Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja:eek:h lekker kusjes!

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Vandaag weer in het nieuwe bed. Dit keer ben ik er niet naast gaan liggen. Na een kwartiertje stond hij in de gang te roepen. Toen ik weer naar hem toe ging heb ik uitgelegd dat hij moet blijven liggen. En dat papa en mama beneden zijn dus dat als er iets is we er zo zijn.

Toen ben ik weggegaan. Hij heeft denk ik 2 minuten hartverscheurend gehuild en toen was het stil. Hij ligt nu lekker te slapen. Mijn hart brak toen hij begon te huilen maar hij moet er even doorheen. Ik kan niet elke keer bij hem blijven totdat hij in slaap is gevallen.

Nu maar hopen dat hij doorslaapt en het fijn vindt in zijn nieuwe bed. Hij is volgens mij wel trots want hij zegt de hele dag: Autobed slapen.

Ik ben ook bezig met zoeken naar uitdeelcadeautjes op het kdv. Denken jullie dat waskrijtjes met een klein kleurboekje leuk is voor kinderen van 1,5 tot 2,5 jaar?

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    lange dag gehad, dus even een korte re: mijn tip... maak van de waskrijtjes gewoon kleurpotloden of 2 wateroplosbare viltstiften bij het kleurboekje. Doen het hier beter dan waskrijtjes, zijn ook iets minder schadelijk met in mond steken.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    alleen even een snelle reactie op jou.. Waskrijtjes erg leuk, hadden wij er ook bij..

Mbt bed merkten wij dat ipv er naast liggen, op een stoeltje er naast beter gaat om in slaap te vallen. Zit er nu bijna nooit meer naast, alleen ´s middags als hij moeite heeft om te gaan slapen. Maar wel onder de voorwaarde dat hij gewoon ligt, als hij door z´n bed gaat ga ik weg, dat lijkt goed te werken..

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Pasja, hopelijk is het weer goed gegaan. Fijn dat het huilen maar zo kort duurde.

Waskrijtjes en Mejosje's idee klinken beide leuk.

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    tim zegt nu IPV mama tegen alle vrouwen wel 'vrouw' ik vond het zo vervelend na een tijdje, alsof hij in alle vrouwen mij zag. 'mama kijk vrauw' zegt hij nu.hahaha.
    vandaag naar HA met tim. hij heeft n beetje jeuk of zo in zijn kontje. is ook n beetje rood.hij zegt ook 'pieme pijn' ik hoop het niks ernstigs is.

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hij heeft het ook aan de ha verteld, erg schattig.hij heeft schimmel infectie en is bij anus een beetje gaan ontsteken. zalf gekregen. ik hoop het snel weg gaat. is wel erg irritant voor hem.

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Arme Tim, een schimmelinfectie precies op die plek. Vervelend zeg. Ik hoop dat de zalf goed werkt.

Hoe is het met de rest? Alles goed? Iedereen druk met de voorbereidingen van de verjaardagen?

9. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Beterschap voor Tim!
    Hier alles prima, Nu ook in spaans en nederlands aan het tellen, en idd boordevol dan ook een heel hoge opeetdrang...

10. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ams wat knap zeg!hier nog niets van tellen.
    tim sliep veel beter met de zalf.

pasja;hoe gaat het met groot bed slapen?

diddle:je zei dat lot ook playmobiel kreeg.maar dat is vanaf 4 jaar.ik heb ook een set gekocht, omdat het op internet vanaf 3 op stond.het is nu binnen en het is ook vanaf 4 jaar oud. speelt lot veilig dan met die kleine dingentjes?

wendy:hoe gaat het met finn?en sem ook, die was ook ziek?hoe gaat het met jou?

11. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    drinkt nu iedereen uit gewone beker hier?tim nog niet. ik laat hem ni eens proberen.ik vind het zo moeilijk om een overstap te maken zodat ik zomaar iets te drinken kan geven met een beker.het lijkt me zo een volwasse ding voor zo een jong kindje. pfff.

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Na Finn en Sem was ik heel fijn aan de beurt :x Maar goed, het gaat nu al weer een stuk beter.

Pasja: ik heb deze schoentjes gekocht voor Finn...moet nog wel even iets vinden zodat die lip/flap goed blijft zitten...

13. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    erg schattig!

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Finn drinkt nog niet uit een gewone beker hoor. Af en toe eens een slokje uit ons glas maar verder niet.

Pasja: J al in een groot bed, goed man. Gaat het per nacht al wat beter?

15. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    super schattige schoenen..

beker drinken door mij vastgehouden vanaf 8 maanden en zelf drinken vanaf 13 maanden ongeveer. moest wel omdat hij fles weigerde maar hier dus al heel lang.

16. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Hier drinkt hij uit alles, beker, glas, flesje (gewoon waterflesje, geen babyfles), rietjesbeker, pakje, bidon. Meestal gewoon een plastik beker, maar drinkt ook prima uit een porceleinen mok (handiger met thee vind ik) of gewoon glas. In restaurants komt water vaak in een wijnglas, als de tafel niet te hoog is gaat dat ook goed...

17. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Enne, leuke schoenen wendy!

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Hier drinkt mijn kleine meid ook uit alles... drinkbeker als ik even geen zin heb om op te letten. Maar meestal gaat het uit een kopje ook wel goed. Soms zit ze niet op te letten, mar poetsen vind ze zelf ook leuk om te doen ;)

Wendy: leuke schoentjes :)

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ Wendy, wat een super stoere schoentjes!!

@ Belize, fijn dat het gelijk beter gaat met Tim!

Hier drinkt ze idd wel al een hele tijd uit een gewone beker.

Playmobile is idd eigenlijjk vanaf 4 jaar maar Lisa had het al dus daarvan wist ik dat Lot het ook heel leuk vind.
    De hele kleine dingetes haal ik eruit maar verder speelt ze gewoon overal mee.

20. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    maar lisa is ook geen 4!!!hahaha

Share This Page