Het enige barbie huis wat ik van riviera mason kan vinden kan niet open en is 399 euro, vind ik wel erg duur hoor. Andere zijn te klein voor barbies.
Dat is idd veel diddl (had niet naar de prijs gekeken). Heb je uiteindelijk een van de andere 2 gekozen? Ben wel benieuwd welke het geworden is. Hoe was k3? Hebben ze genoten? Hier zowel driftbuien als een lief zacht (zeur) stemmetje..
Haha, dat zeur stemmetje herken ik ook. Ik moet ggen dat hij de laatste dagen super lief is. Ik mocht laatst goed in zijn mond kijken en zag opeens dat al zijn kiezen er al zitten. Sommige half maar ook helemaal door. Misschien heeft hij daar ook veel last van gehad. Jammer dat ik niet eerder in zijn mond kon/mocht kijken. Wendy, hoe is het met jou? Heb je hier al een tijdje niet gezien of wel?
Hier zijn alle kiezen ook al een tijdje door. Echt al weer een paar maanden zelfs. Ze is sowieso een snelle met tanden. Praten gaat met de dag vooruit... wonderlijk! Ondertussen zegt ze ook bij elk boertje enzo "sorry". En ze houdt niet op met praten, echt een kletskous.
Hoe was K3 Diddl? Mejosje, het is dat je jezelf verbeterde want anders had er wat gezwaaid Hier ook een lief jongetje maar die driftbuien. Pff. Het beste wat nu werkt is afleiden. Echt afleiden. Maar het probleem is dat hij gekke/gevaarlijke dingen wil. Op de armleuning van de bank zitten bijvoorbeeld zonder steun erachter waardoor hij zo kan vallen. Springen op de bank of het bed. Zitten op het aanrecht als ik in de keuken bezig ben. De hele dag door zeuren om snoep. Als we 2 uur buiten hebben gespeeld bij binnenkomst weer hard janken-gillen dat ie naar buiten wil. Dat soort dingen. En waar hij het vandaan haalt..... Geen idee. Maar juist bij het gewone spelen of als dingen niet lukken is het geen enkel probleem. Mama mag helpen en dan kijkt hij en zegt zo heel lief ''oooooh zooooo''. Heeft ie dus totaal geen moeite mee. Wat betreft kiezen, er moet er nog maar 1tje doorkomen en daar zie ik een dikke bobbel dus dat zal ook niet lang meer duren. Hij eet nu wel heel slecht zijn avondeten. Verder wel goed ontbijt, lunch en fruit.
Oh en sinds wanneer konden jullie kindjes hun volledige naam goed zeggen? De mijne pas sinds anderhalve week. Al die tijd ervoor en nu nog noemt hij zichzelf ''jij''. Dus het is standaard ''jij eten'', ''jij heeft het gedaan'' etc. Maar nu kan hij dus wel volledig zijn voornaam (en achternaam kon ie wel al langer) uitspreken. Papa's naam kan hij ook zeggen. Hij noemt hem papa maar soms zegt ie tegen me *naam* weg.
Pasja: op 8 maart heb ik nog berichtjes geplaatst hoor Finn noemt zichzelf "in" en z'n grote broer heet "emmie" whahah... Gister naar Ikea Barendrecht geweest...man man stonden dik in de file voor afslag Ahoy...gingen dus genoeg mensen naar K3 Wast leuk Diddl?
Hier zegt ze ook al tijden "pardon"als ze een boertje laat Eigen naam zegt ze ook al een hele tijd, incl. achternaam. Ook die van mama (heb een andere achternaam). En anders heeft z ehte gewoon over "ik" Nee, de taal is echt geen enkel probleem bij dr. K3 was geweldig! Ze hebben zo genoten. Voor Lot was het de 1e x dat zo meeging naar zoiets groots en die had toen het begon echt zoiets van WOW Het was idd echt drama met files en parkeren, veel mensen ook te laat. Ik was lekker met de metro gegaan met ze Bekijk bijlage 229631
Naam: haar afkorting geen probleem... haar tweede en derde naam komen er ook goed uit, maar haar eerste echte naam, ja die komt er nog niet echt netjes uit Haar achternaam zegt ze hier nog niet.
diddle:haha leuk hoor concert gangers! nou ik heb nog nooit tim's achternaam of zijn andere namen genoemd thuis. alleen zijn roepnaam. ik leer hem ook niet pardon te zeggen na het boeren. misschien bij een jongen denk je daar niet aan?hahaha nee hoor, ik vind tim gewoon nog veel te jong.
Ik vind dat juist wel netjes en nu vinden ze het zelf ook nog hoogst grappig na een boertje Ik laat dr ook al altijd dankjewel en alsjeblieft zeggen. Gister waren we op een verjaardag en iemand zat gek met dr te doen en toen vroeg ze ook "nog een x alsjeblieft" Nou dat klonk zooo schattig.
dankewel alstublief etc vind ik wel anders hoor. tim zegt dankewel en als hij zelf iets doet zegt hij ook graag gedaan hahaha. hij vraagt iets met de vragen zoals: ik wil graag...of soms ook 'heel graag ..hebben'. en van dat soort beleefde dingentjes. echte beleefdheid dingentjes zal ik hem tegen 4 jaar oud leren. omdat er dan veel te veel regels te leren zijn,pfff. hij moet dan echt snappen wat manieren betekent enzo. ze voelen nog geen schaamte en boeren en windjes zijn juist natuurlijke dingen. veel te jong vind ik, om daarvoor te moeten excuseren op deze leeftijd. ook spijt voelen ze niet echt. dus ik laat hem ook nog geen ' sorrie' zeggen als iets mis gaat. hij gaf wel een knuffel toen een kindje boos op hem werd omdat hij, per ongeluk, zijn strijktafel om gooidde. en ja boeren doet hij ook bijna nooit. zo heel zelden komt er 1 keertje. hij zegt als iets mis gaat: het geef niet, helaas of het kan gebeuren. ik maak het weer. hahaha. hij is echt erg leuk met zijn praatjes.
@Wendy, oh haha. Voor mijn gevoel had ik je lang niet voorbij zien komen. Hier ook al een tijdje zijn naam en achternaam. En onze namen. Heel schattig. Ook na een boertje leer ik hem pardon zeggen. Al vergeten we dat nog wel eens. Sorry moet hij wel zeggen als hij stout is geweest. Dat praten is zo leuk. J. gaat ook dingen zeggen die ik steeds zeg. Vandaag was hij aan het spelen en een beetje in zichzelf aan het praten. Ik was brood aan het smeren in de keuken. Hoor ik opeens: 'Geef eens antwoord mama'. Hahaha. Dat zeg ik ook wel eens als hij niet reageert ofzo. @Mejosje: Hoe voel je je? Gaat het goed? Had je nou een soll. brief gestuurd of mocht je op gesprek komen? Ik heb ook gesolliciteerd. Ik werd uitgenodigd dus heb ik eerlijk gezegd dat ik zwanger ben. En ik mag evengoed op gesprek komen. @Diddl: Hoe voel jij je? Is het zwaar met twee meiden of valt het wel mee? @Boordevol: Wij zitten ook in de periode slecht avondeten. Voor de rest gaat het prima. Alleen avondeten minder. Nou ik ga er maar vanuit dat het een fase is en vanzelf beter wordt.
Ja, ik mocht op gesprek komen. Ben het niet geworden, maar hij gaat wel zijn netwerk inschakelen om te kijken of ik ergens anders aan de bak kan. Er was voldoende twijfel gezaaidf door me. Enkel functie was technisch en technisch ingevuld dus. Jammer... maar wist het ook wel een beetje toch baalde ik wel!
dank je wel en alstublieft leer ik haar ook zeggen... gaat redelijk goed ook. Alleen worden ze nog wel eens door elkaar gehaald. Manieren in het algemeen: ze hoeft er nog niet naar te handelen, maar ik blijf wel herhalen hoe het wel zou moeten. Jong geleerd is oud gedaan zeggen ze toch altijd
@ Pasja, grappig is dat hij dat je soms echt jezelf hoort praten Spannend sollicitatie! Wanneer heb je je gesprek? Hier alles goed hoor. Werk alleen ook nog maar 5 uur per dag ipv 9 omdat ik heel erg last kreeg van mn bekken (veel sjouwen, hele dag staan, geen pauze) en steeds bloedverlies. Nu ik minder werk gaat het wel goed! Ook zo met die meiden erbij gaat het goed, of je er nu 1 of 2 al hebt lopen thuis maakt denk ik niet zoveel verschil. Jij bent toch ook minder gaan werken? Ging dat nog makkelijk, of moest je wel echt langs de arbo-arts? Hier ook een fase van slecht avondeten, alleen duurt die fase al 16 maanden Hihi, ze eet dus nogsteeds geen hap savonds. @ Mejosje, jammer van de baan maar misschien gaat het toch nog wat worden ergens anders via hem dan!
Hier eigenlijk nog nooit de achternamen en 2e naam genoemd, misschien maar eens mee beginnen... Hier zegt hij idd wel sorry na een boertje en aub en dank je wel ook (in het nederlands nog iets lastig maar de intentie is er). Ook idd nadat hij stout is geweest zegt hij sorry (meestal heel snel voor er evt. consequenties zijn). Diddl, fijn dat het nu iig beter gaat. Wel om jezelf en beebje denken he! Mejosje, jammer. Hopelijk vind je zo toch iets. Pasja, spannend! Ben idd ook wel benieuwd hoe het met het minder werken is afgelopen.
ik moet ook even er bij zeggen dat ik tim niks aktief leer. hij leert door kijken en horen, dus door na doen. (soms stelt hij een vraag, dan leg ik hem uit hoe het hoort).ik ben daarom erg blij met de antroposofische psz.zij doen het ook op deze pasieve wijze.
ik had een staatslot deze maand. ik heb 5 uit de 6 cijfers goed voor een grote prijs.hahaha ik heb nooit zo dichtbij gekomen met een lot.