Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat heerlijkk belize!

Hoe waren de echos?

Hier geen nieuwtjes..

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Lekker hoor Belize. Hopen dat dit patroon zich voortzet.
    En goede beslissing om hem van dat KDV af te halen. Het gaf mij geen lekekr gevoel wat jij vertelde.

Echo was kort. Kleintje lag helemaal dubbelgevouwen onderin mijn baarmoeder. Dus de echoscopist kon niet veel zien. Wat ze zag zag er goed uit maar ik moet volgende week terugkomen. Wel kon ze zien dat mijn placenta op de achterwand lag. En daar ben ik heel blij mee, geen herhaling zoals vorige keer met bloedingen enzo.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jammer dat je nog geen zekerheid hebt maar toch ook wel weer erg leuk dat je volgende week nog een extra x mag kijken!!

@ Belize, fijn dat het lijkt te werken bij Tim zonder middagslaapje!

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Wat jammer Pasja maar wel fijn dat je op herhaling mag :D.

Is er weer een sprong of iets gaande? Ik word echt even depri. Zaterdag eerste echte driftbui, duurde 20 minuten. Hij werd helemaal gek. Rest van de dag lief en vervelend tegelijk, zondag hetzelfde en maar weigeren 's avonds te slapen. En vandaag weer, gelukkig geen echte driftbuien tot bij het naar bed gaan. En dat duurde gewoon drie kwartier voor hij sliep, hij was doodmoe maar gillen, huilen, willen lezen etc. Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    alleen, hij was helemaal niet meer zindelijk na 13uur in de middag.nu moeten wij kiezen;een kindje bijna omvalt in de middag met half open ogen in luiers, of onze levendige tim,zonder luier om die weinig slaap nodig heeft.voor me zelf zou natuurlijk liezen kindje in luiers die gewoon slaapt en uitslaapt.maar is dit ook goed voor hem?
    hij vond het weer verschrikkelijk allemaal, en zei 'mama geen luier,nee neee luier'..en hard huilen etc.maar ik weet echt niet wat goed voor hem is.
    hij at weer erg goed.ik ben echt onder de indruk wat hij allemaal op eet. avondeten wat normaal gesproken 1,5uur duurde, is tegenwoordig in 15mn klaar. 4 boterham als ontbijt 2 keer fruit en zo. KOMT door davitamon junior vitaminen. hij lijkt nu binnen 2 weken wel een beetje mollig, dat terwijl hij last van kiezen heeft.
    boordevol: misschien een idee voor jouw zoontje?zit ook zijn vit D er in.
    ik zal wel stoppen met t geven binnenkort en terug gaan naar alleen vitD geven.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63

dat hebben we al weken met tim voor t slapen gaan,maar dan 2 uur lang!

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier is hij in de tuin!

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ben je dan nie eens n beetje nieuwsgierig naar het geslacht PASJA?

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Mejosje: hoe was jullie echo?

Pasja: nu al een klein eigenwijsje :D Volg wk mag je dus weer...is nooit een straf toch? Wat kon ze nu niet goed zien?

Boord: hier is Finn ook al een tijdje bezig met zo dwars zijn. Vanavond ook echt gillend naar boven gebracht....laat hem dan even z'n gang gaan. Dus til hem verder niet meer op en praat ook niet tegen hem. En dan is het zo weer over...

10. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Leuke foto van Tim!

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63

ah was dat maar waar wendy!tim houdt het zo lang vol,sloopt zijn bed, hard trekken aan uitrol hekje bijna. hij lag eergister op de grond, op zijn buik liggend enorm zielig huilen. ik dacht, nou ik zal het zonder middag slaap doen. en nu om 18:30 in bed binnen 1minuut diep in slaap. ah wat is dat lekker voor mama. maar ik twijfel vanwege plasjes.

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Dit duurt nu pas 3 dagen en word al gillend gek. Vergeet die periodes gewoon maar ze komen altijd terug. Het gaat vaak heel goed en dan van de ene op de andere dag slaapt ie weer zooo slecht en ben ik zo lang bezig met dat hij gaat slapen.Vandaag liep hij naar mijn bed en zegt slapen hier. Ik zeg nee je gaat slapen in je bed en als je ;s nachts wakker wordt mag je bij mama maar nu niet. Hij klom gewoon mijn bed op en ging daar liggen en huilen. Heb hem toen naar zijn bed gebracht en toen begon het feestje.

Belize, ik vergeet steeds die vitamine pillen te halen. Ga dat egt deze week doen.

Ohhhhhhhhhhhhhhhh hij is alweer wakker.

13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Nou hij riep Bumba, nog een keer en huilde (vlak voor het slapen gaan wilde hij ineens bumba kijken maar dat mocht niet) maar hij huilde net dus even en zei het maar gelukkig is ie verder gaan slapen.

Belize, dat is hier het probleem. Of hij nu wel of geen middagslaapje doet, of hij wel of niet vroeg naar bed gaat, hij blijft wakker worden en 's ochtends nooit uitslapen en ook 's avonds niet eerder naar bed.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    shit; pfff.het is ook zo stressvol he. ik herkent het erg goed, tim wil ook 'mama bed', maar hij slaapt dus echt niet als hij bij mij ligt. dat is dus geen oplossing hier.

davitamon junior vloeibaar vitamine hoor!veel makkelijker. tim zou t anders niet binne krijgen.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    boord; ik weet niet wat je verder kunt doen. heb je geprobeerd met een stoel naast zijn bed, gewoon zitten in zijn kamer zonder iets zeggen en stoel steeds verder neer zetten?vertraagde afscheid nemen, duurt een half uur.
    hier was het geen bumba, maar mickey,ik heb een mickey knuffel gekocht en zei hem dat mickey ook moet slapen etc...

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lekker ventje hoor die Tim!!

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle:ja weet ik, ik voed hem ook op tot een ideale schoonzoon!

nou hij werd wakker meerdere keren in de nacht en in de ochtend weer om 6:30 op, hij had wel in de nacht in luier geplast, daarom werd hijwakker denk ik erg huilen etc.

ik laat hem gewoon met rust voortaan. niets werkt voor lang...hij is gewoon zo een jongen.

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    We hebben gister echt een super echo gehad met een mooi kloppend hartje en een verdwenen cyste... helemaal blij dus.

even tussendoor. Volgens mij is er iets veranderd in de clubs... ben even wezen checken, maar er staat nu bij sommige clubs:
    Je moet lid van deze club zijn om de inhoud te kunnen bekijken

Dat zou dus betekenen dat als we dingen te bespreken en of te vertellen hebben dat dus nu ook in de club kan. Dat is toch makkelijker dan alle privéberichten :)

19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Mejosje, hoe werkt dat? Heb een paar clubs aan geklikt en kan gewoon meelezen.

Wat goed dat de echo zo goed was. En een kloppend hartje en geen cyste meer. Dus een bezoekje aan de gyn is niet meer nodig? Toch fijn dat je lichaam het dan zelf regelt.

20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Belize, dacht dat ik op de foto had gereageerd maar niet dus. Wat lijkt ie groot. Mijne is zo een teer poppetje heb ik het idee hihi. Wil ook nooit zonder problemen een muts of capuchon op. Dat is wel lastig met dit weer. Hij is echt veranderd wat betreft slaapgedrag in negatievere zin dan anders en wordt echt boos als hij zijn zin niet krijgt. Ook overdag slaapt hij ineens onrustiger/moeilijker. Eerst gewoon een uurtje nu na 30-40 minuten huilend wakker en chagerijnig. Hij eet gelukkig wel nog goed en het handje/vinger zit standaard in het mondje.

Deel Deze Pagina