassen stampen.

@Diddl: Wat ontzettend knap van Lot zeg.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pasja:regenlaarzen zijn hier ook heel erg geliefd!

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Leuk regenlaarzen! Hier vind hij het echt niks (heb ze nog maar 1 x geprobeert aan te doen hoor), wou ze echt niet aan..

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Tnx ladies!

Regenlaarzen zijn hier ook favo... met de bijbehorende plassen om erin te stappen.

Nu staat er een klein meisje bij me aan tafel te hangen om bumba te kijken. Aangezien ik graag de kleine meid verwen, gaan we dus even bumba kijken ;)

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik kan dit niet geloven dames maar mijn jongen loopt gewoon zonder luier rond!op stap lang in de auto heb ik hem wel n luier om gedaan maar het was weer droog bij thuiskomst.
    we hebben n meegroeibed gekocht van ikea voor hem. klassiek masiefhouten bed. als we straks groter gaan wonen kan het helemaal groot opgezet worden. we vonden dit erg handig. ze hebben daar van alles en heel veel aantrekkelijke pijzen ook. en een hoofdlkussentje gekocht voor hem.hij wilde dat zelf hebben.(ja hij zegt ook 'hebben')

15. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Regenlaarzen zijn hier ook favoriet...banjert er heel de dag mee rond.

Fijn Pasja dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Nu weer terug int koude NL :x

Gaat erg goed zo Belize, volhouden!

Diddl: goed van Lot hoor!!

Finn heeft nu helemaal niks meer met het potje. Als ik hem erop zet dan weet hij niet hoe snel hij er weer van af moet. We blijven volhouden.
    Hij is nu trouwens weer beetje zichzelf aan het worden. Tot van het weekend flink aan de diarree geweest en weinig eten. Slapen gaat gelukkig ook weer beetje beter.
    Trouwens gister voor het eerst dekbedje in het ledikant gedaan. Hij moet er helemaal niks van hebben hahah. Als hij wakker is dan trapt hij het helemaal naar het voeteneind. Als hij slaapt dan leg ik het over hem heen...het zal wel weer even wennen zijn!

Vanavond met Sem weer naar zwemles geweest. 3e les en het gaat echt heel goed (vind mama dan :p). Gaat echt snel. Ze moeten nu al drijven op de buik, rug en in het diepe springen.

16. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier ook sinds een week een kussen. Hij ging steeds op z´n knuffels liggen en nu slaapt hij ook meteen weer wat beter..
    We zouden eigenlijk tot de 2e verjaardag wachten, maar hebben zowel kussen als dekbed vorige week in gebruik genomen, zal vast geen kwaad kunnen voor die paar weekjes...

Vandaag weer goed door de keuring gekomen 12,5 kg en 92 cm...

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zo hij is mooi aangekomen ams.dan weet ik ook hoe groot tim is.hij is nog altijd 1,5-2cm korter dan jouw zoon.
    ik hoop dat tim met kussen ook beter gaat slapen.maar ik geef het hem a.s. woensdag samen met zijn nieuwe bed.

wendy; tja met diarre is het niet leuk natuurlijk daar beneden.goed dat hij wel eventjes onder dekbed blijft hoor.tim wil sowieso niet slapen en vraagt soms naar deken, maar hij gooiet het snel weer uit t bed.
    SEM; en ja dat vind ik ook erg snel gaat met zwemmen hoor, dat is wel heel erg snelle cursus voor snelle grote jongens denk ik.ik kan me echt niks mee voorstellen dat tim ook ooit gaat zwemmen enzo.

mejosje;hoop het goed met je gaat. ik weet niet wat ik moet zeggen...behalve dat ik wel begrijp hoe zoiets voelt. maar geloof me het zal steeds dragelijker worden, pijn en missen; het gaat met de tijd, de beste remedie voor zo een verdriet. en je gaat op een gegeven moment goede memories zonder verdriet onthouden. nogmaals: heel veel stekte!

18. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Dat hadden we hier ook hoor wendy, maar zowel gister als vandaag blijft hij er ineens gewoon onderliggen en protesteerde niet toen ik het dekbed over hem heen legde..

Leuk dat de zwemlessen zo goed gaan (wel vroeg in het diepe springen of niet? Lijkt me eng als je aan de kant staat)! Hier ook aan het kijken of we als de bronchitis min of meer over is weer zullen beginnen met zwemmen..

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb nog "geluk" dat Lot niet loopt.
    Snowboots gaan volgens mij vanaf maat 21 en ze heeft nogsteeds maatje 19 ;)

@ Pasja, hihi hoedje :D

@ Belize, ik val in herhaling maar super van Tim.

@ Wendy, leuk dat het zwemmen zo goed gaat.

@ AMS, fijn dat hij weer goedgekeurd is.
    Ik ben heel benieuwd wanneer wij mogen, heb nog nixs gehoord.

Nog 2 weken (en 2 dagen) dan is ze alweer 2 jaar!!!
    Ben al lekker bezig met de voorbereidingen, helemaal leuk!!

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Waar kan je eigenlijk snowboots kopen? Ik heb ze nog nergens zien staan. In januari gaan we op wintersport... dan zijn ze wel echt nodig. Een skipakje heb ik wel gevonden, gewoon tweede hands op mp.

Grappig dat ieder kind weer anders op een dekbedje reageert. Hier is ze nog steeds heel trots dat ze een dekbedje heeft en kruipt er met alle liefde onder.

Deel Deze Pagina