Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Idd hier ook erg druk. Op beide plekken even bijgelezen, maar geen tijd meer om te reageren, later meer dus..

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier was ik ook druk de laatste dagen en ik ben ook ontzettend moe. Mijn energie probeer ik efficiënt mogelijk te verdelen. Aan het eind van de dag heb ik meestal weinig puf om uberhaubt nog iets te doen en mijn banden doen pijn omdat ik dan eigenlijk teveel heb gedaan. Maar goed... het gaat wel weer over.

Verder ook even niets echt noemenswaardigs te vertellen.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    2de dag zonder warm water en verwarming.baaalen.ze kunnen het niet repareren zonder een onderdeel.dat hebben ze besteld maar t zal ook nog n paar dagen duren. ellende zeg. ik heb tim zo dik aangekleed voor de nacht.gelukkig heeft hij goed geslapen. straks n dekbed voor hem gaan kopen, want hij lag voor het eerst in zijn leven, half onder zijn deken gister nacht.

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Belize: vreemd dat het zo lang moet duren voordat ze dat onderdeel hebben :( Wel een gelukje dat het nog niet vriest :D

Hier weer aardig in de weer met Finn. Vermoed dat hij weer kroep heeft. Weer flink benauwd dus. Pufjes maar weer tevoorschijn getoverd, maar dan wordt hij echt net een wilde kat pfff....
    Hopelijk gaat het vannacht beter.

Verder hier ook aardig druk. Werk slokt aardig wat tijd op ;) Moet verder nog alle cadeautjes kopen voor de Kerst. Volg wk moet ik ook nog met mn vader naar het ziekenhuis. Paar weken geleden is er een plekje van zn rug weg gehaald en dat bleek kwaadaardig. Nu is er nog meer weg gehaald en moet hij woensdag terug voor de hechtingen en krijgt hij te horen of nu alles weg is. Hoop t zo!!!!

Fijne avond allemaal xx

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wendy:ik hoop dat alles nu echt weg gehaald is bij je vader. ik hoop hij niet teveel pijn heeft.

en ja, dat pseudokroeps is heel erg, het komt en gaat een tijdje, tenminste bij ons was het zo. ik hoop dat de medicijnen wel helpen. hij is natuurlijk heel erg moe van en kan niet alles doen wat hij allemaal wil doen. dat is frustererend voor hem.

tim slaapt nu onder dekbed en met een hoofdkussen.pff.en ik kan waarschijnlijk niet slapen vannacht omdat ik me zorgen maak of dat nu goed gaat en dat gedoe met cx ketel me behoorlijk geirriteerd heeft. gebeld en gebeld etc steeds... maar ze konden het probleem niet oplossen.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik duim voor jullie wendy! Sterkte...

En belize, zal vast goed gaan vanacht, gewoon lekker slapen..

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    "belize± raar dat het zo lang moet duren. Hopelijk ben je snel uit de kou en weer lekker in de warmte.

Wendy: kroep is niet fijn. Lekker samen onder de douche zitten schijnt wel te helpen. Tenminste dat heb ik wel eens gehoord.
    Sterkte met je vader. Hopelijk is het melanoom niet uitgezaaid en is hij er op tijd bij. Het is een vervelend traject, hoop dat het jullie bespaart blijft.

We hadden hier gister echt een hele leuke dag, geen gezeur... alleen maar lekker gespeeld en vrolijk en leuk en makkelijk met alles. Ze is meestal wel heel makkelijk, maar toch leek het even en uitzondering... maar dat komt ook omdat ik zo moe ben de laatste tijd. Dat heb ik gister maar beloond met lekker veel knakworstjes. Die gingen er ook in al koek.
    Hopelijk vandaag weer zo´n dag.

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hier ook druk gehad met de verbouwing. Heb wel bijgelezen.

@Belize: Wat naar een paar dagen in de kou. Helemaal met dit weer. Hopen dat het snel verholpen is. Hoe is het slapen gegaan met een dekbed?

@Wendy: Oh wat zal jij in spanning zitten zeg. Bah. Ik hoop dat alles weg is. Dat zou een mooi kerstcadeau zijn.

@Mejosje: Vervelend he die moeheid? Maar heel fijn dat jullie zo een heerlijke dag hebben gehad gisteren. Extra fijn op dit moment die hele lieve dagen.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dekbed is een succes.hij werd wakker tegen de ochtend omdat hij vast zat, maar t kwam omdat mama hem in 2 slaapzakjes gedaan heeft. hahaha. flesje gegevene en hij weer in slaap gevallen en hij sliep tot 9:10!!!!! dat eerste keer in zijn leven.hij is er helemaal gek op, hoofdkussen en dekbed. we gaar hiermee door straks ern zonder slaapzakjes ook als cv weer doet.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim was wakker in de nacht van plassen, maar tot ik alles dat hij aan had uitgedaan had had hij al in luier gedaan.hahaha. ik had hem goed ingepakt. hij bleef wakker maar lag echt onder zijn dekbed.gelukkig n beetje uitgeslapen vanochtend.
    net een tel van verwarmingsbedrijf, ze zeggen dat t vandaag gemaakt wordt. wat een ellende zeg.we hoesten allemaal vanochtend.tim ook een loopneus helaas.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik vind het zo knap van onze zwangere hier en LH en ams met baby.lijkt me zo n moeilijke leeftijd: ik ben 2 ik zeg nee fase!

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Belize, grappig dat jouw kindje een koukleum is en mijne slaapt enkel in pyama (broekje, truitje, rompertje zonder mouwen vaak) en dan GEEN deken. Die schopt ie binnen 2 tellen van zich af. Ook als ik het weer op doe slaat ie het gelijk weg. Hij moet er echt neits van hebben. Zowel deken als dekbed. Thuis loopt ie ook zonder sokken, ook als de verwarming uitstaat. Ik doe ze steeds aan maar hij trekt ze resoluut uit en zegt nee sokken. Extra warme trui ofzo moet ook meteen uit.

Gelukkig wordt je verwarming vandaag gemaakt want het is al begonnen met vriezen.

Vorige week werd ik echt even gek van de kleine en zijn driftbuien maar die zijn weer zo goed als over. Het inslapen 's avonds gaat ook weer wat makkelijker maar het 's nachts wakker worden blijft. Eergisternacht huilde/schreeuwde hij hard in zijn slaap 'mij, mij, mij'. Denk een nachtmerrie/droom? Alles is wel tegenwoordig mij.

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    als het aan tim afhangt dan heeft hij ook geen koud hoor.(tim koud niet, tim geen baby) het is alleen dat hij dan niet doorslaapt of veel slechter slaapt.vannacht om 3uur was hij klaar wakker en viel na 1,5 weer in slaap. sokjes uit doen wil hij ook doen, maar ik doe die weer aan. alleen als hij te warm is laat ik hem iets uit doen. dat deken weg doen doet tim ook, slaapzak open ritsen, maar hij weet wel dat dit niet mag. hij maakte als baby 2 slaapzakjes helemaal kapot, echt rits kapot gescheurd.maar zijn dekbed met dino's is nu echt de ding voor hem, hij vindt het erg leuk.
    tim geeft op een gegeven wel op met weigeren en uit doen.jouw zoontje is veel pittiger dan tim. en hij is ook nooit ziek. het is eigenlijk erg gezond hoe je zoontje het doet.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja ze dromen als gek tegenwoordig volgens mij!

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    cv is hersteld. duurde wel 2 uur om t huis weer op te warmen!

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Heerlijk belize. Zo zie je maar weer hoe iets wat wij als zo vanzelfsprekend zien echt een zegen is (CV).

Soms denk ik ook dat het veel te koud is voor zoontje maar zoals net, ik had het koud en doe een vestje aan en verwarming aan. Ik wil hem ook een vest aan doen en hij gilt neeeeee, kou neeee. En weg was ie. Gelukkig is hij inderdaad zelden ziek maar soms krijg ik het koud als ik naar hem kijk maar hij stoort zich er echt niet aan. Nu is het thuis wel redelijk warm maar zelfs 's ochtends als hij uit bed komt gaat het zo terwijl ik bij wijze van pas kan bewegen als ik de CV heb aangedaan.

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    haha leuk hoor boord. tim wilde niet eens op wc zitten op de eerste dag zonder CV.hij zei eerst plas maar toen we gingen trok hij zo een gezicht en zei:nee geen wc,wc vies koud nat vies koud nat nee nee nee mamma luier.hahaha.hij hoest weer en heeft weer een loopneus ondertussen.

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Fijn Belize weer lekker een werkende verwarming!
    Ohhh dat zou echt nix voor mi zin, ben al zo'n koukleun en deze winter helemaal!

Lot slaapt nogsteeds lekker in een slaapzakje maar goed dat kind is daar allemaal zoooo makkelijk mee!
    Lisa trok hem idd ook uit, incl luier :x dat zou Lot allemaal nooit doen (klopt hard af)

Lot slaapt ook nogsteeds als de beste, nix van nachtmerries te merken.
    Bi Lisa daarentegen is het de laatste 3 weken echt draaaaama.
    Elke nacht weer hele nachtelijke schreeuwpartijen, steeds dr kamer uitkomen en gewoon absoluut niet willen slapen.

@ Mejosje, wordt de vermoeidheid al wat minder?
    Je meisje nogsteeds zo lief?

@ Wendy, spannend met je vader, bah dat zijn echt de mindere dingen. Sterkte ermee.
    Hoe is het met Finn????

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Nog steeds erg moe... ik doe echt winterslaapjes ;)
    en ze is al dagen heeeeeel lief. Helemaal de gelukkige moeder hier.

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    je bent ook niet zo erg misselijk he mejosje, maar gewoon moe?weet je, dan zegt men in turkije dat het een jongen is!!!
    ja kiek is super dochter!

diddle:arme lisa.wat heeft ze dan?nachtmerries of gewoon niet willen slapen?

Deel Deze Pagina