Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ja ben nu inderdaad niet meer gestrest. Vind het wel erg fijn dat alles zo serieus wordt opgepikt en dat je niet gewoon wordt weggestuurd.

Belize, ben het volledig eens met ams en mejosje, je moet daar echt aangeven dat het hem verward en dat het zo niet langer door kan gaan.

Little hope, leuk van je te horen.

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Boord, fijn dat je eindelijk wat gerustgesteld bent!
    Wil jij dat ze die ogentest nog doen? Want da zou ik het niet van de KA af laten ahngen maar ehct aangeven dat je het wilt om alles uit te kunnen sluiten.

@ Bianca, leuk hier ook weerr even van je te horen!
    Fin dat je mannetjes het zo goed doen samen en ik kan je verzekeren het wordt alleen maar leuker!!
    Hier zijn ze samen zo stout op het moment. Lisa laat Lot iederen x dingen doen waarvan ze weet dat het niet mag en een lol dat ze dan samen hebben ;)

@ Belize, en als je hem een luierbroekje aantrekt en uitlegt dat dat alleen voor de zekerheid is. dat het nogsteeds de bedoeling is dat hij gewoon naar de wc gaat als hij moet plassen?
    Lees nu dat het toch weer goed ging alleen dag na KDV niet, tja dan toch maar pittig gesprekje met KDV idd!
    Lisa heeft maar 1x een ongelukje gehad met zindelijk worden, maar goed die was wel al iets ouder.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik vind het normaal op tims leeftijd zindelijk te worden iets langer duurt en meer ongelukjes voorkomen. maar hij wil het graag. vandaag weer helemaal droog, echt genoeg tijd om rustig naar wc te gaan en broek etc uit te doen. kijk,op t kdv, vinden zij het misschien teveel werk met hem, omdat hij op een dag wel 10 keer naar wc moet(6 keer of zo op kdv)waarvan 2 keer met ontlasting.het komt ook omdat hij snachts en middagslaapje gewoon niet meer plast.

ik heb met ze n paar weken geleden gesproken maar wat zij zeggen is dat hij niet zo vaak vertelt daar. ik denk dat tim toch in de drukte toch te verlegen wordt.of niet veel op hem gelet wordt als hij iets zegt. hij zegt het dus wel en hij doet het wel op wc, maar luier afdoen willen zij nog niet, ze willen luierbroekje, dat geef ik dan mee.zij hebben nooit mee gemaakt dat een kind met 22maanden oud hiermee begint. ze zeggen steeds dat hij veel te vroeg is.

als ik op een gegeven moment zeg dat hij zonder luier gaat dan moeten zij het wel doen denk ik.

diddle: ook als hij n luier aan heeft zegt hij het wel, doet het niet in de luier als hij thuis is. voor hem maakt dat niet uit. hij vind het net zo erg. hij zegt ook dat hij snapt dat hij het niet in broek moet doen. die gesprekken met hem, echt zielig. hij vindt zelf heel erg als het misgaat.en wanneer hij een luier om moet hebben.

we hebben po in de woonkamer weg gedaan nu. om te kijken of hij betrouwbaar is. of het te doen is voor de kdv medewerkers.

en hij begon nu broek aan en uit trekken aan het oefenen. heel grappig om te zien. hij kon gister zijn onderbroek wel aan doen.
    hij is echt niet van 'ik wil alles zelf doen' soort kind, dus ik vind het wel erg knap voor hem. hij wil, normaal gesproken, dat mama alles voor hem doet.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    enorme ego bericht weer, maar het gaat dus weer goed hier!

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @belize: hoe stuur je tim nu naar het kdv?
    Idee: Als je nu een broekje onder zijn luier doet, dan voelt hij zelf ook dat hij te laat was met aangeven op het kdv. Maar heeft het kdv alleen maar een vies onderbroekje te verschonen. Als je dan een stapel onderbroekjes meegeeft voor zo'n dag... lukt het daar misschien voor tim ook om aan te geven dat hij naar de wc moet. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij in het spelen opgaat daar en het dus vergeet.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij geeft dus soms maar soms doet hij het in de luier. ik denk dat de leidsters soms met iets anders bezig zijn en tim doet het dan in zijn luier.hij doet het dus bewust in de luier.hij voelt wel aan wanneer hij moet. aan het eind van de dag is hij denk ik gewend om in luier te doen.het is wel n idee om onderbroek in luier te doen. pfff. ik zal hem binnenkort zonder luier sturen hoor.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zij hebben andere manier om zindelijk te maken. dat is OK.maar hij deed niks op wc totdat ik een keer mee ging en hem op wc zette en vertelde dat hij het daar ook op wc moest.toen begon hij daar op wc te doen. ik denk dat ik misschien een keer moet gaan en samen met tim praten. zij hebben nu 3 maande tijd van me gekregen om het zover te brengen. het lukt ze gewoon niet. want hij snapt niks van hen wat eigenlijk de bedoeling is.

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik denk. Zeker niet dat het te vroeg is hoor belize. Ons mannetje is samen met nog een kindje de enige die nog niet zindelijk is op een groep van 13 (allemaal van Juli tot december, de meeste jonger dan die van ons). Denk dus dat het echt van het kind afhangt.

9. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Meiden, ik lees wel mee maar we zijn druk met een verbouwing. Ik ben elke avond te moe om te reageren.

Maandag de 20-weken echo. Dan laat ik even weten hoe het gegaan is.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams:geeft je BV?hoe loopt dat met je peuter er bij?

diddle:lisa is zo een bewuste en wijze dame, slechts een ongelukje gehad dus. zij weet echt wat ze doet. maar het is echt erg knap!en nu lotte gaat ook erg voorzichtig in die richting volgens mij met wc bezoekjes.

wendy; hoe gaat het met je?en finn?heb jij een foto van finn waar hij boos op staat?lijkt me erg leuk om te zien.

hoe gaat het met de zwangeren?

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Spannend pasja, veell plezier maandag en succes met de verbouwing!

Belize, geef idd bv. Tot Nu toe gaat het goed maar nog geen hele dagen alleen geweest met beide. Grote broer lijkt het wel interesant te vinden en komt er graag naast zitten kijken (of kattekwaad uit te halen omdat hij weet dat ik weinig kan)..

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Pasja! Spannend hoor de 20 weken echo... hopelijk veel mooie plaatsjes :)

Ik heb maandag ook een echo... ben ook erg nieuwsgierig. Het is eigenlijk voor de cyste, maar dan nog, de kleine zal ook wel te zien zijn :)

Voor de rest gaat het helemaal goed hoor Belize! Ik ben wel erg moe. Hoort er een beetje bij helaas. Ik kan niet wachten tot de kleine er is en ik dit dus weer achter de rug heb. Ben een goede mopperende zwangere ;)

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    haha mejosje, ik ben blij dat jij nu niet zo misselijk bent!

het gaat nog steeds goed met tim, dus het ligt aan t KDV.zit me ook niet meer goed, sinds tims voortanden incident. we hebben met papa lang erover gedacht,gesproken en besloten om daarmee gewoon te stoppen. tim heeft meer aan PSZ en er is ook woensdagen een ochtend samen met een ouder/verzorger. 3 uurtjes elke keer. we gaan hem inschrijven en kijken wanneer hij daar kan beginnen.

14. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    Hey mejosje en Ams gelukkig zie je het er niet aan af..dat zegt iedereen tot ze ze hun optillen en dan schrikken ze...:)) zijn gewoon stevige mannetjes...Bobbie zit nu rond de 72 cm en Jindi weet ik niet precies ...we moeten 5 januari met ze naar het cb toe en dan weet ik ook precies zijn lengte...ik zal het wel hier laten weten..zijn er al naar het cb geweest?

Oh diddle ...wel leuk als ze zo ondeugend zijn :) Jindi is ook zo'n boef ook met zijn verjaardag was hij echt een clown..hij vermaakte iedereen...en dat vond hij helemaal geweldig :)

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wij 23 dec Cb afspraak. ik ben ook benieuwd.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    vandaag geen middag slaaptje gehad. 18:50 al in bed en meteen in slaap.nu alleen hopen dat hij niet om 5uur wakker wordt.

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier nogsteeds geen CB afspraak gehad, maak me er verder niet druk om aangezien we toch al weer bi de KA geweest zijn.

@ Belize, kan me goed voorstellen dat het je sowieso niet lekker meer zit na dat tanden incident, maar gaat dat lukken qua werk dan, heb je niet juist KDV nodig omdat je dan werkt?

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    een beetje schuiven met de uren. ik heb zo een thuiswerk.ik bepaal zelf wanneer ik werk. dus dat zal wel lukken.

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

oh heerlijk als dat zo kan!!

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij heeft dus van 18:50u tot 7:30 geslapen!dat omdat wij op waren.we waren te laat voor zijn eerste plas helaas. maar goed, hij vond het ni erg om het in luier te doen. wat een verschil zeg. dat 2 uur middagslaap zit al in de avond slaap tussen 19-21:00uur, wat eigenlijk sinds 3 maande ellende en gedoe was.een extra uur in de ochtend, normaal is hij rond 6uur al op!
    vanaf nu geen middagslaap hier als het goed gaat. hij zit dan 1,5uur lang bij mama knuffelen en hangen na lunch. lekker lief wezen voor mama.

Deel Deze Pagina