Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    haha er is weer n clublid jarig!
    Ams hartelijk gefeliciteerd met je zoon!
    ik hoop hij nu iets beter is en kan genieten van zijn verjaardag en zijn kadoo's!

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Hey Ams, je zoon alweer 2jaar. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben (gehad).

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ AMS, gefeliciteerd met je kanjer!!!
    Hebben jullie een fijne dag gehad?

4. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Bedankt voor de felicitaties allemaal! Zal morgen op de rest reageren, nu even geen energie voor..

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    AMS nog hartelijk gefeliciteerd met de kleine man! :)

6. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Hier kan hij ook nog niet bij de leuning hoor! Maar ook met de spijlen is het lastig, die zitten net te ver uit elkaar, daardoor moet hij zich helemaal naar voren buigen en dan naar boveklimmen kost meer kracht. Ach, komt wel.. Trappetjes van een paar treden als bij de creche en winkels gaan prima..

7. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Oh AMS, nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!

Finn is vandaag gelukkig weer beter te pas. Niet meer zo benauwd en hij slaapt ook weer beter. Wel nog erg veel hoesten, Sem trouwens ook.

Heb net nieuwe schoentjes voor Finn gekocht. Die geef ik maar voor zijn verjaardag...zou het anders ook echt niet weten ;) Ze zijn wel gaaf! :)

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Vandaag een 1-persoons Formule 1 race autobed gekocht voor J. Meteen in elkaar gezet. Hij vond het geweldig. Vooral om erop te springen. Haha. Vannacht slaapt hij er de eerste nacht in. Ik ben net even bij hem gaan liggen omdat het de eerste nacht is. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat.

Dit geven we hem voor zijn verjaardag. In het nieuwe jaar krijgt hij nog nieuw behang en een nieuwe kast zodat hij een mooie nieuwe 'grote' jongenskamer heeft.

We zouden een tafeltje met twee stoeltjes kopen van de ikea. Maar toen we daar vandaag waren hadden ze geen blauwe stoeltjes meer. Dus gingen we verder kijken bij Leen Bakker en toen kwamen dat bed tegen. Zo koop je heel iets anders. hahaha

@Wendy: leuk nieuwe schoenen. Wat voor heb je gekocht? Fijn dat Finn zich beter voelt. Jammer van dat hoesten van beide jongens. Ik hoop dat dat snel overgaat.

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    AMS, nog van harte!

Hier wordt er weer slechter/onrustiger geslapen. Zou het kunnen zijn dat de (1 van de) 4 laatste kiezen doorkomen? Gister en vandaag had hij ook 2 keer gepoept wat diarree achtig is. Wie van de kindjes hier moeten nog de 4 kiezen?

Pasja, klinkt gaaf zo'n bed. Wij hebben het nu eenvoudig gehouden met een gewoon wit bed. En verder kleurig behang en accessoires. Als hij wat ouder is en er meer besef van heeft wil ik weer verder kijken naar een echte stoere jongenskamer.

10. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Boordevol, hier moeten we nog 4 kiezen. Maar heb nog niet het gevoel dat ze doorkomen.

11. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Ik twijfel dus door het nog slechtere slapen en de wat dunnere ontlasting dan normaal maar ben er niet zeker van en heb ook nog niet in zijn mondje gekeken.

Kunnen jullie je kindjes trouwens ook opeten als ze praten? Pff, de mijne zegt steeds meer woordjes en zoooooooooo schattig dat ik hem echt wil opeten haha. Sinds eergister zegt hij 'serieuss' en zo leuk. En stofzuiger is tzazat, vraag me niet hoe hij er bij komt maar zo leuk dan als hij zit te praten over de stofzuiger.

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hier ook nog 4 kiezen hoor, volgens mij niks is door. maar wel een bende met blaren. kan ook niet zo goed zien.

13. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja:geweldig zo een bed impulsief kopen!wij hebben echt heel lang diep over nagedacht.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Hoe is het gegaan pasja?

15. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja pasja verteeeel!

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ja, hoe is het slapen gegaan in zijn nieuwe bed Pasja!

@boord: klinkt wel als tandjes. Hier al een tijdje geen last meer gehad. Ze moet er hier nog 3.

Ik reageer nu even met mijn telefoon, dus later maar weer meer.

17. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63

hier niet zo opeetbaar hoor...hij geeft vaak alleen maar opdrachtjes aan papa en mama. van bank af mama, mama koken kip, doekje pakken, hier zitten op tapijt, na oma vliege(tja, dat lukt niet) etc etc

18. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Oh Belize, hier gelukkig niet haha. Maar wel veel nee als hij iets niet wil. Maar verder echt praten zoals mama lief, auto mooi, bumba kom etc etc. Geen opdrachten maar gewoon leuke/korte gesprekjes en steeds meer na zeggen en de eerste keren klinken die woorden zo schattig dat ik hem echt wil opeten.

Pasja, hoe is de nacht gegaan?

Mejosje, ik zal morgen eens kijken of ik in zijn mondje mag kijken en of er wat te zien valt. Hoop eigenlijk dat dat het is anders zijn we weer terug bij af want het slapen ging op zich beter met zo nu en dan 1 of 2 slechtere nachten maar nu is het weer dagen/weken achter elkaar.

19. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    boord:ja we hebben ook wel van die zinnen hoor. ik krijg ook complimenten voor mijn trui of mijn haar mama trui mooi etc.
    hij vind tegenwoordig woorden uit 2woorden erg leuk om te zeggen.zoals pindakaas,appelboom,pannekoek.
    ik probeer hem nu meer turks te laten spreken want dat is niet zo goed als zijn nl.

20. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Het nieuwe bed is duidelijk nog even wennen.
    We moeten nu echt even bij hem blijven tot hij slaapt. Anders wordt hij helemaal overstuur of hij komt duizend keer zijn kamer uit.
    Eerste nacht heeft hij tot half een in zijn bed geslapen en daarna bij ons. Hij hoestte verschrikkelijk en was een beetje koortsig.

Vannacht weer wakker. Toen duurde het wel heel lang voordat hij wilde slapen. Mijn man en ik hebben elkaar maar afgelost. En vanmorgen om zes uur weer wakker.

Het is natuurlijk ook allemaal heel vreemd. Zijn bed staat ook anders.

Ik hoop dat het een weekje doorzetten is en dat hij dan redelijk gewend is. Want voorheen sliep hij echt heel goed en nu wat minder. Is even wennen.

Wat ik heel schattig vind is als hij uit zichzelf een kus geeft. (Hij is niet zo kusserig) Zoals vanmorgen deed ik alsof ik nog sliep en opeens krijg ik een kus van hem. Dan kan ik hem inderdaad opeten.

Share This Page