Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Prenatal/Hema/Bristol.
    Die hebben ze nu iig al.
    Je moet er vaak wel snel bij zijn, want als het echt gaat sneeuwen zijn ze nergens meer te krijgen.

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Dekbed-dekentje maakt hier niets uit. Hij weet niet hoe snel hij het weg moet trappen als het op hem ligt. Hij slaapt ook al heel lang niet meer in een slaapzak. Gewoon in rompertje plus pyjama (broek/truitje) en that's it. Hij wordt echter niet van de kou wakker want op goede nachten ligt hij ook niet onder een deken en slaapt gerust de hele nacht zo.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Gek, had vanmiddag ook een bericht geplaatst, maar kan hem niet meer terug vinden..

Leuk diddl, de voorbereidingen voor de verjaardag.. Vind het ook erg leuk! Ga je weer zo´n mooie taart maken?

Heerlijk mejosje, dat je meisje lekker onder een dekbedje kruipt, sliep ze ook met een dekentje? Hier ging dat ook niet, vandaar dat hij een slaapzak had. Maar vind de slaapzak in het grote bed geen fijn idee, ben bang dat hij valt als hij eruit wil..

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Mejosje: Ik heb de snowboots inderdaad bij de Hema gekocht.

@AMS: Ik zou ook geen slaapzak durven in het grote bed. Dus als J. rond februari zijn grote bed krijgt, krijgt hij meteen een lekker warm dekbed en dus zonder slaapzak.

@Diddl: Gaat snel he? Alweer 2 jaar. Leuk om bezig te zijn met de voorbereidingen. Ik heb zondag de kaartjes ontworpen en ze zijn vandaag bij iedereen afgeleverd. Erg leuk.

@Boord: Wat goed dat hij niet wakker wordt van de kou. Bij J. staat de wind op zijn kamer dus is het best fris. Nou ben ik een enorme koukleum en heb het snel koud maar alleen een pyjama zou ik niet kunnen. Hier nog steeds plus slaapzak plus deken. Hoe maak je je kind een koukleum. ;) Hahaha

@Wendy: Wow, zwemles. Lijkt me inderdaad eng om je kind zo het water in te zien springen. Weer een stap naar het groter worden.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    alles klaar, tims kamer ziet er totaal anders uit, bed neergezet met uitval hekje. ik ben benieuwd hoeveel uren slaap we zullen krijgen vannacht!helemaal niks vermoed ik...

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Je weet nooit, hier had ik ook weinig slaap verwacht en het ging vanaf dag een verbazingwekkend goed. Hij slaapt in het grote bed ´s ochtends zelfs langer door. Succes vannacht!

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Succes Belize!

AMS: Ze sliep voorheen met een slaapzakje en een dekentje daar weer overheen. En toen ze heel klein was en niet rolde etc sliep ze met alleen een dekentje.

Heb per internet ook snowboots geregeld bij de hema gister. En regenlaarzen voor mezelf :) kan ik mee in de plassen stappen! En het breiboek. Niet dat ik brei, maar oma wel en misschien staat er wat leuks in. En voor 7,50 kan je nog eens een buil vallen :) Toen ben ik maar weer opgehouden, want bij de hema blijf je kopen... tenminste dat idee heb ik af en toe!

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mejosje, hihi ik zou ook zo kunnen blijven kopen bij de Hema hoor.
    Voor Lisa heb ik dr snoowboots ook bij de hema gekocht.

@ AMS, ik ga idd weer een marsepein taart maken :)

Lot slaapt ook nog lekker in een slaapzakje, blijft ze voorlopig ook lekker. Ze heeft sinds vd week een dikkere, en nu zegt ze elke x "lekker warm" als ze dr slaapzak ziet :D

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ben benieuwd naar het resultaat diddl! Ik sla dit jaar over, mijn moeder maakt de taart. Wil er wel nog een paar cupcakes bij bakken. Denk ook maar voor de kraamvisite, maar weet nog niet helemaal goed wat ik moet doen met invriezen ed..Gebruik jij trouwens een mix voor de taart of heb je een eigen recept?

Zijn er trouwens toevallig dichters onder jullie? Had ook al een topic geplaatst, maar niet echt reacties...Ben nl op zoek naar een geboortegedichtje over toveren uit naam van grote broer, erg lastig als je zelf verbaal niet zo sterk bent;)...

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Belize, hoe heeft Tim in z´n nieuwe bed geslapen? En hoe hebben jullie geslapen ;)(ik deed zelf de eerste nacht nl geen oog dicht)..

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij wilde niet slapen(zoals alstijd tegenwoordig)kwam dus uit zijn bed maar kon de deur van zijn kamer niet openen(klikomhoog)hhaha.terug gestopt. ff later viel hij op zijn hoofd over het hekje heen lag in t midden van de kamer, hard huilen. toen heb ik nog een keer uitgelegd dat hij nooit zelf uit t bed moest komen maar wachten dat mama kwam. dat snapte hij en sliep tot 6:30, zijn normale tijd. met zijn creet:pOOOO!hij bleef dus in bed!straks eeerste middag slaap.

o ja, hij vond het geweldig allemaal. papa vroeg:is dat je bed tim? hij lachend:NEEE.papa vraagt:vind je het mooi?'ja mooi bed,JAAA!'
    we zeiden dat het wel zijn bed is.toen wilde hij er meteen in een helemaal gek op kussen...'donker mama'=licht uitdoen, en 'dag mama weg'=dag mama wil je nu weg gaan?

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    he kwam een gezichtje; pooo! is het dus zijn ochtend kreet

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o ja ik kon ook niet zo goed slapen.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, fijn dat het goed gegaan is!

@ AMS, ik gebruik een biscuitmix speciaal voor marsepeintaarten.
    Dichten kan ik echt niet hoor.
    Jij alweer 32 weken, wow gaat hard!
    Vind je het zelf snel gaan?

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hebben jullie dit:tim n paar uurtjes met papa, dan is hij zo dwars als hij kan en erg vervelend. als ik binne kom nog heel even vervelend zijn(dinge gooien spugen=new!, schreuwen,geen woorden maar geluidjes maken etc)maar snel door dat mama dit ni toe laat.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    middagslaap 3uur lang, helemaal top!

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @belize: wij hebben het hier niet... we zijn beide vrij consequent in de dingen toelaten en niet toelaten. Ze probeert hier de een niet meer uit dan de ander. Ze probeert wel elke keer haar grens te verleggen. Het is niet echt vervelend, gewoon blijven herhalen. Ondertussen komt ze niet meer aan de wijn en aan de vaatwasser. Laatste trekt nog wel steeds ;)

AMS: "een geboortegedichtje over toveren uit naam van grote broer" -> ik weet niet of ik deze zin begrijp. Wat wil je precies met het gedichtje?

& Hoe gaat het voor de rest met alle mama's?

18. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wat goed van Tim dat hij zo een lang middagslaapje in zijn nieuwe bed heeft gedaan. Wel erg zielig dat hij eerst uit het bedje is gevallen. Maar volgens mij snapt hij je nu.

Ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker is.

Hier is papa iets makkelijker dan mama. Maar omdat mama vaker thuis is merk ik er weinig van. Hij is over het algemeen heel lief alleen als hij moe wordt gaat hij vervelend doen. En hij wil steeds meer zelf en dat kan natuurlijk niet altijd. Maar dat hoort bij de leeftijd.

Morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige. Ik ben vandaag precies 12 weken. Heb best wel last. Hele vakantie nergens last van gehad en we zijn weer thuis en de klachten beginnen. Duizelig, hoofdpijn en weer misselijk. :x Hopelijk gaat dat binnen een paar weken weg.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we zaten op terras vandaag, servester kwam en tim zei:hallo, ze zei dus ook hallo en keek naar mij en vroeg wat we wilden. en tim zei, hallo toti kaas(=tosti kaas)echt, hij wilde een tosti met kaas.we hebben nooit tosti gegeten buiten.ik maak het alleen thuis voor hem. was zo raar.het meisje moest zo lachen, had ze niet verwacht dat iemand die in de kinderwagen zit iets wilde bestellen.

20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    He Pasja, wat vervelend. Maar wat spannend, 12 weken alweer.

Belize, ik herken dat helemaal van vervelend bij papa. Hier is het echt omdat papa totaal niet streng is of consequent. Soms word ik er gek van maar hij lijkt echt niet streng tegen hem te kunnen zijn. Nu ben ik gelukkig het meeste met onze kleine dus hij krijgt absoluut regels en luistert heel goed. Alleen met papa doet hij snel dingen die hij bij mij niet zou doen. Als we samen zijn dan heb ik de overhand en gaat het gewoon zoals als we alleen zijn.

Wat knap van Tim. Ik durf dus alleen echt niet de deur dicht te doen zodat hij hem niet kan openen. Veel te bang dat er iets gebeurd in de kamer. Dus de deur blijft hier open en loopt hij zo zijn bed uit. Maar echt alleen naar ons toe en slaapt dan bij ons verder. Hij loopt nooit naar een andere ruimte. Ik zorg er ook voor dat alle deuren verder van de overige vertrekken dicht zijn. Als ik zijn kamer deur dicht zou doen zou ik echt niet kunnen slapen.

Deel Deze Pagina