Dat is minder mejosje, neem tenminste aan dat de pijn daar vandaan komt...Kan er nu ook iets aan gedaan worden of kan dat pas na de zwangerschap?
bedankt voor de felicitaties dames. tim is gewoon om 21uur naar bed zonder gedoe. zo vind ik het prima, hij heeft in de middag ook nauwelijks geslapen vanwege de kadootjes. ik vind hem zo een lieve jongen mijn tim!zo trots op hem!
Moet het even kwijt: Ik heb vanavond dus weer een klus... en ik heb het menu echt al lang geleden bedacht. Heb ik er gerookte zalm in zitten. Nu kan ik dus niet mijn eten van te voren proeven. Dit maakt me heel nerveus
Finn!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet maar lekker van alle aandacht vandaag! @Mejosje: Wat balen zeg. Heb je iemand anders in de buurt die het kan proeven? Heb je het al eerder een keer gemaakt? Dan weet je in ieder geval of de combinatie goed is.
Mejosje, is het een optie de gerookte zalm bij de visboer te halen? Het geldt namelijk alleen voor vacuümverpakte gerookte zalm. En ga je het koud bereiden of warm? Dat maakt denk ik ook nog uit. Kan me voorstellen dat je niet zomaar iets wilt voorschotelen wat je niet geproefd hebt. Finn, de jongste van het stel. Van harte!!!!!!!!!!!!!!
De meeste gerookte zalm, helaas ook bij visboeren komt gewoon uit een vacuümverpakking. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap al uitgebreid gezocht. Ik heb 1 adres, maar dat is echt te duur voor dit gerecht tot verhouding wat ik krijg voor de klus. Ik laat de vriendin die me vandaag helpt met de klus wel even voor de zekerheid proeven. De vulling is iig goed. Die kon ik wel proeven.
Oke, dat wist ik niet. Gelukkig heb je dan je vriendin die kan proeven. Stoere ondertekening . Is er ook gezegd of de cyste eventueel verwijderd wordt? En als je niet zwanger was geweest wat dan de procedure zou zijn geweest?
Omdat ik dus nu zwanger ben kan er even gekeken worden in wat de invloed op de cyste is. Ze wilden nog niets zeggen over hoe te handelen, alleen mochten we overgaan tot wegsnijden dat het wellicht tot na de zwangerschap gewacht zou worden of evt als het weer een ks wordt, tijdens die operatie. Maar het is allemaal nog te vroeg voor een behandelingsplan juist omdat ik dus zwanger ben.
Hoera voor Finn! Maak er een gezellige dag van Wendy.. En Jindi morgen jarig toch LH? Vieren jullie het vandaag of morgen? Mejosje, dat is idd lastig, maar met jouw kookkunsten zal het vast goedkomen, helemaal als je de vulling wel apart kunt proeven.. En idd mooie banner!
finnn: hartelijk gefeliciteerd met je 2de verjaardag!ik kan nog steeds niet geloven dat je soms een draak wordt! mejosje:cyste is helemaal niet erg hoor, het is een watergevuldblaasje. wordt nooit iets gedaan, tenzij die groot als een sinasappel worden en teveel klachten geven. ik had toen bij tim ook voordat ik 4 weken zwanger was een echo gehad en had een blaasje op eierstok. het verdween zelf in de paar weken erna. 1,5 jaar na bevalling was er nog steeds geen cyste. dus maak je je geen zorgen.
ik geef nu tim junior vitamine van davitamon, het heeft ook de dagelijkse vitD er in. het heeft effect op tims eetlust. hij eet nu veel beter!
Drukke dag gehad. Een huis vol visite. Nu even met de beentjes op de bank. Maar J. heeft enorm genoten van alle aandacht. Er waren ook veel kindjes. Voorlopig ben ik er weer van af. Haha @Mejosje: Ik had er nog helemaal niet op gereageerd maar toch wel spannend zo een cyste. Ik hoop dat het geen enkele invloed heeft op je zwangerschap en dat je een onbezorgde zwangerschap kan hebben. Maar dat hoor je dus pas over een paar weken. Zou je eigenlijk weer een ks 'willen'. Of wil je, net zoals ik, heel graag natuurlijk bevallen? @Belize: Fijn dat Tim beter eet. Geeft jou ook een beter gevoel. Hoe gaat het nu met slapen?
Thanks meiden! Tim ook nog gefeliciteerd natuurlijk, gister helemaal vergeten Hebben ook een erg leuke dag gehad en Finn is echt weer flink verwend. Reageer morgen wel even wat uitgebreider. Ga zo lekker slapen...
@pasja & wendy: mooi dat jullie boys een heerlijke dag hebben gehad. @pasja: Ik zie het wel... ik hoef niet per se natuurlijk te bevallen. Denk dat ik het wel kan missen Vorige keer 36 uur weeën gehad... het enige is dat weer een hele buikoperatie, ja daar zit ik ook niet helemaal op te wachten. Ik kijk wel een beetje hoe het loopt. Iets anders kan ik denk ik ook niet. Ik maak me wel een beetje zorgen overall... maar niet zo meer dat ik bang ben, zoals voor juni dit jaar Ik ben al een kindje wijzer... dus kan veel beter zeggen wat iki wel en niet wil als het erop aankomt.