Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Hier ook alles zijn gangetje. Zoontjelief is wel lastig geworden, humeurig, maar heeft zijn goede dagen dus hopelijk is het snel voorbij.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim opent nu alle soorten deuren met klik omhoog, ook buitendeur.pfff. ook de sleutel kan hij bijna helemaal door draaien.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ohh wat een heerlijk ventje is het toch Wendy!
    Die puky is ook zo'n ideaal ding he! Lisa ging er op deze leeftijd idd ook als een speer mee.
    Hoop dat Lot er vd zomer een beetje mee overweg kan.

@ Belize, lastig!
    Hier altijd de voordeur op slot zonder sleutels erin.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    geweldig wendy op de pucky!

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat een leuke foto's wendy! Wat is het toch een heerlijk mannetje..
    ?

Met 2 idd soms handen te kort, huilen niet veel maar als ze huilen uiteraard allebei tegelijk. Verder gaat het wel goed, alleen zegt de grote broer steeds dat de baby maar in de box moet, hij mag er niet meer bij zitten..

Diddl, spannend de 20 weken echo, ben ook heel benieuwd wat je krijgt..

Hier voordeur zonder klink, sleutels kan hij ook bijna helemaal omdraaien.

6. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Jeetje AMS. Wat schrikken. Fijn dat jullie weer naar huis mochten.
    Lijkt me best zwaar 2 kindjes. Haha, grote broer is dus een beetje jaloers. Geen baby in de buurt.

@Diddl: Spannend 20-weken echo!

@Wendy: leuke foto weer. nooit gehoord van een pucky maar het ziet er heel leuk uit. Denk dat J. het ook leuk zou vinden.

@Belize: Oh dat is best eng dat hij nu alle deuren opent. Goed dat je de deur op slot doet. Onze buitendeur gaat een beetje zwaar dus da lukt hem nog niet gelukkig.

J. is gelukkig weer beter. Zo zielig als ze ziek zijn. Qua zwangerschap gaat het goed. Begin wel rugpijn te krijgen maar dat kan niet anders met een kleintje erbij. Volgende week naar de fysio.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    @pasja, soms nog even lastig, maar het is minder zwaar dan ik verwacht had. Vind vooral de nachten zwaar, maar dat heb je met een ook.

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    inderdaad ams!hier heeft tim gister weer gespookt.

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Vervelend Belize. Hier de laatste tijd ook veel slechte nachten. Heb het idee dat het van groeiijn komt. Hij heeft weer een flinke spurt gemaakt. Nu tussen maat 92 en 98 in en schoenen 26 van geox en van een ander merk al 27. Weet niet hoe lang hij Nu is, maar hij is een kilo afgevallen en weegt Nu 13 kilo.
    Hij komt Nu helaas ook zelf zijn bed uit, pff vermoeiend....Ook een hoop driftbuien, bij jullie ook?

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ohhh hou op over driftbuien. Word er onderhand gestoord van. Zo lief als hij is en kan zijn zo'n monstertje kan het worden. Echt vermoeiend gewoon.

Sorry AMS was trouwens vergeten op jou te reageren. Vervelend zo een ziek kleintje maar gleukkig weer thuis. Sterkte.

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Pasja, fijn dat hij weer beter is en dat alles goed gaat met je zwangerschap, wel balen vd pijn in je rug, hopelijk helpt de fysio.

@ AMs, grote knul!
    Lot heeft nogsteeds maat 19 ;)
    En 74/80 van kleding :D
    Lisa heeft maat 27 van schoenen en 98 van kleding (14 kilo)

@ Boord, ben jij alweer terug geweest bij de dieetist???
    (Zat ik vanacht ineens aan te denken ;))

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Die kleine Finn is ook echt een schatje !

Deuren open maken... alle deuren worden hier opengemaakt of het wordt geprobeerd. De deuren naar buiten toe zitten allemaal op slot als. Sleutels hangen er meestal wel in bij de voordeur. De sleutels omdraaien, maakt hier trouwens de deur nog niet open.
    Bij de achterdeur zitten de sleutels er niet in.

We hebben hier wel eens een driftbui als ze haar zin niet krijgt. Is meestal snel over, want een driftbui helpt toch niet en dat heeft ze gelukkig snel door. Ik zeg er 1x iets van en dan negeer ik het.
    Voor de rest is ze gewoon lekker schattig, vrolijk en knuffelig. Ze komt af en toe ook even lekker bank hangen met mama. Daar ben ik momenteel wel regelmatig aan toe.

Kleding is maat 92/98 hier. Sommige 92 dingen worden al wel een beetje klein, maar 98 heeft nog wel wat groeiruimte. 80 en 86 kleidingstukken is echt verledentijd. Geeft hoogwater of een blote buik. Gewicht geen idee... denk dat ze rond de 12,5 kg. Ze gaat vooral de lengte in op het moment.
    Schoenmaat, ze draagt op dit moment nog maat 23. Het past ook nog. In feb gaan we weer voor nieuwe schoenen shoppen en dan denk ik dat het maat 24/25 wordt.

Heb geen spooknachten van de kleine meid. Ik spook zelf ´s nachts heel wat af :( En daar word je niet echt blij van.

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Vervelend mejosje, hopelijk slaap je snel beter, daar zal je wel aan toe zijn. Hoe gaat het met je bedrijfje? Heb je last van je zwangerschap in je werk (op het niet kunnen proeven van sommige dingen na)?

Hier de kindjes een redelijk goede nacht, maar zelf slecht geslapen :(...

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Hier een echte spooknacht. Van 00.00 tot 01.00 was het huilen, slapen, huilen etc. Daarna rond 3/4u weer maar dat duurde geen uur. Hij heeft wel buikpijn dus denk echt daarvan want hij heeft een paar hele goede nachten achter de rug.

DIddl, erg maar ben niet meer terug geweest. De afspraak werd zowel van hun kant als van mijn kant verplaatst/afgezegd maar niet meer aan toegekomen een nieuwe afspraak te maken. Hij eet nu wel zodanig dat ik wel gerustgesteld ben. Hij is dus ook langer geworden omdat nu eindelijk bij de deurklinken komt en deze dus kan openen. Op zich is dat geen punt want houd hem goed in de gaten en laat hem niet alleen dus ga de klinken niet omhoog doen. Bij het slapen blijf ik in de kamer en draai ik de deur op slot met een sleutel waardoor hij toch niet de kamer kan verlaten al wil hij dat en zodra hij slaapt ben ik weg en blijft de deur open.

Hier draagt ie nog steeds 80/86. Had wel wat wintertruien voor hem gekocht van de H&M en daar was de 86 hem te groot terwijl hij van boven al geruime tijd 86 draagt. Broeken sowieso 80. Schoenmaat 20. Ook een mini mannetje dus.

Diddl, loopt Lot inmiddels? Weet niet of ik daar overheen heb gelezen. Zo niet, is het erg lastig met tillen en je zwangerschap?

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier ook maat 98! maar van groot vallende merken. ook steeds langere benen in verhouding. schoen maat: 3 weken geleden 2 nieuwe paar gekocht in 24. volgens de schoenenman kan hij wel een tijdje door in deze maat.

boord hier was het tegen 2uur vannacht. hij wil niet in zijn eigen bed slapen zegt hij. maar wel terug gestopt, 2de keer; ik heb hem in slaapzak gestopt. echt huilen en protest, hij lag 15mn of zo op de grond te huilen, toen weer in bed gestopt. huilend viel hij wel in slaap, tot 8uur vanochtend. in de ochtend wel weer op de grond slapen+huilen.hij moet wel in eigen bed slapen, want als ik hem bij me neem slaapt hij ook niet.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    even ego bericht:tim kan sinds gisteren avond zijn broek en zijn onderbroek uitdoen voor het plassen! en nu net wilde hij zonder luier naar bed gaan, zomaar naar zijn bed gegaan zeg maar, en wilde niet eerst plassen.pfff.nu slaapt hij al. ik had gelukkig al waterdichte molton onder zijn hoeslaken gelegd, dus het kan geen kwaad, ik maak het ook zo schoon als het misgaat, maar toch: WAT is dat toch SPANNEND!

17. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Wat is die Tim al wijs! Zonder luier naar bed....hopelijk gaat het goed. Finn poept en piest nog het liefst in z'n luier hoor. Denk dat er 1 plasje in de week op het potje gaat...

Pasja: fijn dat J weer beter is! Balen van je rugpijn. Hopelijk helpt de fysio. Moet je maar eens googelen op puky. Zijn ideale loopfietsjes! Hij gaat echt als een speer.

AMS: mt 26/27 :$ Dat heeft Sem ook hihi....en die is 5 1/2 :D
    Finn zit nog steeds in 23. Schoentjes heb ik febr vorig jaar gekocht en past hij nog steeds. Kleding is 86/92/98...verschilt enorm...al had hij laatst een trui aan van Sem (110) en dat zat eigenlijk ook wel prima :)

Hier ook geen spooknachten (eigenlijk nooit), maar overdag kan het echt wel een draakie zijn. Vanochtend even z'n gang laten gaan in de kast...zie hier het resultaat!!!

Zoek Finn....

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik zie hem wel hoor!hahaha. hier ook dagelijks zo.

is helemaal goed gegaan!

19. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik dacht dat hij driftbuien had omdat hij ziek was. Maar ik lees dat het bij jullie ook zo is. Zal de leeftijd wel zijn. Is nu ik ook zwanger ben echt heel vermoeiend.

Met slapen hebben wij weinig problemen. Vanmorgen om kwart over vijf wilde hij naar beneden maar toen ik zei dat iedereen nog sliep ging hij verder slapen.

Qua maar zit hij met broek tussen 86 en 92. Truitjes toch ook wel richting 92. Al past hij 86 ook goed. Schoen maat 23/24.

@Belize: Wat knap van Tim. Lijkt me heerlijk als hij hier begint met zindelijkheid. Maar helaas totaal geen interesse.

@Wendy: Heerlijk veel troep kunnen ze maken hè.

@Mejosje: Ik hoop dat je snel weer wat beter gaat slapen.

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mejosje, ja rotzwangerschapskwaaltje is dat he, dat slechte slapen. Hier ook hoor.

@ Boord, nou als je er zelf maar een goed gevoel over hebt toch!!
    Het was eerst denk ik ook meer om jezelf gerust te stellen.
    Nee, Lot loopt nog niet. maar heb er nu nog geen last van hoor wbt mn zwangerschap. Hoop (en denk) wel dat ze vd zomer loopt want dat is wel een stuk makkelijker. Als is het maar even naar de auto lopen, en Lot en de baby tegelijk tillen (en Lisa in de gate houden) wordt toch lastig ;)

@ Belize, is het goed gegaan tijdens zn middagslaapje?
    En nu wel met luier naar bed?

@ Wendy, heerlijk zo'n troep af en toe!

Deel Deze Pagina