Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    inderdaad diddle daar weet ik ook alles van. ik denk ook dat het daaraan ligt. tim heeft vorige maand een maat terug gegaan. hij is wel een paar dagen ziek geweest en een week lang alleen maar 1 flesje gedronken, verder helemaal niks.
    gisteren heb ik voor hem linzen gemaakt. hij vindt t erg lekker.daar heeft hij heel veel van gegeten.

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    dames wat fijn dat er een nieuwe topic is gestart en wat praten jullie alweer veel.

ben even een tijdje weinig op internet ivm onze laptop.

lees veel zieken en afvallers. hier weet ik het nog niet. hij eet wel weer slechter. eten is weer telkens een strijd. toch gaat er wel een boterham, BV, half potje en wat fruit in.

later meer
    beterschap allemaal.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Welkom terug boordevol, fijn dat je ons weer gevonden hebt!

Hier vandaag naar de ka geweest en dit keer heeft de antibiotica gelukkig goed geholpen, hij is weer helemaal gezond verklaard!

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wat goed ams.eindelijk af van AB.

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Diddl: Jeetje, 7 kilo is inderdaad licht. Maar als ze gewoon goed eet en voor de rest vrolijk is dan zou ik me niet al te druk maken. Of ze moet volgende keer weer afvallen.

@AMS: Heb je een lekker weekend gehad? Heerlijk even weg. Balen he die was altijd erna.
    Jeetje, jouw kleine ook afgevallen? Gelukkig is hij weer gezond verklaard!

@Wendy: Wat ontzettend goed dat sporten. Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik sporten haat. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk in beweging te blijven door te wandelen of op de WI sport te gaan. Haha
    En wat zielig dat hij wat eczeem op zijn buik heeft. Heeft hij er last van?

@Belize: Jeetje, een maat terug? Gelukkig gaat het nu beter en heeft hij lekker van je linzen gesmuld!

@Boordevol: Leuk dat je er weer bent.

Hier gaat het nog steeds niet lekker met Jessey. Ben gisteren bij de HA geweest. Hij heeft neusspray gekregen en AB. En eventueel als hij benauwd is een puf. We zijn vandaag gestart met de AB. Ik hoop dat hij zich snel weer goed voelt. Op zich is hij wel vrolijk en eten gaat ook beter. Maar hij hoest zijn longen uit zijn lijf en blijft waterige oogjes hebben.

Nou, weer een heel verhaal.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Wat is het rustig hier..
    Pasja, hoe is het met Jessey?

Hier nu echt begonnen met de voorbereidingen voor de verjaardag. Heb voor de creche zitten knutselen en de logeerkamer vast in orde aan het maken. Ook begonnen met het maken van boodschappenlijstjes etc.
    Jullie ook begonnen met de voorbereidingen? Diddl, weet je al of het slagroom of marsepein word?

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

#27 Diddlmouses, 18 okt 2010
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
    Ik denk dat ik toch maar voor de ouderwetse (foto)slagroomtaart ga, ook omdat ik het maar voor me uit blijf stellen om een beslissing te maken en ik toch spulletjes nodig zal hebben anders ;)

Ik ga morgen ook even echt opzoek naar leuke versiersels, ben ook nog niet uit het thema. Lisa vind dat het echt megamindy moet worden maar daar vind ik Lot nog wat te klein voor ;)

Het gaat wel opschieten nu he! Nog maar 2 weekjes en een dag dan wordt mn kleine meisje gewoon alweer 1 jaar :$ (ik vind het stiekum helemaal niet leuk... :))

Alle zieke kindjes weer een beetje opgeknapt?

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Het is inderdaad rustig hier. Iedereen druk met de voorbereidingen van het 1e verjaardagsfeest? ;)

Morgen krijg ik de kaartjes van de drukker. Heb ze zelf ontworpen dus ik ben best een beetje trots.
    Wij gaan ook een fototaart nemen.

@AMS en Diddl: Jullie kindjes zijn natuurlijk als eerste jarig. Over 2 weken al!! Dat is heel snel zeg! Leuk.
    Maar ik kan me voorstellen dat het te snel voor je gaat Diddl.

Hier gaat het beter met Jessey. Na zijn AB-kuur hoest hij een stuk minder gelukkig.

9. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Nog ff een ander vraagje.

Nu de kindjes bijna 1 zijn, stappen jullie meteen over op gewone koemelk? Jessey krijgt nog 2 flesjes, 's ochtends en 's avonds. Moet ik die straks gewoon vervangen door gewone melk?

Mijn pak is nu voor de helft op vandaar die vraag;)

10. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    AMS: fijn dat je zoon weer beter is! Slaapt hij nog steeds goed?

Pasja: Finn heeft bijna geen last van zn eczeem gelukkig. Heel soms zit hij wel te krabben, maar het valt mee. Kan hem gewoon in zn blootje in bad doen zonder dat hij gaat krabben (eerst hield ik altijd een rompertje aan nl). Fijn dat ook jouw zoon weer opgeknapt is.

Ik ben eerlijk gezegd nog totaal niet bezig met zn verjaardag. Heb dan al wel de uitnodigingen verstuurd en ben ook ant kijken voor een cadeau (dus ben er stiekem toch wel mee bezig :D), maar verders nog niets. Tis verder eigenlijk alleen nog een leuke slinger laten maken en boodschapjes doen en nieuwe kleren kopen natuurlijk :) Voel me haast schuldig tegenover jullie dat ik er niet zo'n werk van maak....hoop echt dat dat komt omdat Finn de 2e is of niet?! :)

Diddl: jij (of Lot dan) mag het spits afbijten wat betreft 1e verjaardag! Wow, over 2 wkn al!!

Pasja: wij mochten vanaf 9 mnd af en toe al gewone melk gaan proberen, maar hier ist geen succes. Weet eigenlijk niet of er echt een leeftijd voor staat...misschien weet iemand anders t?

Vant weekend voor het eerst met vriendjelief een nachtje weg geweest zonder de kinders! Hebben even genoten van de rust :) Afgelopen nacht hebben ze bij mn schoonouders gelogeerd dus ga nu weer van ze genieten hoor! Tis wel weer even goed geweest met logeren. Sem heeft vakantie dus we kunnen nu weer heerlijk tutten 's ochtends!

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Je mag idd vanaf 1 jaar overstappen op koemelk.
    Dus nu gewoon je pak opmaken en daarna kan je overstappen.
    Wij met Lot alleen nog niet ivm dr ondergewicht. Lot krijgt nog 3 flessen en dat hou ik gewoon zo.

@ Wendy, denk idd dat het komt omdat het de 2e is hoor.

Maar als ik er zo over nadenk ben ik er toch ook wel al mee bezig. Nieuwe kleertjes liggen al klaar ( 2 sets kan maar niet kiezen welke het gaat worden..), cadeautjes zijn al binnen.
    Moet alleen echt nog een goede foto maken voor op de taart.

Je knullen uit logeren geweest, knap hoor.
    Mijn meiden hebben nog nooit ergens anders geslapen en ik ben het ook niet van plan :)

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Hele lange reactie getypt is ie weg :$:x Nu geen zin meer (heb er de balen van) en geen tijd dus later weer.

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we zijn ook niet bezig met de verjaardag. ik denk dat we het met z'n drieen zullen vieren. misschien alleen oma uitnodigen. als ik het vier wordt t gedomineerd door schoonfamilie en er is geen plaats vr mijn vrienden enzo. ik dacht dat ik een ruimte moest huren voor zo een feest (alleen schoon familie komt met 20 mensen of zo)maar had ineens ook geen zin meer in zo een grote feest buiten het huis. kost ook zoveel geld, en voor al die tantes en ooms die hem niet eens ooit geknuffeld hebben. tim is zo een rustige en vrolijke kindje dat contakt zoekt met mensen met begroeten, zwaaien, glimlachen, in handjes klappen. maar niemand wilde hem op schoot hebben of zo, of zijn hoofdje aaien(ben speciaal helm afgedaan toen we op bezoek gingen) of 'goed zo' zeggen wanneer hij iets laat zien. en hij wordt gewooon n beetje genegeerd. dus heb geen zin om deze familie te entertainen met tims verjaardag. en feest geven zonder hen uit te nodigen kan ik ook niet maken, papa wordt dan verdrietig denk ik.
    tim zou daar weinig van merken denk ik.we gaan wel huis versieren als verassing voor tim, en een grote taart halen.
    19 nov moeten we ook naar sofia kinder zh voor de helm. dus hij moet niet te moe worden van zijn verjaardag.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hey...ik zie dat esprit de baby maten veranderd heeft. nu gaat t tot 92!i p v tot 86. o wat ben ik toch blij! ze hebben nog maar n paar dingen in de nieuwe collectie tot 92. maar heel leuk voor tim.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    weet iemand of er ook zo een limiet bestaat aan koemelk?

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, jeetje zeg dat is ook niet leuk (zachtjes uitgedrukt...)
    Mag zn helmpje dan misschien afblijven als alles goed is?

Volgens mij is er idd een limiet aan koemelk, ik heb het wel eens proberen te googlen maar niet kunnen vinden. Eerst wist ik dat ook niet en toen kreeg Lisa zeker 1,5 liter op een dag/nacht :)
    Anders even navragen op het CB als je daar binnenkort nog naartoe moet.

Wij zijn vanmorgen lekker wezen shoppen en hebben ook alle slingers en alles vast gehaald, het thema is Winnie the Pooh geworden. Ze hadden geen nijntje ofzo. denk dat ik nu ook voor een WtP slagroomtaart ga. (Is gelijk makkelijker kan hier bij de bakker hoef ik op dr verjaardag niet helemaal naar de hema)

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    helmpje gaat tot hij 1 jaar oud is. dus nog maar n paar weekjes, daarna heb ik mijn roodkopje weer terug. zijn hoofdje is niet totaal balrond, maar mooi genoeg geworden. in het ziekenhuis kunnen ze zeggen dat hij nog 2 maanden extra kan dragen of dat nu zin heeft of zijn fontjes nog open zijn etc.
    ik vind zijn hoofd nog erg zacht, als hij t n dag niet draagt dan zie k verschil. of het lijkt me zo. ik ben erg onzeker over t afsluiten van zijn helmfase.
    maar in principe hoeft hij t na zijn verjaardag niet meer te dragen. dat is ff wennen zeg voor ons.
    ik heb wel schattige mutsjes vr hem gekocht.

tim drinkt ook nog steeds 3 flesjes. soms laat hij zijn middag flesje staan. zeker op t kdv. daar drinkt hij geen flesjes meer.

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    had ik al verteld dat tim vorige week aan zijn favoriete leidster zomaar een kus gegeven heeft? zo een natte zuigkus.ze vond het heerlijk zei ze.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hey winnie de pooh is leuk!hier een muziek boekje met pooh favorite spelgoed. na ja, hij speelt niet echt met zijn speelgoed.alleen boekjes zijn interresant, en altijd een stukje uit t puzzel in zijn hand.
    waar spelen jullie kindjes tegenwoordig?

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hij kan zitten!

Deel Deze Pagina