AMS: die kleine jongetjes houden je flink bezig zo te lezen Gaat het met de gezondheid van beide al weer beter trouwens? Mejosje: een jongen!!! Wiehaaa....wat leuk zeg!! Enne....genoeg jongenskleding te vinden hoor. Kan altijd wel leuk slagen, merk en geen merk. Toen de jongens klein waren vond ik de simpele witte, katoene broekjes van de HEMA erg fijn. Kan je met van alles combineren. Zie foto's.... Pasja: moeite met leuke schoentjes vinden? Vind je Develab miss niet leuk? Is wel prijzig, maar ja. Vind sportschoentjes ook altijd wel leuk.
ja hema newborn!die had ik veel later ontdekt, echt prima dingen voor pasgeborene past ook wit en creme zo mooi he? overslag shirtjes enzo. oww schattig!
Wat een schatjes wendy. De jongens houden me idd bezig, maar ook een hoop andere dingen te doen. Gelukkig beide weer beter. Nog niet helemaal lekker in hun vel en verkouden, maar niet echt ziek. Hier waren/zijn de hema dingen veel te wijd en kort , maar idd wel leuke dingen. Doe de gekregen dingen wel aan, maar koop er zelf niks.
die waren dus erg goed voor mijn dikke baby met korte beentjes!maar te laat ontdekt.had maar 1 setje gebruikt. ah die broekjes met voetjes erop..
@ Mejosje, leuk een jongen, gefeliciteerd!!! Kan me wel heel goed voorstellen dat je even moet wennen, is toch heel anders he een jongetje. Maar komt vast helemaal goed!! @ AMS, hier alles weer helemaal goed hoor, thx. @ Belize, fijn dat het goed was met je oog. En Tim weer zo vooruit gegaan! Lot praat ook zoooo goed, sta er nog elke dag versteld van, maaarrrr dr mondje staat een geen minuut stil, erg vermoeiend af en toe @ Wendy, ahhhh wat schattig!!! @ Pasja, ja ben ook wel benieuwd hoe het bij de bedrijfsarts was? @ Boord, jij hebt nu wel elke dag meldplicht he, denk erom
tim praat niet zoveel hoor. dat is een jongen he.heel functioneel praten. ook wel over zijn dromen,fantasieen over vliegen of naar mars toe gaan.maar echt niet voortdurend.
net kreeg ik n tel van PSZ. tim mag vanaf 29ste 2 ochtenden naar PSZ.antroposofisch!hij gaat dus brood bakken voor zijn lunch!mag zijn po mee nemen, en mag de grote mensen WC gebruiken, mag de deur zelf openen.echt zo snel geregeld zeg!heel spannend!
Oh wat een mooie baby is Sem Wendy. Van Finn dacht ik ook dat het twee verschillende waren haha maar ook mooi en zo schattig. Belize, wat een geruststelling moet dat zijn. Fijn dat het zo snel kon allemaal. Steeds als ik denk de rust is terug komt er weer een periode (fase?) van niet slapen overdag maar stik chagerijnig aan het einde van de dag en weer wat onrustiger slapen 's nachts.
resultaat van pozitief opvoeden: Ik: mama is groooot, tim is klein tim:nee tim is niet klein ik:jawel, mama is groot, tim is wel kleiner tim:nee tim klein niet Ik:ben je ook groot dan? tim;tim is niet klein, neee, tim is een beetje groot.
13 uur lang wakker gebleven zeg...en nog steeds roepend ' ik hoef niet slapen' viel hij bij mama in bed uiteindelijk in slaap.