Lot!! Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag. De oudste van club 3. @Wendy: Fijn dat Sem opgeknapt is. Maar wat vervelend voor Finn. Ook een beetje eng zelfs. Sterkte bij de ha straks!
Lot!!!!hartelijk gefeliciteerd met je 2de verjaardag!jij bent een schat! wendyseudo kroeps!brrrr. wat vervelend, tim had het vorig jaar. het duurde wel weken toen. hoop het bij sem sneller weg gaat. tim was toen nog geen jaar oud natuurlijk, dan is het zwaarder ook omdat hij geen medicijnen kon krijgen. maar is zo een vervelende ziekte.pff. heel veel beterschap.
Krijgen alle kinderen dat? En wat houdt het kort gezegd in? Weten jullie ook of er bepaalde leeftijden zijn waarop bep kinderziektes voornamelijk voorkomen? Mijn zoontje heeft alleen waterpokken gehad en vraag me dus af of er meer zal komen of dat ik dat moet verwachten.
Thanks Wendy. Bah Pseudo Kroep!! Vervelend zeg. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat het over is? @Boordevol: Ik heb geen idee qua ziektes. J. heeft alleen een longontsteking gehad toen hij 1 jaar was maar dat is natuurlijk geen kinderziekte. Voor de rest nog niks.
het is n luchtwegen infectie met een virus. ik weet niet hoe lang het hoort te duren. we hebben een neefje dat het 3 tot 6 jaar had volgens zijn moeder. kindje wordt benauwd,veel slijm in de luchtwegen en hoesten. ook koorts bah. komt en gaat een tijdje lang.
Hartelijk gefeliciteerd Lot! 2 jaar... joehoeee! Dikke knuffel van Kie.k Hier ken ik ook iemand die kroep heeft gehad. Ik kan me een verhaal herinneren dat in de douche het wel lekker was. Maar ik zou voor het verhaal echt even navraag moeten doen.
Hiep, hiep hoera voor Lot! Beterschap voor Finn! Heel vervelend benauwdheid. Hier ook weer een erg benauwd jonggetje, morgen dus maar weer eens naar de ka... Boordevol, hier nog geen enkele kinderziekt gehad, heb ook geen idee wat normaal is.
Thx allemaal!!! @ AMS, ik vind dat ook gek hoor van dat taart eten bij jullie. maar hier op het KDV eten ze ook zoooooo ongezond! En ik lijk wel de enige ouder die dat vind helaas.. 'T is ook wat dat je nu nog helemaal die verjaarda moet regelen, jij kan je energie nu wel beter gebruiken eigenlijk. @ Wendy, bah beterschap voor Finn!!!! Lisa heeft alleen de 6e ziekte gehad toen ze 22 maanden was. Verder zijn ze beide (KLOPT HARD AF!) eigenlijk nooit ziek.
Valt wel mee hoor diddl, houden het gewoon klein en zet een tafel vol met dingen voor selfservice.. Voor ons mannetje ook veel beter, want vorig jaar vond hij het helemaal niks zoveel mensen.. Maar merk nu wel echt dat alles zwaarder begint te worden , kan de trap met ons mannetje haast niet opkomen en zelf kan hij nog steeds niet goed traplopen ..
Echt niet? Eraf dan zeker? Want erop kunnen ze meestal eerder dan lopen. Lot loopt ook altijd zelf de trap op, mag dr echt niet tillen (duurt alleen eeuwen...)
Is wel een ''openbare'' trap hoor, dus hij moet echt stappen en kan niet met handen en voeten oíd (nou ja kan wel nl, maar vind ik vies). De eerste 3 treden gaan wel, maar de volgende 15 kosten hem dan lijkt wel te veel kracht. Hij kan zich ook niet goed vasthouden, denk dat dat ook wel meespeelt.
ams: je moet hem bij de trapleuning laten lopen.tim gaat half zijvaarts maar wel keurig met stap achter stap de trap op, maar hij houdt de spijlen van de trapleuning goed vast.het gaat vanaf 22maanden goed. tegenwoordig trap af doet hij met een hand trapleuning en de andere hand mama's hand vast.dat gaat ook goed. trap af is moeilijk omdat hij toch stap achter stap wil doen in plaats van eentje omlaag dan voeten bij elkaar dan weer een tree omlaag.met voeten bij elkaar dan weer een voetje naar beneden kan hij wel een tijdje. hij vindt trap echt geweldig. hij weet waar in de winkels, welke winkels of op straat trapjes zijn.soms gaan we een winkel in om de trap. zo oefende hij natuurlijk heel veel.
vraagje: zouden jullie een luier die droog gebleven is langer een dag gebruiken?tim is nu snachts zindelijk en zijn luier blijft droog.ik gebruik dezelfde luier dan voor middag slaap en als we op stap gaan.het blijft wel droog maar na een dag gooi ik het wel weg.zouden jullie zo een luier langer gebruiken? we merken nu echt een verschil. pakje met 26 is voor de helft op sinds 3 weken tijd.vroeger een pakje was op binnen een week.
Lot zou echt nog lang niet bij de trapleuning kunnen, Tim is natuurlijk wel heel lang. Ik zou hem idd niet langer dan 2 dagen gebruiken, een onderbroek doe je tenslotte ook elke dag in de was.
hij kreeg nu elke dag een luier. ja inderdaad hij krijgt ook elke dag schone onderbroek en sokken.vaak ook meerdere keren op een dag. hahah, zo groot is tim echt niet hoor! hij kan de boven kant van trapleuning wel aanraken als hij op zijn tenen staan maar dat helpt hem niks. hij pakt eigenlijk de spijlen van de leuning. net als zich optrekken in de box. ik moest wel erg lachen, te denken dat hij met de trapleuning en al, zou trap op en af kunne lopen...