Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Dat was hier wel bij 15 maanden, maar als ik naar de spaanse grafiekjes kijk valt hij wel met dit gewicht op deze leeftijd iets boven de onderste lijn (onderste lijn is 10,2 kg bij 24 maanden).
    Hier ook geen enkele broek die normaal om z´n middel sluit hoor, korte broeken had ik van de zomer dan ook sommige nog maat 74 (bij een lengte van rond de 88 cm) en dat zakte net niet af.. Verder altijd een riem om..
    Het is idd niet zo veel voor de leeftijd wat hij weegt, maar ik vind het dus wel mooi in verhouding met z´n lengte, denk zelf dat dat belangrijker is, maar de dietiste kan je vast meer vertellen..

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Bij de KA was het nog net onder het onderste lijntje. Ik dacht al dat het veel eerder was, zeker 10 maanden jongen was je zoontje toen. Maar je hebt gelijk, de verhoudingen zijn mooi. Broeken draagt hij nog steeds 80 en bovenkleding 86.

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    K.iek gefeliciteeeeeeeeeeerd met je verjaardag!! Dikke kus van Finn

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    kiek kiek hip hip hoera!hartelijk gefeliciteerd met je 2de verjaardag!heerlijk he mejosje?gefeliciteerd!

5. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Hoera voor Kiek! Gefeliciteerd! Een hele gezellige dag toegwenst....

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    mejosje; eet kiek geen pannekoek?ik dacht dat tim de enige kind was die het niet lekker vindt.

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ Wendy, hihi lees je reactie nu pas, maar daar hadden we toch geen tijd meer voor gehad ;)

Lot is ook helemaal gek van Bumba en van Woezel en pip! Oh en Dora ook.
    Bobo vind ik zelf echt verschrikkelijk, we waren in juni naar het studio 100 festival en daar was hij ook bij.

@ AMS, ik moet idd 22 nov. weer naar de KA met Lot.
    Van CB heb ik nog nix gehoord voor dr 2 jaar afspraak.
    Jullie volgende week dus weer, ben benieuwd!

@ Mejosje, gefeliciteerd met K.iek!!!
    Zo ver is Dordrecht niet voor ons hoor, half uurtje met de auto ;)
    Heb er ook 3 jaar op school gezeten.

@ Boord, Lot was vorige week (dus 2 jaar) 9,2 kilo en 79 cm.
    Ik denk dat je ventje prima is zo.
    Volgens mij sluiten bij de meeste kinderen al die broeken voor geen meter, dat is bij Lisa ook nogsteeds hoor!

8. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Wat vonden je meiden ervan diddl? Was het niet erg lang wachten voor ze of viel het mee?

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Tnx ladies! Gister al heel veel feest gevierd en nu nog wachten op laatste visite die straks komt. Taart 2 heb ik dus net klaar :)

Broeken zijn hier ook een ramp idd... de meeste hebben van die knmoopjes aan de binnenkant, dat maakt het nog wel dat het een beetje blijft zitten. Maar afzakken hoort er gewoon een beetje bij. maatje 86 broeken zitten redelijk hier. Lengte is precies goed... bijna te kort ook alweer. Het gaat zo snel :(
    Vandaag dus alweer 2 jaar. Ze is zelf ook wel in haar nopjes. Gaat ze staan en gooit ze haar armen in de lucht "hoela". Superleuk :) Haar loopfiets is ook het einde... ze raakt alleen de voeten nog niet op de grond. Nog maar even helpen dus ;)

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Mejosje, ik moet het even kwijt. Ik had vannacht gedroomd dat ik je tegen kwam in het ziekenhuis. Daar moest k zijn voor mijn moeder. Toen stelde je voor samen een frietje te halen bij een kraam buiten. Kwamen we uit bij een kraampje dat we beide niet kenden. Ik ging alvast een frietje voor mij halen en jij zou snel daarna komen. Mijn friet was behoorlijk koud dus haalde jij niet meer. De volgende dag kwamen we elkaar weer tegen. We gingen weer friet halen. Ik vertelde bij die kraam dat ik hele koude friet had gehad wat ik gelijk had weggegooid die dag ervoor. Toen kreeg ik versie friet en een hamburger toe. Brachten ze het dienblad naar me viel alles op de grond. In mijn droom heette je gewoon Mejosje.

Hahahaha echt gek en ik onthoud de meeste dromen nooit maar deze wel.

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Een dag te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd Kie.k!

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Oh en ook namens mij natuurlijk! Van harte!

13. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    boord; bij oudere kind kan het gewicht minder zijn hoor, omdat ze nu langere benen en nek hebben.
    het gewicht is ook niet alles, ze moeten wel vanalles binnen krijgen. hier is het nog steeds erg moeilijk met eten. ik heb ook steeds meer moeite om rustig te blijven.hij spuugt echt eten weer weg. kreeg misschien meer dan een week geen vlees binnen. een paar hapjes rijst of aardappels, helemaal geen groente(behalve rauwe paprika)heel weinig fruit.pfff.
    maar goed, vanaochtend wel goed gegeten. maar dat betekent dat hij voor de rest van de dag niets zal eten.

en baaalen van die luieruitslag tussen billen en op piemel.hij heeft alleen snachts een luier aan en die blijft ook droog, maar toch luieruitslag.
    is mijn dag niet vandaag.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Eet hij ook niet als je het gewoon laat staan en er zelf verder geen aandacht aan besteed? Hier als ik er met m´n neus bovenop ga zitten of het tijdens het eten over eten/hapje nemen ed heb weigert hij te eten, terwijl als we gewoon aan tafel zitten en het over andere dingen hebben hij prima eet. Fruit zet ik gewoon in een schaaltje voor hem op de koffietafel, meestal duurt het een minuut of 2 voor hij er aan begint en eet het dan gewoon zelf op. Als ik er bij ga zitten of zeg hier is je fruit, wil je een hapje oid neemt hij er niks van..

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Tnx nog meiden... we hebben een superverjaardag gehad van mijn kleine meis.

Grappig... welk ziekenhuis vond het plaats? (mag ook pb'en als het een bekend ziekenhuis is) en wat leuk dat iemand over mij droomt. Het is natuurlijk altijd mogelijk om mij in een ziekenhuis tegen te komen, ik ben geregeld in ziekenhuis te vinden natuurlijk. a.s. vrijdag voor mezelf bv bij de gyn... ben wel een beetje zenuwachtig ook.

Morgen eerst weer naar het cb. Ik hoop dat ze in een goede bui is... maar dat is meestal wel het geval.

Eten doen wij ook door het zogenaamde niet opletten. Om fruit vraagt onze dame zelf. banaan of appel meestal. Appel is hier btw ook mandarijn en sinaasappel. Koekje vraagt ze ook zelf om... dan eet ze het dus ook op. Als ik het zo geef zonder dat ze erom vraagt eet ze het niet altijd op.

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Oh geen idee, wist alleen dat het een ziekenhuis was. Droom nooit over mensen v.h. internet maar nu wel. Heel gek. Spannend, bijna dus tijd voor echt naar het ziekenhuis gaan. In mijn droom was ik steeds degene met pech en niet jij dus hopelijk deze week ook goed nieuws:), voor zover ze al iets kunnen vertellen natuurlijk. Wij hebben deze week ook CB maar moet het hoogstwaarschijnlijk afzeggen omdat het niet uitkomt en dus een nieuwe afspraak plannen.

17. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Oh Belize, wat eten betreft lijkt dat me inderdaad erg frustrerend. Deze week eet hij ook veel minder, misschien maar 1 hap groente binnen gekregen maar wel zijn fruit en boterhammen en vlees. Maar ik laat hem gewoon want weet dat hij goed kan eten als hij echt wil. Fruit vraagt hij ook altijd om en zo niet dan vraag ik het. Meestal wil hij wel als hij tv kijkt, soms ook niet maar dan zet ik het gewoon klaar op tafel en binnen no time pakt ie het toch. Hij is wel echt gek op appel, mandarijn, banaan en peer dus dat is ook wel makkelijk.

18. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Hier eigenlijk weinig klagen qua eten. Hij eet best veel. Af en toe een weekje dat hij zijn warme eten niet wilt 's avonds. Nou dan krijgt hij niks. Maar hij slaapt er niet minder om dus honger zal hij niet hebben.

Fruit eet hij elke dag. Hij is er dol op. Eigenlijk op al het fruit.
    Brood soms wel 6 boterhammen per dag (zonder korst).

Voor de rest echt een snoepkont. Vooral chocola vindt hij heerlijk. (Heeft hij van zijn moeder ;))

Zaterdag de intocht van Sinterklaas gekeken bij ons in de haven. Hij vond vooral de zwarte pieten interessant omdat zij pepernoten uitdeelden. Hahaha

Qua tv vind hij teletubbies nu helemaal geweldig. Bumba ook nog steeds en het Zandkasteel. Piet Piraat en kabouter Plop vindt hij ook wel leuk.

We hebben nu ook een taart met Teletubbies besteld. Ik denk dat hij dat geweldig vindt.

Diddl: Hoe was bij jullie de Sint intocht?
    Nog andere mensen ergens gekeken?

19. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Oh hou op over snoep en cola. Beide kunnen we gewoon niet normaal nuttigen zonder dat het oorlog wordt. Hij wil het zoooo graag. Gister had papa een chocoladereep geopend en binnen 1 sec had hij het uit zijn handen gegrist en de volledige reep in zijn hand en een stukje in zijn mond. Geen gezicht. Heb het afgepakt wat gepaard ging met veel gehuil. Hij vraagt ook vaak om snoep/chocolade maar zolang het niet in zijn zicht is is er niks aan de hand. Zodra hij het ziet of iemand eet het wil hij ook/

20. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    geen aandacht aan besteden, wel aandacht besteden,wacjten totdat hij zelf om vraagt, of regelmaat etc niets helpt. hij neemt een hapje en zegt 'vies' of 'nee lekker' .hij eet tosti met kaas en kip rijst. zelfs pasta gaat niet meer. hij heeft dus wel honger maar vindt niks lekker. straks weer yogurt soep maken voor hem alleen.
    snoep koekjes zoet etc vindt hij niet lekker.agurken wel...

Share This Page