Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij viel in slaap op de bank. pfff. ik laat hem dan.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hulp bieden hielp erg goed tegen tims frustratie tegen speelgoed wanneer iets hem niet lukte.

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hoe lang kunnen jullie kindjes nu alleen spelen? J. kan echt amper alleen spelen. Wat hij heel goed kan is tv kijken. Nu vindt hij Mulan en Monsters&Co van Disney heel leuk maar ik wil niet dat hij elke dag zo een film kijkt.

Voor de rest is hij heel snel afgeleid en kan niet lang achter elkaar met iets spelen. Ik vraag me af of hij te veel heeft zodat hij snel afgeleid is of dat wij altijd maar meedoen of is het zijn karakter of...???

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier gaat het alleen spelen best wel goed. Ze kan het nog beter als ik er niet ben. Mama's aandacht vragen is toch haar favo spelletje denk ik wel. Maar goed, da's ook niet altijd. Gister hebben we een tent opgezet... nou alles werd er naartoe gesleept. Kussens, haar dekbed, alle knuffels en er zelf maar tuissen ligen rollen... hahahaha
    Voor de rest puzzelen en kleien vind ze erg leuk... hoef ik geen hulp bij te geven, gaat ze gewoon haar eigen gang. En ze zoekt het wel even uit. Soms wil ze wel dat ik even een bal maak om die weer tot pannenkoek te maken bij het kleien. En pop krijgt klei te eten (hmmm lekker... zegt ze dan).
    TV kijken doet ze ook graag hoor. Ze is helemaal weg van de mickey mouse clubhous en bibbeltje. Sesamstraat is niet leuk... dan gaat ze heel hard tegen de tv "neeee" roepen.
    Ik vind mijn dochter erg grappig :)

@belize: ik zou haar ook hebben gelaten als ze op de bank in slaap zou zijn gevallen. Ze wordt hier echter om 1.30 uur ongeveer een vervelende hangende peuter als ze niet een middagslaapje heeft gedaan. Helaas...

Vandaag hebben wij een echo. Ik hoop dat ze iets kunnen zien :)

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier is een echte mickey fan. hij kent alle aflevingen uit zijn hoofd!hij heeft ook best veel mickey dingen hier.
    hij klimt op de tvkast daarvandaan reikt hij naar boekenkast plank en pakt de telefoon en belt naar mickey. dus knopjes drukken dan tegen zijn oor aan en zegt hij: haalloo met tim, tim hallo mickey, mickey?mickey mouse met tim... enzo.

alleen spelen best lang. want mama hier speelt niet /nauwelijks mee(altijd al), alleen even laten zien hoe het moet, om een idee te geven en dan zit ik op de bank hij gaat zelf door. als hij ergens mee klaar is leg hij het terug en pakt iets anders. best netjes.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    o ja ik speel niet mee maar we praten wel tussen door. vragen stellen, iets laten zien of over iets anders dan zijn speel

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    straks naar oogecho en nog andere vervelende onderzoekjes voor mijn ogen.

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Dat met de telefoon doet neefje met sinterklaas... hele verhalen. Laatst dat hij samen met K. naar artis gaan etc etc. Heel grappig.

Ik speel wel vaak mee... heb ik wel lol in. Maar het is dus niet noodzakelijk.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nou we dansen samen en door het huis rennen, stuiterbal gooien verstoppertje spelen (hij snapt het niet helemaal maar hij heeft er wel heel veel lol mee)dat soort fysieke dinge doen we wel samen. maar met tekenen of met speelgoed doet hij alleen. papa puzzelt met hem en hij leest sochtends boekjes. dus ik lees ook niet voor.slecht he? ik wilde wel allemaal doen maar vind het echt niks. knutselen doen we ook helemaal niet. papa en mama vinden het echt helemaal niks.

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mejosje, hoe was je echo?

@ Belize, hoe was het met je ogen?

Hier speelt ze eigenlijk nooit alleen want tja, ze zijn altijd met zn 2-en. Ze kunnen wel goed samen spelen maar Lisa doet ook wel heel vaak lelijk tegen Lotje. En Lot doet Lisa echt overal in na.

Lot kijkt graag naar Bumba en woezel en pip.

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Zo, we zijn er weer. Alles kan weer ant werk en naar school. Nu hebben we genoeg gehad voor t hele jaar!

Mejosje: hoe was de echo, al iets kunnen zien? :)

Hier kan Finn ook niet lang alleen spelen. Speelt altijd met zn grote broer en anders is mama de pineut. Hij kan echt een miepkont zijn. Mama boekje lezen, mama zitten, mama mama mama ;) en maar heel de dag zeurend in de keuken staan voor kaakjes....

Bobo is hier nog steeds favoriet trouwens.

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja, ik krijg een koningskoppel volgens de docent-echoscopiste! :)

Nu even kijken hoe en wat met jongens. Ik heb er echt geen idee van hoe dat nu weer zit. Ik weet echt nog helemaal niets over jongens. Ik ga dus onbekend terrein op... ben gisteravond nog even het internet op geweest om te kijken naar leuke jongenskleding... ik heb serieus 3 items gevonden en daar was ik nog niet echt om over naar huis te schrijven. Waarom wordt er toch geen leuke kleding voor jongens gemaakt?

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    geweldig mejosje, een jongen!

er zijn echt heel veel leuke kledingen voor jongens hoor! zoek je newborn?kijk naar esprit?

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    het is net wat je mooi vind he? ik hou van rustige outfits, niet teveel prints, niet te grote letters van de merk(zoals virgino als reclame boord is) en goede zachte kwaliteit voor comfort.

tim heeft esprit, petit B, s&d le chic, babyface,replay, saltydog(spijker broeken)babywalz(voor goedkope basics),cks, soms name it. merken die groot vallen.
    maar je hebt ook nopppies bijvoorbeeld,mexx, o'neil die klein vallen.
    en ik hou ook van moonkids, scandinavische kleding. traagwerk duits.
    er is dus echt heel veel!
    ik weet dat je best veel geld wil uitgeven voor kleding die goed zitten en blijven.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle, mijn oog was rustig, volgende controle echo over 1,5 jaar.

16. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Gefeliciteerd Mejsoje! Leuk een jongetje. Het is inderdaad even wennen als je een meid hebt maar jongens zijn zoooo leuk! :D En er is echt heel veel leuke stoere kleding voor jongens. (Als je ervan houdt) Leuke blousjes, stoere spijkerbroekjes etcetera. Alleen schoenen blijf ik moeilijk vinden.

Ik heb ooit een boekje gekocht bij bol.com. Beetje grappig. Soort handboek voor mama's die een zoon hebben/krijgen. Heel leuk om te lezen. Dan zie je dat jongens dus van hele andere dingen houden dan van meisjes, vooral als ze groter zijn. (ook niet alle jongens natuurlijk maar dit boekje is met een knipoog geschreven) Misschien ook leuk voor jou.

Belize: Wat fijn dat je ogen rustig zijn.

Wendy, ik hoop dat jij je portie voor dit jaar wel hebt gehad. Vreselijk als ze ziek zien of als je zelf ziek bent.

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    tnx ladies! Ik ga er even naar kijken :)

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik denk dat tim een sprong heeft gehad in de afgelopen week. hij is weer helemaal lief en meewerkend. hij zei net zelf dat hij moe is en wilde slapen. perfect!
    en hij maakte vanochtend alleen maar echte volzinnen met hulpwerkwoorden als hij iets zei.merkwaardig dat hij ineens zo veel verandert.

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ben er nog wel hoor dames, maar een beetje op de achtergrond de laatste tijd. Heb weinig tijd om te reageren en lees meestal bij met de telefoon.
    Ik probeer op wat dingen te reageren, maar ws vergeet ik de helft of heb er geen tijd meer voor.

Leuk Mejosje, een jongen! Ik vind het ook altijd lastig om leuke kleding te vinden hoor. De meeste dingen in de kast zijn van noppies en mayoral, soms vind ik bij zara iets leuks en een heel enkele keer kijken we in NL bij de bijenkorf voor leuke mcgreagor kleding.

Belize, vind dansen ed ook spelen hoor! Hier speel ik wel met hem, maar speelt ook veel alleen. En idd, heel herkenbaar wendy een tijd in de keuken staan dreinen voor koekjes..

Boordevol, fijn dat je een oplossing hebt voor je probleem (sorry, geen tijd om daar ook te reageren), succes!

Diddl voel je je al wat beter?

Deel Deze Pagina