Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nou, het was een schoolfeest dag, georganiseerd door de ouders om geld te inzamelen.ik vond de mensen die daar rond liepen veel te gezellig en hippi-eus als ik het zo mag zeggen.dan blijft voor ons een optie open. op 22ste hebben we een afspraak, tim komt ook mee.

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Dus niet naar de antroposofische school? Maar hoe staat het onderwijs je dan aan?

Ik zou persoonlijk niet vanwege ouders een school niet kiezen, maar omdat een leerstijl me bv niet aanstaat of dat ik mezelf dus niet op die school zie zitten (al kan dit gevoel natuurlijk ook door ouders komen). Dat ik mezelf niet op een school zie zitten heb ik tot nu toe bij 1 school gehad die we bezochten, vond het chaotisch en als ik er rondliep kreeg ik een beetje unheimlich gefull.

Voor de rest zie post in de club... vooral pasja :), belize en boord!

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    theoretisch vind ik de leerstijl wel goed!ik zal wel een afspraak maken om te praten, want ze hebben ook echt mooi plaats met veel tuin en zaaltjes. en het is ook op loopafstand.
    maar ja, ik heb geen 1 allochtoon kind of ouder gezien! da's n beetje raar...alternative mensen.ik ben zelf ook behoorlijk 'alternatief' hoor.

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik zou ook een afspraak maken... dat er geen allochtonen ouders tussen zitten, ach ja. Kan ook aan de buurt liggen waar je woont? Of misschien deden die vandaag niet mee op deze schooldag.
    Ik ken de antroposofische stijl voor de rest helemaal niet, maar het klinkt met veel tuin, zaaltjes en op loopafstand wel als iig een leuke omgeving.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nee hoor, het ligt niet aan de buurt.ik zal het wel allemaal vragen.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Klinkt wel als een fijne plek belize, idd verstandig om op gesprek te gaan. Hier zijn de ouders ook heel anders bij aktiviteiten dan op gewone dagen (haast puberaal) vind dat zelf een beetje raar maar ben wel heel blij met de crche want uiteindelijk heb je niet heel veel met de ouders te maken..

En mejosje dus ook nog steeds moeite met een goede school vinden? En de qnderen? Al een keuze gemaakt?

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pasja foto's??????

gelukkige moederdag dames!!!!!!

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we hebben echt geen gezeur, geen gehuil geen gedoe met de fopspeen stop.dat verbaast me zo. ik had dat echt niet verwacht. hij geloofde het verhaal en hij vraagt er niet eens naar.hij geniet van zijn treintjes en auto's. hij heeft vandaag zijn monddoekjes ook weg gedaan(die hij vanaf 2 maanden oud gebruikt om in slaap te komen)hij wilde gister zijn teddybear die hij nooit pakte en vanavond ook met teddy geslapen.
    ze blijven je verassen he die kleintjes!

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Gefeliciteerd iedereen met deze dag speciaal voor ons mama's :) Hoop dat iedereen een fijne moederdag heeft gehad!

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    even bril pauze vr tim omdat hij scheel begon te kijken met zijn goede oog.we moeten weer naar ziekenhuis om het te laten checken.

11. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wat gek belize, komt dat vaker voor of ligt het aan de bril?

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tja, het kan wel van de bril komen zeiden ze in ziekenhuis en afspraak gemaakt op 1juni, t snelste dat kan(normale wachtijd is 3-4 maanden). ze gaan kijken of bril goed gemaakt is, als bril ok is krijgt hij n nieuwe meting. de bril moest dus meteen af!

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    als 1 oog slechter ziet gaat het zich proberen aan te passen aan de andere oog. elk oog heeft een andere focus punt dat corrigeert de brain.

als je met een oog dicht je duim op een object richt en daarna (zonder je duim te bewegen) doe je dat oog dicht en kijk met je andere oog dan zie je dat dat je duim niet goed gericht is op het object.

bij kinderen plakken ze t goede oog dicht zodat het slechtere oog beter gaat werken.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik weet idd dat ze een oog afplakken maar hebben ze dat bij tim ook gedaan?

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Wat vervelend voor Tim.
    Klinkt dat er over gecorrigeerd wordt met het goede oog?
    Kennelijk is het goed te verhelpen nu nog, anders hadden ze echt wel en verlengde werkdag gemaakt ergens. 1 juni is ook best snel.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    schele ogen worde behandeld door het goede oog dicht te plakken. maar dat t goede oog scheel kijkt komt waarschijnlijk door de bril helaas. zijn ogen werden ook gecheckt(daarom lopen we bij oogarts,om het snel te spotten.) tot nu toe geen scheel oog. toen hij bril voorgeschreven kreeg dus ook niet!

wat is het hier stil zeg!
    druk bezig met de peuterpubers?
    hier best veel huilen in de laatste tijd. hij was zijn bril gewend nu vraagt hij er om.pfff. tegelijk met fopspeen stop misschien toch teveel vr hem. (hij vroeg wel 1 keertje om fop. dus het valt mee op het oppervlak.maar hij zit er wel mee volgens mij.
    ik heb ook de po uit de woon kamer gehaald.en dat vind hij dus echt niks. ongelukjes(vaak n paar druppels, maar wel schone kleding elke keer weer)

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    8 maanden lang een po in de woonkamer is wel genoeg geweest!!!

18. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ik zie weer eens een gast.

Ik heb problemen met deZe site dus kan niks lezen. Alleen reageren. Hoop dat snel alles weer naar behoren werkt.

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier idd druk. Maar lees wel mee (nja wat er te lezen valt). Zal later vandaag proberen te posten.

20. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Lees ook mee hier....hihi ook beetje druk gehad. Nu lekker 3 dagen vrij, heerlijk! Afgelopen vrijdag naar de Toppers geweest....erg fout ik weet het, maar was wel leuk :)

Deel Deze Pagina