Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Beterschap trouwens voor de zieken!

2. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    En gewoon weer om 7 uur wakker hoor....:x

Fijn dat het goed is gegaan Mejosje!!

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Oh balen Wendy. Misschien doet hij dan een lang middagdutje?

Fijn Mejosje, geeft je toch een goed gevoel.

Belize, hoe gaat het met Tim?

Ik voel me al een stuk beter gelukkig. Mijn verlof is ook begonnen. :D Heerlijk 16 weken niet naar mijn werkgever.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pasja;wat erg dat je zo steeds ziekig bent. je had dat niet bij je eerste?

mejosje:ik kan bijna niet geloven dat kiek nu al op maat 98 zit voor de zomer. zo. ze groeit echt hard! zo heeft ze tim echt ingehaald. tim is precies op maat 98, voor onder en boven. maar heel veel van 92 broekjes passen wel. shirtjes kan hij wel 104,102 wel aan. maar dat komt misschien omdat hij geen luier om heeft?
    wendy:gek he dat ze soms echt niet kunnen slapen. waar is hij dan tot 22uur?in de woonkamer gewoon tv kijken?

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim heeft vanochtend nog steeds verhoging.maar hij sliep wel gisteren.ik dus ook.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    maar gelukkig geen hoge koorts meer vandaag. dat was erg zeg. omdat hij vanaf 14 maande oud niet ziek was geweest wist ik niet meer hoe erg het was. bijvoorbeeld bij me in bed slapen. toen was hij nog een baby.nu trekt hij t dekbed over zich heen en hoofd op t kussen leggen, zo opzijn zij draaien met zijn rug tegen me.vond het zo grappig om te zien.zo een mini mannetje.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hier even een foto gemaakt. basic shirt van friends van V&D in 104(new) en onder basic broek van babywalz in 86-92(oud). ik heb hem ook even n luierbroek onder gedaan. heel gek. enorm verschil per merk. maar goed, hij heeft best veel kleding van vorige zomer die wel past.

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Belize, ze is een maatje 92... maar zodra dat past koop ik dus 98, omdat ik het zonde vind om mijn geld uit te geven aan kleding die binnen afzienbare tijd te klein wordt. Ik denk dat ze na de zomer echt past in 98, rond haar 3e verjaardag dus echt helemaal.

Maat 24 schoenen trouwens. Net 1 paar zuurstokroze zomerschoenen gekocht!

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Wendy, ach hier een meisje wat pas om 3.30 ging slapen (gaaaaap)
    Ze heeft wel langer geslapen, tot 6.30 dit x ;)

@ Mejosje, hihi beetje stout dus :D
    Jeetje Kiek al zo groot??
    Zelfs Lisa draagt nog 98! Sommige dingen wel 104 maar meeste is echt gewoon te groot in 104.
    Bij Lot verschilt het nu echt per merk, 80 of 86.

@ Pasja, lekker zeg, geniet ervan!!!

@ Belize, beterschap!!
    Enne we zien liever een foto van zn voorkant hoor ;)

Mijn meiden gister:
    Hier vind ik Lot overigens ineens heel erg lang lijken, sowieso lijkt ze weer een enorm stuk gegroeid nu ze loopt, dan lijken ze echt zoveel groter ineens.
    Alles van Lot is maat 80, Shirt van Lot is iets te klein, maar kon zo gauw even geen ander vinden en maar goed ook want er zitten vlekken op vh KDV die er niet uitgaan dus kan ie mooi gelijk weg ;)

Bekijk bijlage 232771

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Het verschilt hier ook wel per merk... maar alles wat ze heeft in maat 86 geeft hoogwater bij de broekjes en shirtjes zijn te kort bij buik en armen. Geen gezicht. Sommige 92 dingen moet ik nog wel omslaan hoor, maar het meeste past gewoon goed. H&M broekjes moet ik nog omslaan, maar bv een vingino die ze nu aanheeft die zit helemaal perfect. Shirtjes 92 hoef ik niets meer van om te slaan en zitten als gegoten.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zo diddle ze lijkt echt veel groter(ik kijk ook naar lisa, daarom)

mejosje:ik zou daar wel goed op letten en meten hoor. 92 is voor 2 jaar, 98 voor 3 jaar 104 is voor 4 jaar. het is dus niet zoals het verschil tussen 80 en 86. ze dragen sowieso langer dezelfde maat, vanaf ze 92 dragen.omdat dat niet meer baby kleding is(sommige merken tot 98 baby maat).

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    even omdraaien tim voor tante diddle!

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij lijkt helemaal niet ziek he...

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    mooie foto's dames! wat is tim veranderd in zijn gezicht zeg..

pasja fijn dat je verlof begonnen is, lekker van genieten..

hier ook veel maat 98. broeken zijn soms nog iets aan de lange kant maar 92 is bij bijna allemaal te kort. hemden en rompers al een tijd 98/104.

Hier nog steeds geen schoolkeuze gemaakt, maar moeten echt snel een keuze maken want de inschrijving moet voor het eind van de maand binnen zijn..
    Verder druk met vanalles en nog wat dus vandaar de laatste tijd weinig en korte reakties van mijn kant. Zal zo kijken of ik ook weer wat nieuwe foto's in mijn album kan zetten (weet niet of dat kan via tel)..

beterschap voor de zieken.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij lijkt wel iets anders omdat hij 3 nachten met hoge koorts lag en weinig eet. vandaag wakker zonder koorts of verhoging.

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja zeg, en al verwijderd voordat ik hem kan zien :x;)

@ AMS, oei dan moeten jullie nog snel zijn.
    Succes met de beslissing!

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    oh sorrie!hier is ie nog een keer.

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    arrg dat hangen op de bank met zijn half open ogen,met fopspeen in mond...i.p.v. middagslaap.alleen van kijken naar hem wordt ik moe.pfff

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jaaa, vrolijke Tim :D
    Leuk hoor!

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij plaste 2 keer op de bank en ik was het zat.hij kreeg niet alleen luier om maar ook een romper.owww dat vond hij echt heel erg.
    volgens mijn moeder beseft hij niet dat ik het wel erg vind. omdat ik niets laat blijken enzo.
    wat is dat schattig grappig zeg luier+romper aan big baby!

Deel Deze Pagina