Ja, ik ben ook benieuwd. De telefoniste wist niet zeker of de verwijsbrief van de kinderarts al zo snel bij de dermatoloog terecht komt maar ze zei dat ik het anders moet uitleggen omdat ze weten dat de brief in elk geval onderweg is. De kinderarts zei nl alles in orde te maken wat betreft de doorverwijzing maar weet niet of dat al zo snel gebeurt. Ben al opgelucht dat er morgen dan meer duidelijkheid is. Ik reageer trouwens later nog even op alle pb's. Zit nu steeds kort achter de pc.
Fijn dat je zo snel terecht kan boordevol! Zal als ik tijd heb ook eens de binnenmaat van de andere broekjes opmeten, ben wel benieuwd.
hoe lang zijn de beentjes van je zoontje van binnen, ik ben ook benieuwd, omdat tim en hij vaak zelfde maat dragen.
na een kdv dag met luier aan heeft tim weer 2 ongelukjes vandaag gehad. ik denk dat hij gewoon veel te jong is voor zindelijkheid en dat we een stap terug moeten nemen, omdat dit veels te lang duurt. als hij echt klaar er voor was zou hij het nu ongeveer onder de controle moeten hebben. heel jammer, want als we praten zegt hij wel dat hij het allemaal snapt maar het niet tegen kan houden. hij is er de hele dag mee bezig, toch nu weer 2 ongelukjes, en dat vind ik nou niet zo leuk voor hem. want om te voorkomen dat hij in broek plast wil hij steeds op po zitten. ik denk dat hij weer in luiers moet lopen. en een paar maanden later op nieuw, zonder luier proberen. wat denken jullie?2-3 ongelukjes per dag is toch een teken dat hij het niet helemaal goed heeft?misschien ga ik wel een topik openen. hij is nu 3 maanden lang bezig maar het blijft hetzelfde onbetrouwbaar.
met luier aan kan ik hem weer mooi aankleden en ik vind het eigenlijk met luier prettiger.maar het gaat om tim natuurlijk, ik vind het niet erg dat ik plas broekjes heb enzo.pff moeilijk.
met luier aan geeft hij het nog steeds aan. maar dat zou misschien anders worden als hij weet dat hij constant luier draagt. hij heeft ook erg last van de kiezen 3 blaren, en met de onderste speelt hij de hele dag met zijn vinger in mond.
hij heeft echt 2 uur lang gehuild met naar bed gaan, echt waar. tja ik weet het niet wat hij heeft, ik snap niks van wat hij zegt, de hele dag was ook alles 'nee niet geen nooit'
Kiezen spelen hier ook heel erg op. Slapen is weer een waar drama. Hij stopt bijna zijn hele hand in zijn mond en voornamelijk achterin links onder zit hij heel veel met zijn vingers. Eergister kreeg hij een ijsje, normaal gesproken heerlijk maar bij de tweede hap ging hij huilen en wilde niet meer. Denk dat die kou pijn deed. Weet wel dat het normaal verkoeling moet geven maar had echt te maken met pijn. Denk dat Tim daar dus best last van kan hebben. Wat betreft zindelijkheid kan ik je echt niet helpen omdat ik er geen ervaring mee heb. Ik weet wel dat ongelukjes nog zeker tot 5 a 6 jaar kunnen gebeuren dus misschien is het niet erg.
echt herkenbaar, die handjes in de mond.pfff. hij heeft uiteindelijk met n zetpil geslapen. het ligt aan de kiezen denk ik.pfff.papa hier denkt juist dat hij het erg goed doet.we kunnen een en ander veranderen maar hij wil niet dat hij weer in luiers loopt omdat hij nu alles goed begrijpt en zou weer aan luier wennen. dan kun je het onmogelijk weer aanleren etc etc. we gaan kijken in dit weekeind hoe het loopt.
Tim was al heel ver... misschien even het cb vragen hoe te handelen en wat je kan verwachten? Hier begon het ook weer slecht gisteravond, maar uiteindelijk heeft ze de hele nacht hier rustig geslapen. Moet haar zo nog uit bed halen.
lekker dat je meisje kan uitslapen mejosje.tim doet dat helaas niet.was weer op 6:30. maar wel 4 boterhamen gegeten met spekuloos! tja, volgens cb folder is het normaal met verjaardag, sinterklaas 2-3 ongelukjes te krijgen. terugval heet het vanwege stress.ook die kiezen geven strees denk ik. het is dat hij gister naar de tuin wilde gaan en niet wilde plassen. omdat hij dacht dat hij het kon ophouden denk ik. hele sterke nee plassen, maar toen stond hij bij de deur met zijn jas aan en zag hoe sterk het waaidde. toen ik even weg ging om mijn jas te pakken was het gebeurd. hij was al aan het zeggen: 'waait hard wind' misschien was hij bang van de wind.afgeleid of zo. hij zei het dus keurig maar wilde niet doen, omdat hij zijn jas aan wilde en naar buiten wilde gaan. vanochtend weer echt prima. het is alsof hij echt zindelijk is, zeg heel lief 'ff na cee'
Hallo dames lang niks meer van me laten horen.. maar ik kom afentoe wel lezen hoor...voor al de dames die zwanger zijn...van harte gefeliciteerd volgens mij Zijn dat pasja, mejosje .... of ben ik iemand vergeten? Superleuk voor jullie..hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie beebjes ) geniet van de zwangerschap..en pasja ligt de placenta goed? Hoop het echt voor je...ja Ams geweldig mannetje...eindelijk is hij er hoop ook dat alles goed gaat met jullie..hoe voel je je? Best wel even druk hè maar dat ritme krijg je er wel in duurt eventjes...hier gaat ook alles goed...Bobbie en Jindi zijn dikke vriendjes heel soms is Jindi nog jaloers maar dat komt gelukkig niet vaak voor...Jindi heeft nu ook problemen met het avondeten...hij heeft er niet zo'n trek in maar volgens mij hoort dat bij de leeftijd...hij weegt nog steeds 17,5 kg dus hij heeft genoeg reserves...hihi...Bobbie Zit al op 10 kilo dus die gaat zijn grote broer achterna qua gewicht maar ook qua lengte...ze hebben ook hetzelfde figuur...Bobbie is heel gemakkelijk...hij lief, lacht veel, slaapt en eet goed...we zijn echt blessed met die 2 ❤....nou alvast hele fijne feestdagen...vandaag gaan wij de kerstboom opzetten ...liefs Bianca
Belize, denk echt dat Tim er wel aan toe is hoor. Ik denk eerder dat het er aan ligt dat het kdv niet meewerkt en hij daarom onzeker word (doordat hij dan weer een luier aan heeft bedoel ik). En idd ongelukjes horen erbij en die kun je nog tot de kleuterschool verwachten volgensmij. Maar je zou het cb evt. om advies kunnen vragen. Boordevol, weet je al iets? LH, wow 10 KG!! Dat is flink, zie je er niet vanaf op de foto´s, van Jindi trouwens ook niet. Hier idd nog even flink wennen, maar dat komt vast snel goed als we eenmaal een ritme te pakken hebben (en hopelijk iets meer kunnen slapen).. Ik voel me heel erg goed, nog wat moe, maar dat komt volgensmij gewoon door het slaapgebrek..
Dag iedereen, Ben ik weer. Wat een weer he. Maar zoontjelief vindt de wind geweldig. Zijn ook zonder kinderwagen gegaan, wel met de bus maar alles bij elkaar een heenreis van 40 min en terugreis ook 40 min. De dermatoloog kreeg niet veel kans om goed te kijken. Kleine was weer helemaal overstuur. Wel tot de conclusie gekomen dat het hoogswaarschijnlijk die ziekte niet is omdat ze vlekjes klein zijn en er normaal gesproken ook nog een hematoom ?? hoort te zijn en die heeft hij niet. Verder ontwikkeld hij zich goed en komt het niet voor in de familie. Voor de zekerheid over een jaar terugkomen om te kijken of de vlekjes evt zijn veranderd. Mochten het er meer worden of andere verschijnselen optreden dan eerder bellen voor een afspraak. Omdat deze ziekte ook uit de ogen af is te lezen heeft hij de kinderarts voorgesteld de ogen door een oogarts na te laten kijken (dan zitten er vlekjes in de ogen die alleen zichtbaar zijn door bep apparatuur van de oogarts) om echt helemaal uit te sluiten. De kinderarts mag aangeven of ze dat wil/nodig acht. Ze was helaas niet te bereiken dus dat hoor ik later. Voor nu wel gerustgesteld dus.
@LH leuk om weer even wat te horen over je boys. Sta wel echt paf van het gewicht. BD scheelt 1,5 kilo met mijn meisje. Zijn ze ook zo groot. @boord: klinkt tot dusver wel positief. Wel jammer dat je mannetje zo overstuur was. Ik denk dat de oogarts wel gaat gebeuren, alleen maar om het echt voor nu uit te sluiten. Je gaat denk ik wel rustiger het weekend in dan dat je eruit kwam
geweldig boord!oogarts is een goed idee, zeker laten kijken, omdat oogcheck wel erg goed is op jonge leeftijd. zo weten wij ook dat tim niet zo goed ziet met een van zijn ogen. wij moeten weer op 4 jan.
wij hebben de po in de kamer weg gedaan vanaf vandaag. het gaat weer erg goed. alles in wc of po. en ik hoef echt niet te rennen of zo als hij zegt dat hij moet. dan denk ik dat hij inderdaad wel zindelijk is. maar soms is er verwarring vanwege de KDV, want het is 1 dag na kdv alstijd gedoe.
Helemaal mee eens! Boordevol, fijn dat je gerustgesteld bent. Ogen na laten kijken kan nooit kwaad, ben benieuwd wat je KA zegt..