Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Las jij dan wel een rustmomentje in? Dus even tv kijken ofzo?

Hoe is het weer eigenlijk bij jullie?

Ik hoop dat wij een mooie zomer krijgen want wij gaan waarschijnlijk dit jaar niet op vakantie. Lijkt me geen goed idee met zo een kleine baby.

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier nog wel een middagslaapje, al is het maar net een uurtje ze heeft dat nog wel nodig.
    Behalve als we echt weggaan dan kan ze wel zonder.
    Maar ze is wel elke ochtend om 6 uur dr bedje uit, dat scheelt natuurlijk ook.
    Lisa sliep op deze leeftijd ook al niet meer smiddags idd.

Hoop idd ook op een mooie zomer Pasja, wij gaan ook niet op vakantie.
    Met die andere 2 meiden overigens wel in NL. op vakantie gegaan toen ze nog heel klein waren.

@ Wendy, leuk zeg van lief! Hier verder niks nodig, thx.
    Hoe is het nu met Finn? Helemaal opgeknapt inmiddels?

@ Belize, hoe ging het slapen zonder rekje?

Met Lot gaat alles goed, die heeft gelukkig nergens last van.

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Alsof ze het gratis weggaven bij Lief! :$ pfff...nog wel wat shirtjes en 2 korte broeken voor Finn gekocht.

Ik heb dus echt een slaapkop hier. Hij slaapt gerust nog 3 uur tussen de middag.

Dacht dat het beter ging met 'm, maar kom net terug van werk en sm zei dattie niet lekker was en niet had gegeten.

Diddl: hoe gaat het met Lisa op school? Al helemaal gewend (en moeders ook :D)? Wij hebben vanavond 10 min gesprek op school voor Sem. Altijd leuk om te horen hoe hij in de klas is ed.

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Onze Finn...

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ohhhhh wat erg die foto Wendy!!
    En wat is ie al groot zo zeg!!
    Wel balen dat het toch weer minder gaat, knuf voor hem!

Lisa is idd wel al helemaal gewend, ze vind het echt heel leuk gelukkig.
    Dus ja dan is deze mama er ook zo aan gewend, scheelt een hoop natuurlijk.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ow met een kam krabben finn?
    net voor het slapen gaan wilde tim rekje weer terug hebben.maar ja, hij sliep niet tot bijna 22uur wakker..pfff.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    qua middagslaap is tim niet regelmatig, soms wel soms niet, ligt eraan hoe hij in de nacht sliep, of hoe laat hij wakker is, of wat hij gedaan heeft gedurende de dag.
    hij wil niet naar bed voor middagslaap dus hij ligt met fopspeen op de bank en kijkt dvd(hij kiest zelfs iets zet de player zelf aan, neem zo n uurtje rust, ik mag hem niet tegen houden dan anders is het een drama, en soms valt hij dus wel in slaap)
    als hij zonder middagslaap in de avond makkelijk slaapt dan is hij echt om 6 uur op.
    maar goed, hij had dus oorontsteking en kiespijn, van HA 3 zetpillen perdag voor nog n paar dagen.ik denk dat hij als hij helemaal gezond is en doorslaapt in de nacht dat hij dan geen middagslaap nodig heeft.
    hij heeft nog altijd al weinig slaap nodig gehad.
    ik denk dat hij ineens een slaapkop gaat worden wanneer hij naar school moet gaan. dan moet ik dus van alles doen om hem wakker te kunnen maken in de ochtend. hahahah

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Neehoor, vast niet.
    Lisa is ook nooit een slaper geweest en nu is ze ook ruim op tijd wakker (5.30-6.00) voor school hoor :D

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hahahaha diddle...pfff.zo zal het zijn ben ik bang.arme diddle!jarenlang niet geslapen...

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij wil het echt niet op hebben.bril is niet goed, ik denk ook dat het beter versteld moet worden.maar goed, wat vinden jullie tim met bril op?

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Staat hem schattig hoor!

12. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Aaah Belize, die bril staat hem heel wijs. Maar ik snap dat hij hem niet wil ophouden. Is ook best onhandig in het begin een bril. Helemaal voor die kleintjes.

Ik hoop dat hij er snel aan went want het is wel het beste voor hem natuurlijk.

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik ben dan meteen terug gegaan en liet hem verstellen, hij kreeg zachtere neus kussentjes.hij heeft het bijna helemaal voortdurend op, hij wil het wel af doen maar ik zet t weer terug en zo zit hij wel met de bril op al die tijd.
    ik vind dat het super goed gaat voor de eerste dag!

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ah, arme Finn...

Pasja, probeer hem dan idd op de bank voor de tv te krijgen, maar soms wil hij dat ook niet. soms als vandaag heb ik het geluk dat hij dan toch even in slaap valt, heerlijk!

Staat schattig hoor belize

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Het staat Tim wel... lekker wijs koppie krijgt hij erdoor! Mooi hoor met die rode haartjes :)

Ohhh die arme Finn... Hoe gaat het met hem? Nemen de waterpokken al af? Eenmaal last van gehad komt het nooit meer terug, dus dat is mooi ;)

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pasjaaa!zin in bevallen vandaag?

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dames bedankt voor de complimenten!

18. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Belize, het staat precies zoals ik alngedacht had. Zo wijs en schattig. Knap dat hij hem ophoudt. Mijn zoon wil niet eens een zonnebril op alleen voor een foto.

bedankt voor alle antwoorden. Gister had ik een goede dag, volle borsten, maar de baby sliep de hele dag en de oudste was rustig dus een rustig dagje. Dagen dat ik druk ben merk k het gelijk en helaas was gister eerder uitzondering dan regel.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim zet de cd aan,bizet=carmen, en zijn stoeltje midden in de kamer en hij speelt stoelen dans, in zijn eentje...zo grappig!

20. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Pfff, kan niet slapen. Lig al anderhalf uur wakker. Dus ik ben nu maar even naar beneden gegaan. Er maalt van alles door mijn hoofd. Best irritant.

@Boordevol, lekker zo een rustig dagje. Kan,je een beetje bijtanken. Hopen dat die dagjes vaker voorkomen.

Gaan jullie nog wat doen met koninginnedag? Het wordt gelukkig mooi weer.

Deel Deze Pagina