Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    haha wendy! leuk hoor,ik zou zelf niet durven te gaan!

we zijn klaar met school keuze!vandaag gesprek gehad bij de dichtsbijzijnde school. het is prima, allemaal vriendelijke mensen. tim wilde met de mevrouw(locatiemedewerker) op schoot zitten!en dat mocht.nergens 'te veel' van; niks bijzonders, ze doen ook goed volgens inspectie met goede resultaten.we zagen ook hoe de kindjes die voorlopen apart zitten met hun eigen opdrachtjes. ze hebben ook techniek hoekje voor de slimme kindjes die wetenschappelijker bezig zijn.ook een paar die juist achterstand hebben, individueel met n juf zitten. of tim voorloopt of juist achterloopt is er dus aandacht. dat vind ik helemaal goed. kleuters hadden indianen week of zoiets.ze hebben helemaal gekke dingen gemaakt.
    ook een cito toets gezien vr groep 2.
    openbare school! we gaan daar inschrijven!

2. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Waarom niet Belize...

Fijn dat jullie uit de school keuze zijn! Ja citotoets...krijgen ze in groep 1 ook en hier zelfs ook al op de psz!

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Fijn dat jullie uit de schoolkeuze zijn... hier hebben we nog 1 schoolbezoek te gaan en die mogen we pas in januari doen. Je wordt op geboortedatum van je kind ingedeeld.
    Daarna kunnen we dus pas een keuze maken. Tot nu toe staan de Daltonschool en de Montessori hier als favoriet.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    weinig turken of allochtonen denk ik die daar komen.en dan sta ik als de enige...misschien is het helemaal niet zo?

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Boeie toch?

Ik ging (toen het nog georganiseerd werd) altijd naar het kwakoefestival. Ik was altijd een van de weinige "bakra's". Zie ik niet als een probleem, ook niet dat ze me een bakra noemen.
    Ik ga er maar vanuit, men bijt niet en ik wil me niet laten beperken.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    na zoveel jaren ben je wel echt moe hoor van dat men je komt aanspreken om te vragen waar je nou vandaan zou komen. 1-2 keer is dan wel ook ok.maar op zo een event zeker 6 mensen zouden mij vragen. maar als er meer turken of allochtonen zijn, denken ze dat iedereen met donker haar ook een turk is. is allemaal goed bedoeld hoor.maar vermoeiend als je zo lang hiet woont...

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, fijn dat jullie eruit zijn, klinkt goed!!

@ Mejosje, jeetje pas in januari dan kan je daarna dus pas een keuze maken. Zou ze voor de andere scholen dan al niet juist ingeschreven moeten staan?
    Kan me herinneren dat het bij jullie juist druk is en er geloot wordt, of is dat alleen die school van januari?

Hier gaat alles zn gangetje eigenlijk :)

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    goed te horen diddle!je bent er ook bijna zeg!!!!!!

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja he, de laatste weken zijn zo hard gegaan ineens!

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja loting sluit 1 april volgend jaar, dus in principe nog wel optijd dus. In een ander stadsdeel maak je sowieso al minder kans om aangenomen te worden omdat er een postcode beleid wordt gevoerd. Enkel op de (iets) slechter aangeschreven scholen, daar is altijd nog wel plek.

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik kan het me enigszins voorstellen... maar dan zou ik dus gewoon je woonplaats zeggen of als je echt er genoeg van hebt: uit mijn moeders buik en jij?

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Diddl: je bent er gewoon al bijna!! Ist nog beetje uit te houden of mag ze nu wel komen? Nog last van varkenspootjes met dit weer? :D

Wat een weer he meiden, heerlijk! Gister dagje naar het oosten geweest bij schoonouders op de camping. Vandaag lekker niks doen en morgen weer aan de arbeid.

Heb nog leuke sandaaltjes voor Finn gekocht....
    Kipling - Kinderschoenen online - Kinderschoenen online - Nelson Schoenen

Int echt zijn ze nog leuker :)

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Mejosje: hoe gaat het met jouw zwangerschap? Al lekker ant groeien?

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Stoer Wendy!!

Hier gaat het nog goed hoor.
    Al is het vandaag wel erg warm (puf puf) maar dat kan ook komen omdat ik al heel de ochtend heen en weer aan het sjezen ben en nu net ff neerplof ;)
    Maar ben nu ook maar weer 5 kilo aangekomen dus qua pootjes en alles valt het mee met het vocht.

Ze mag bijna komen, bed staat nog niet omhoog enzo dus ze moet nog heel even wachten ;)

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wendy stoer hoor met de teen sandaaltjes.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik kan zo een boekvol van die reacties bedenken, maar ja, ik ben ook zo lang hier. heel veel geoefent!

jij bent er ook bijna met je 2de kind!geweldig zeg! straks ben ik de enige met 1 kind hier!

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Je moet vooral doen waar je je prettig bij voelt!

Ja, hier nog 2 maanden... kan niet meer om mijn buik heen. Gelukkig is het niet een grote lastpak tot nu toe.

En enig kind is helemaal niet erg, ben ik al mijn hele leven ;p

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik vind een kind ook helemaal niet erg!hij is echt geweldig.hij heeft vandaag weer zo een grote pop gekregen uit istanbul(mijn moeder maakt zo een pop) hij gaf de pop de naam:koeskoes! he??? zeiden we hoe komt hij daar nou bij? we eten nooit koeskoes we gebruiken dat woord nooit etc. het zou van PSZ komen.

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Spannend diddl!

Heb geen idee wat de toppers zijn, dus mis een beetje het probleem, maar fikn dat je het leuk hebt gehad wendy.

Mejosje schiet voo jou idd ook al op...

Belize leuk dat je moeder dingen voor tim maakt zeg!

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Speciaal voor jou AMS:

voor de eerste indruk: Toppers 2012 - The Love Boat Edition, Opening (17 Mei 2012, Amsterdam Arena) - YouTube

in 5 minuten beetje achtergrond: OFFICIAL - Toppers in Concert 2012 - Backstage in de Arena - YouTube

Hier pikt kiek ook veel dingen op van kdv. Al maanden zei ze een woord bijvoorbeeld en wij hadden geen idee wat ze ermee bedoelde. Maar ze was altijd heel vrolijk als ze het zei. Sinds deze week weten we het: het is namasté. Als sluiting van de yoga zeggen ze dat altijd. En wij maar "sete" "naceste"??? Wat zegt ze nou, wat bedoelt ze nou? (onderhand dachten we dus dat het iets uit een liedje was ofzo)

Ja het schiet redelijk op. Ik moet nog een weekje werken en dan ga ik lekker van mijn opgenomen vakatie genieten en meteen daarna met verlof. Zin in.

Deel Deze Pagina