Ik heb even gekeken. Er is bij beheer een vinkje aankruisen bij gekomen dat leden lid moeten zijn om de inhoudt te bekijken. Daarnaast kunnen mensen alleen maar lid worden van club 3 op uitnodiging... maar dat was al zo dus nu is de club private!
als het aan tim hangt ook geen muts cap etc.maar ik zeg tegen hem dat we naar buiten gaan alleen met muts op, als hij t af doet lopen we binne. op straat pak ik hem op en loop richting huis en op deze manier kan hij met muts. ja hij is groot. als ik hem vraag of hij een baby is;zegt hij lachend 'nee tim geen baby nee' wat is tim dan ' tim ess peuter, lief peuter'
ik had het ook zo, cyste ontstond ineens aan t begin zwangerschap en was weg met 7 weken echo. prachtig mejosje kloppend hartje, wat een geluk!
Sorry Mejosje, ben vervelend maar heb zojuist uitgelogd en kon gewoon onze topic openen. Dus begrijp het nog niet helemaal. Belize, als ie hem eenmaal op heeft is het goed maar voor we zover zijn gaat het altijd gepaard met huilen en moeilijk doen. Ik zeg wel altijd tegen zoontje jij bent mijn baby, dan zegt ie jaaa. Hahaha zo voelt het ook, echt mijn babytje.
Ik heb het idee dat het geldt voor dat andere gedeelte, waar we weleens geschreven hebben weten jullie nog. Daar is het volgens mij wel zo dat je lid moet zijn om te kunnen mee lezen. Hier op dit onderdeel is dat niet het geval.
Ohhhhh hahahaha zo stom . Ja dat klopt. Vorige keer was het dus niet zo? Krijg je dan bericht als iemand daar heeft geschreven? Want dan kunnen we daar inderdaad onze privé dingen vermelden.
zet het hier ook wel even neer: abo nemen kan door bij club tools (staat boven de onderwerpen om de overzichtspagina van de club) aanklikken dat je je wil abonneren.
vanmiddag, na middagslaap vroeg tim om luier en sindsdien slechts 2 plasjes in po gedaan. ik denk dat hij nu denkt dat hij het niet echt kan.advies in zo een geval is dat je n pauze neemt en later weer opnieuw begint. kan n paar dagen zijn of weken of maanden.
@pasja: jammer dat je nog niet echt veel hebt kunnen zien. Hopelijk kunnen ze meer zien volgende week.
tim zit ook de hele dag met vingers of andere voorwerpen in zijn mond, eentje is misschien al door. pfff. gisteren toch 3 plasjes in luier gedaan.toch grote plas en poep voor t slapen gaan op wc. maar hij wilde slapen om 18uur al maaar bleef wakker tot 20uur. terwijl hij wel n middagslaap had.vannacht weer wakker omdat hij moest plassen maar ik was te laat dus plasje in de luier gedaan,dan slaapt hij echt niet meer.en hij kwijlt als n gek. gisteren moest hij 2 keer schone shirt aan. straks weer luiers halen.
Iedereen is druk . Belize, heeft een bijtring denk je nog zin? Hier wilde hij hem destijds al niet hebben en nu al zeker weten helemaal niet. Ik laat hem gewoon met zijn vingertjes/handje in zijn mond en hoop dat het gauw over is. Afgelopen nachten wordt hij elk 1,5 uur wakker, huilend !! Pfff, zo vermoeiend.
tim had bijringen altijd enorm gebruikt toen. hij zou t weer doen denk ik. maar die bestaan niet. hij doet koude bosbessen op zijn kies met zijn tong merkte ik. en ja hoor, eentje is door maar heel klein beetje. tim sliep ook slecht vannacht. en vandaag heel zielig op de bank met luier aan. nu net wilde hij weer het potje in de kamer hebben. hij mag het weer van me.