Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Eerst even goed nieuws: Vandaag echo gehad bij de gynaceaoloog en de baby ligt goed. In hoofdligging dus. Ik ben helemaal blij. Kans op een tweede keizersnede is dus een stuk kleiner geworden. :D

Belize, balen dat hij op de bank heeft geplast. Het blijft lastig lijkt mij dat zindelijkheid. Gaat het nog steeds goed met Tim qua koorts enzo?

@AMS: Wow, nu al een schoolkeuze maken. Moeilijk hoor. Succes ermee. En nu al maat 98 soms? Hier broeken 86 en truitjes 92 en soms 98. Ik wist het al maar je hebt een lange jongen.

@Diddl: Leuke foto weer van die meiden.

2. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    pasja wat fijn zeg! Nu lekker van je verlof genieten (al ben je dat volgensmij al aan het doen)...

pasja idd een lange jongen. zijn broer ongeveer gelijk die zit inmiddels in maat 68.

hier vanaf pasen ook met zindelijkheidstraining beginnen, spannend... al gaat hij thuis om te poepen de laatste weken altijd op de wc en dat gaat heel goed.

3. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja:ik dacht als je een keer ks gehad hebt je altijd ks moest hebben. dat is dus gelukkig niet zo. je bent er ook bijna!

tim is nog steeds erg moe, maar vandaag alles in po gelukkig en hij ging ook slapen net.ik hoop hij n beetje uitslaapt. hij is niet sterk genoeg om in speeltuin te spelen. hij krijgt na 10mn erge hoest, veel slijm. hij kon ni eens de wandeling aan. pff. hij moet nog wat aansterken denk ik.

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ams;heel spannend!dat hij wel op wc poept is erg goed, hij is dus niet bang of zo. ik lees vaak dat kinderen soms bang zijn. ga je gewoon de luier uit laten?hoe ga je het doen?

5. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    idd gewoon de luier uit (behalve om te slapen) en elk uur op de wc zetten. Zo doen ze het hier op kdv met alle kindjes. op 2 kindjes na zijn we de laatste in de groep met zindelijk worden maar zag het eerder nog niet zitten met een baby erbij. nu is hij met pasen 4 dagen thuis dus hoop dat hij dan een beetje ren ritme pakt.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    en beterschap voor tim natuurlijk

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    AMS;wat een geweldig beleid van jullie kdv's.hier moest tim(nog geen 22 maanden oud)een van de 3 leidsters zoeken onder 16 kinderen en zeggen dat hij naar de wc moest.dat deed hij 2-3 keer per dag dan, en hij deed het ook.maar ja pfff. ik maak me dan zo kwaad om onze kdv als ik dit zo lees. ik wist wel dat het niet kon kloppen...

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Hoe schrijf je dit?!?! Hahah...moet ook altijd opzoeken hoe het nou ook alweer moet :p Maar wat fijn voor jullie zeg!!

Tim nog niet beter? Beterschap hoor!

AMS: al 98 van broeken, wat een lange vent!

Gister Finn voor het eerst een gat in z'n hoofd :x Denk ook niet voor het laatst...hihi. Kiepte bij m'n schoonouders met z'n loopauto achterover. Hoefde niet gelijmd te worden en heeft er gelukkig weinig last van, alleen als hij op de commode gaat liggen en in z'n bedje.

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Ga nog even lekker van de zon genieten en dan straks Sem halen op school en door naar de dierenarts met poes (voor de 3e week op rij!)

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ Wendy, ohhh arme Finn!!
    Stekte bij de dierenarts, duur grapje dus ;)

@ Pasja, goed nieuws zeg, super!
    Nu kan je helemaal lekker van je verlof genieten!

11. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    misschien komt het doordat ze eerder naar school gaan? maar ben er idd erg blij mee. ze doen ook maar 2 kindjes per keer zodat ze er meer aandacht aan kunnen besteden. heel fijn!

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    pasja jaloers... ik ben nu al toe aan verlof! En ik moet nog 3 maanden ongeveer! :( Ben gewoon mijn werk zat.

13. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    vervelend mejosje. voel je je verder wel goed?

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hier 10 tegelijk pfff, allemaal minimaal 1 jaar ouder dan tim helaas.

mejosje:eek:w wat erg van je werk zeg.

15. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    wendy:echt? met bloed en al?verschrikkelijk. hij heeft natuurlijlk veel gehuild. heel zielig!

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ja voor de rest wel alles goed hoor... ik ben mijn werk al meer dan een jaar zat. Alleen zat eerst nog met mijn afstuderen wat ik prio heb gegeven, nu dus wel aan het kijken, maar er komen maar weinig vacatures voorbij die echt interessant zijn om daadwerkelijk op te solliciteren. En als er al een vacature is dan ben je 1 van de 100/200. Pfffff... ben toe aan verlof! ;)

17. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    huh, zie jouw berichtje nu pas wendy, wat sneu. Hopelijk heelt het snel.

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik heb ert ook last van AMS! Raar dat ik het niet eerder zag...

eel vervelend voor Finn, dikke knuffel voor het kleine mannetje. Hoop dat hij er niet teveel last van heeft.

19. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    tim huilend achtergelaten in de psz.pfff.

20. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Ik snap je gevoel. Nog steeds heeft J. het af en toe. Maar zodra ik 5 minuten weg ben is het helemaal over. Hou je daar maar aan vast. Dan ziet hij mama niet meer en is hij afgeleid door andere kindjes.

@Wendy, arme Finn. Lijkt me vreselijk om te zien van je kind. Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van.

Ennuh, ik kan het wel hoor: Gynaecoloog. ;) Ik was gewoon zo enthousiast dat ik te snel tikte. :)

@Mejosje: Balen dat je werk zo tegen zit. Het is nu zo moeilijk een andere baan vinden. Dubbel zo moeilijk omdat je zwanger bent. En ik ken het gevoel van aftellen. Ik had het gevoel alsof mijn verlof nooit zou beginnen. Maar uiteindelijk komt hij eraan.

@AMS: Wat fijn dat ze zich echt op maar een paar kindjes richten. Zo krijgen zij alle aandacht en kunnen ze alles goed in de gaten houden.

Share This Page