Beterschap Pasja. Als je de koorts onderdrukt met paracetamol, kan dat ook? Dan zou k daarvoor kiezen. En dan ook nog een zieke kleine straks. Pff, hoop dat het meevalt. Beterschap.
Dag meiden, Ik voel me al een stuk beter. Ik heb inderdaad de koorts onderdrukt met paracetamol dus ik ben niet boven de 39,5 uitgekomen. Nu geen koorts meer. Voel me alleen nog erg slap en hoest nog heel veel. Maar goed, dat gaat vanzelf ook weer over. Kleine mannetje had gisteren ook koorts en is nu snipverkouden. En mijn man stond ook op met keelpijn. Ik heb ze dus lekker allemaal aangestoken. Belize, wat goed dat Tim zijn kiezen bijna door zijn. Zal een hoop ellende besparen. En wat heerlijk dat hij het naar zijn zin heeft op de psz. Wendy, wat een schattige foto's had je geplaatst. Ik dacht bij die eerste ook dat je Sem en Finn had geplaatst maar dat was dus niet zo. Mejosje: Al helemaal gewend aan het idee van een klein kereltje erbij straks?
tim heeft weer de hele nacht gespookt.pfff. hij is nu natuurlijk helemaal kapot en wil niet eens naar buiten gaan. hij viel in slaap op de grond.misschien de laatste kies die wil doorkomen?ook ellende met 2 natte broekjes.
Mijn meisje is juist gisteravond als een blok in slaap gevallen om half 7. Ze had de hele dag gespeeld bij een vriendinnetje (lees bij vrienden van ons met een dochtertje die net een paar maand ouder is). Ze kon echt niet meer, wilde zelfs geen verhaaltje voor het slapengaan. Ik heb net een magisch tekenbord gekocht voor d'r, helemaal geweldig. Voor de rest gebeurd er hier niet zoveel. Ze is lekker aan het praten, gaat dagelijks met sprongen vooruit. Ik groei en groei... en heb gesolliciteerd op een nieuwe baan. Ben benieuwd wanneer ik iets hoor. Ik acht niet dat ik als zwangere echt een kans maak, maar goed... we zien het wel
enorm geschrokken.we gingen tim halfuur alleen laten in psz en wandelen in de buurt. en op terug weg zien we tim op straat alleen! zo een 50-100 meter van de psz vandaan. de deur van psz open. hij heeft de deur met 2 sloten open gedaan, zelf gewoon weg gelopen en de andere kinderen zaten bij de deur op de straat.bovenste sloot heeft de inval kracht vergeten dicht te doen, omdat ze voor het eerst daar werkt.pfff. zo een schrik.
Jee Belize, dat is inderdaad enorm, schrikken. Wat slecht! Wie weet wat er allemaal had kunnen gebeuren zeg. Gelukkig is het goed afgelopen.
hij heeft gelukkig niet naar de drukkke straat toe gelopen.maar al die kinderen die ineens bevrijd op de straat zaten. ik heb dan ook gezegd dat op slot doen is een ding maar je moet hem echt zeggen dat het niet mag enzo. want als hij iets wilt vind hij wel een manier om het te doen. goed in de gaten houden dus enzo. hij heeft dan meteen geschiedenis daar. dit heeft nog nooit gebeurd volgens hen.
het was zo een raar gezicht dat ik bang werd. kinderen op straat, er is dus iets enorm verschrikkelijks gebeurd binnen.brand of ongeluk etc. dacht niet aan dat hij weg kon lopen zomaar.
wow wat slecht belize. dat mag echt niet gebeuren vind ik. pasja gelukkig voel je je beter. ga nog even schrijven in club.
Jeetje Belize wat slecht!! Ga je er nog een klacht over indienen? Gelukkig is het goed afgelopen, wat een boef he! @ Mejosje, magich tekenbord is hier ook een succes. Spannend gesolliciteerd, ben benieuwd! Voel je je goed?
ze hebben gebeld en een gesprek aangeboden met de baas.ze hebben ook naar andere speelzalen een bericht gestuurd dat dit gebeurd is. (waarschijnlijk om het voorkomen dat wij een aanklacht indienen)ik denk niet dat we een aanklacht indienen.maar wel afsprak maken voor een gesprek. ik ben zo geschrokken dat ik niet echt goed na kan denken wat goed is.en wat een geluk dat wij op die straat liepen.tja moedergevoel he, het laat je in de buurt van je kind blijven.anders zaten ze allemaal op straat en kon van alles gebeuren. ik heb dus de kindjes naar binnen gebracht met papa. en zag de leidster praten met een man(verwarmingsman)dus geen toezicht. tim is echt slim, hij wist waarschijnlijk dat niemand keek. en ze dachten waarschijnlijk in de eerste instantie dat ik bedoelde dat de deur open was en dat wij zomaar binnen konden lopen.maar ze telden de kindjes niet meteen toen ik duidelijk maakte dat tim echt buiten liep. dat heb ik dan weer denk ik. echt dat soort dingen zoals 2 gebroken voortanden van het KDV...
Heftig Belize! Gelukkig mankeert er met tim niets... anders was het wel een ander verhaal. Gelukkig hoef je daar niet bij stil te staan.
als geen toezicht was zou ik zeker een klacht indienen. dat tim een deur open kan maken is een ding, maar een leidster zou dit door moeten hebben voordat alle kinderen buiten zijn. wat een pech hebben jullie zeg. spanned mejosje, ben benieuwd.
ja, dat vind ik ook ams!en dat gebeurt nadat ik echt een paar keer zei dat tim deze 2 slotjes gewoon open kan maken en dat hij ontdekkingsreizeger is die weg loopt. tim praat daar nog steeds over. voor het slapen gaan en bij wakker worden vanochtend en het ergste: bij een nattebroek net.pfff. ik probeer hem gerust te stellen en maak daar geen groot onderwerp van. maar ik weet eerlijk gezegd niet wat je doet in zo een geval. hij zit er duidelijk mee.