Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ams hoe groot is je baby nu?is hij net zo lang als je eerste?je eerste was met 4 maande oud zo een 74cm volgens mij!

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Wow Belize, wat zal dat spannend geweest zijn zeg. En wat een kleine teleurstelling dat je toch niet alle cijfers goed had.

Ik heb morgen mijn sollicitatie dus ik ben benieuwd.

Vandaag weer bij de VK geweest en de kleine ligt in stuit. :( Nu weet ik dat ik nog tot zeker 36 weken de tijd heb maar het was wel een kleine teleurstelling. Ik zou zo graag vaginaal proberen te bevallen.

Wat werk betreft. Ik moest inderdaad bij de ARBO komen. Hij gaf aan dat hij niet kan voelen wat ik voel en dat ik het zelf moet aangeven. Dus als 2 uurtje minder per dag lukt is dat goed maar als ik 3 uurtjes minder wil werken ook. Ik moet dat alleen bespreken met mijn werkgever. Vanaf deze week werk ik 3 uurtjes minder want de rugpijn werd steeds erger. Maar volgende week donderdag is alweer mijn laatste dag dus dat moet ik vol kunnen houden.

@Diddl: Heb je pas nog bloedverlies gehad of is dat nu je rustig aan doet al een tijd geleden?

@Mejosje: Balen voor je zeg. Ik hoop dat hij nog iets voor je kan betekenen.

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Succes met je sollicitatie Pasja :)

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Spannend Pasja, succes!!!

Ja, ik heb nog wel bloedingen gehad.
    Alleen de laatste 2 weken gelukkig niet meer.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Zie nu dat mijn reactie van vanmiddag niet geplaatst is :(

Jammer Belize dat het niet alle cijfers waren..
    De lengte van mijn jongste weet ik niet (volgende week weer controle bij de ka), maar gister gewogen, zit nu op 6390 gram, dus flink zwaarder dan zijn broer. Mbt lengte weet ik niet zeker, zou ik op moeten zoeken. zitten nu tussen 62 en 68 in.

Pasja, spannend! Succes! Fijn dat je nu minder kan werken, hopelijk zonder problemen van je werkgever. En de stuit zal idd wel even een teleurstelling zijn. Kan nl nog veranderen, maar snap wel dat het een domper is..

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Er is er een jarig hoera hoera... dat kun je wel zien dat is Diddle ;)
    Van harte! Maak er een mooie dag van.

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    o jaa? hartelijk gefeliciteerd diddle!

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Yeah Diddl, van harte gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag van!

9. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik vergat weer om naar club te kijken gister. ik zag het pas vandaag.wat goed zeg.de bevolking neemt steeds toe hier,hahaha.

het ging niet zo goed met psz. hij wilde niet gaan en daarna was afscheid nemen ook heel erg. hij heeft dan ook elke keer 1 plasbroekje gehad.het komt omdat hij dan ineens ook weer samen met de andere kindjes moest. ze denken daar 'zo. hij is slim en kan goed op po plassen en geeft het goed aan' dan zit hij in eens met de 3 jarigen aan de rij voor om te plassen.ik raakte er zelfs vandaag een beetje geirriteerd van; omdat ze elke keer weer 10 keer zeggen dat hij erg slim is. nou, hij is slim okee, maar hij is wel echt 2 jaar 4 maanden oud. hij raakt teveel geprikkeld met al die andere kinderen erbij. zijn 3 leeftijdgenoten dragen daar gewoon luiers.

sorrie voor dit ego bericht.

10. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Nou ben het niet geworden. Maar ik ben eigenlijk ook niet teleurgesteld. Ik heb een baan en hopelijk is het straks na mijn verlof weer wat leuker. Zo niet kan ik altijd verder kijken. En dan is niet zwanger toch makkelijker.

Ik ga me nu richten op iets veel belangrijkers!

@Belize: Wat rot dat het niet zo lekker met Tim ging vandaag op psz. Ik zou het wel even aankaarten hoor. Gewoon zeggen dat ze het aan hem moeten vragen en dat hij graag even alleen zit. Want net wat je zegt, hij is geen 3 maar 2.

11. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    gefeliciteerd diddl.

vervelend belize, hopelijk gaat het snel beter.

jammer pasja, maar fijn dat je iig een baan hebt.

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Thx allemaal :D

13. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    diddle: oww ik merk nu dat lisa straks naar school gaat. wow. ze wordt 4 binnen kort.heb je al een school voor haar gevonden?wil ze wel gaan?leuk hoor.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Sorry Pasja, nog op jou vergeten te reageren.
    Maar balen van die baan, gelukkig heb je iets en kan je dalijk goed verder op zoek.

@ Belize, Lisa mag maandag al gaan wennen op school. Erg spannend dus! Ze kijkt er nu al helemaal naar uit maar ben bang dat als het echt zo is ze het wel even moeilijk krijgt.
    En denk dat ze 5 dagen in de week ook erg veel gaat vinden.

15. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    spannend diddl!
    Hier ook druk met schoolkeuze, moeilijk hoor...

16. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hoe kom ik ineens hierbij toch? en zie, zij gaat maandag voor het eerst wennen.echt bizar dat ik het dan nu vroeg. ik hoop dat ze niet te moe van wordt. lijkt me zo moeilijk.

17. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    heel veel succes lisa!!!!!

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Thx Belize, idd toevallig maar een school hebben we dus allang uitgezocht ;)

@ AMS, moeilijkke keuze he, ik vond het ook zooooo lastig!
    Wij hebben nu toch voor de dichtsbijzijnde school gekozen, is wel een wat ouder/donker gebouw maar allemaal wat gemoedelijker dan op de mooie nieuwbouwschool iets verderop. daar vond ik het hoofd al vrij streng en daar is Lisa zooo gevoelig voor dat ik denk (hoop) dat ze hier beter op dr plaats is.
    Maar zeker weten de je het toch pas als ze al eenmaal op die school zitten.
    Bijkomend voordeel nu dat er meer kindjes uit deze buurt bij haar in de klas zullen zitten.
    Ze kent nu nog niemand (gaat in een andere plaats, bij mn werk naar het KDV) extra spannend dus!

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Wij zijn ook bezig met scholen... Heb 5 infobijeenkomsten met rondleiding ingepland. 3 scholen staan daarvan op plaats 1,2 en 3 in nu nog willekeurige volgorde wegens statistieken.
    De andere twee zijn de mogelijke uitwijkscholen. Nav de bijeenkomsten bepalen we dus de volgorde :)

20. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Even ego bericht. Ben nu voor de vijfde! keer verkouden deze zwangerschap. Met keelpijn, hoofdpijn en moeheid erbij. Ik ben er zo klaar mee. Bah!

Share This Page