Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Thanks mejosje.

Lekker dat je nog maar even hoeft.. En leuk dat ze bij kiek ook yoga doen, hier ook, vinden ze heel leuk...

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Rustig hier!
    Tja, heb zelf eigenlijk ook niks te melden..

Lekker je laatste weekje Mejosje, dan heerlijk genieten!

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Vandaag met Finn bij de dr geweest. Hij loopt al 3 dagen beetje mank. Komt niet van z'n heupen vandaag dus moesten het nog even aankijken. Als het met een wk niet beter gaat moeten we weer bellen.
    Is niet echt in z'n hummetje de laatste dagen. Misschien heeftie pijn of sprongetje?!

Voel je nog nix Diddl?

Idd nog maar paar daagjes Mejosje! Wanneer is je laatste dag? Heerlijk vooruitzicht zo lang vrij :)

Pasjaaaaa: waar ben je? We zijn zoooo benieuwd!! :D

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Wat vreemd van Finn Wendy, afwachten dus.
    Niet gevallen ofzo?

Ik voel vanalles hoor maar geen beginnende bevalling ;)
    Maar verwacht dr ook niet nu al eigenlijk, zal zeker nog wel 1,5 week duren.

5. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Nee niet gevallen (dat ik weet)...dus idd afwachten.

Vaak als je het niet verwacht dan...:D Ben zooo benieuwd naar de naam! :)

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Achja, we zien wel, ik vermaak me iig nog wel hoor ;)
    En moet dit weekend nog naar het dochtertje van mn vriendin die 1 jaar wordt en naar Duinrell dus eigenlijk nog geen tijd ;)

7. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Hey meiden,

Ik meld me weer even. Heb het meeste gelezen. Mijn meisje is super rustig. Slaapt goed en huilt eigenlijk alleen voor eten. Ze komt om de drie à drie en een half uur. Soms laat ze er snachts zelfs vijf uur tussen. Een heel zoet kind dus. Best raar, een heel verschil met J. Soms denk ik zelfs dat er wat mis is. Maar ze is gewoon heel rustig en tevreden.

J. Is een trotse grote broer. Hij praat voluit over haar en is heel lief voor haar. Het lijkt ook wel of hij rustiger geworden is nu ze er is. Tururlijk heeft hij zijn buien maar dat vele slaan is een stuk minder. Dat is heel fijn.

Ik zal straks in de club mijn bevallingsverhaal plaatsen.

Mejosje, heerlijk vooruitzicht dat je verlof straks begint.
    Diddl, Alweer 38 weken. Wat gaat dat snel.
    Wendy, wat vreemd van Finn. Hoop dat het mank lopen snel overgaat.
    Belize, hoe gaat het met Tim.
    Boordevol, gaat alles nog goed

Zaterdag was het even schrikken. Ik was even in de badkamer en liep naar de slaapkamer. J. Liep achter mij aan de badkamer in. Opeens hoor ik een knal en huilt J. Ik ren erheen en hij ligt op de grond. Ook zie k bloed. Hij heeft een gat in zijn hoofd. :x Ik schrok me rot. Meteen naar de eerste hulp. Gelukkig konden ze het plakken. Hij was waarschijnlijk op de wc geklommen en toen gevallen. Arme jongen. Wat voelde ik me schuldig zeg.

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Ams, ben je al helemaal in ritme met twee jongens

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Wendy dat is raar van Finn. Geeft hij zelf ook iets aan?

Pasja: goed om van je te horen... Schrikken van J. zeg. Gat in zijn hoofd. Gelukkig viel het relatief allemaal mee. Zal zo even het verhaal lezen in de club!

Diddle: klinkt nog niet als een naderende bevalling met de activiteiten die je nog onderneemt :) Ben ook benieuwd naar de naam. Ik zag 1 "like" voorbij komen op facebook toen er een naam geroepen werd, wellicht die naam? ;p

10. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Je weet maar nooit diddl, ook de dag ervoor nog een hele dag wezen winkelen etc.

Pasja idd een lekker ritme te pakken. De eerste maand vond ik lastig, maar nu aakt het niet meer zo'n verschil een of twee. Ook wel geluk met een rustige baby hoor (al is het echte baby er bijna af)...
    Naar dat J is gevallen maar daar hoef jij je niet schuldig om te voelen hoor, kan gebeuren...

Wendy gek hoor dat Finn mank loopt, hopelijk trekt het snel bij..

Mejosje,ben nu heel nieuwsgierig welke naam er genoemd is :)..

11. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63

dat deed tim ook n paar maanden geleden(niet erg opvallend,maar ik kon het zien). toen naar de schoenen winkel.winkelier zei dat zijn schoenen(maat24)eigenlijk te groot waren. hij heeft zooltjes in zijn schoenen geplaatst.en sindsdien gaat het goed. hij heeft wel n voorkeurs been. (volwassenen hebben dat ook zei de fysio)
    wat fysio deed: ze plakte een stiker op een voet en liet hem trap lopen, de voet met bob de bouwer sticker moest eerst op de trap. met een been kon hij makkelijk stappen. toen de sticker gewisseld maar de andere been tilde hij niet graag en wilde weer met de voorkeur been omhoog gaan.hetzelfde met trap omlaag.

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    tim heeft gister van de wc gevallen en vannacht van zijn bed. ik verwacht heel veel blauw dus.ppfff.
    ik ga 1 juni naar oogarts en 4 juni naar een pedagoog.
    hij wil niet uit een beker drinken om zijn shirt niet nat te maken.ik zal ook gelijk vragen stellen over de zindelijkheid.want wanneer hij wel uit n beker drinkt laat hij zijn plasjes gaan. ik snap r niks van dus tijd om aan iemand te vragen die daar echt verstand van heeft.

13. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    pasja:men zegt dat meisjes juist als baby lastiger zijn dan jongens qua huilen enzo. vanaf dreumes worden de jongens moeilijker.
    ik hoop dat je ook fotos plaatst????

14. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Wat apart belize dat als hij uit een beker drinkt hij plasjes laat gaan. Gaat dat op hetzelfde moment of later? Zou haast denken dat het door spanning van het drinken uit een beker komt. Iig goed dat je hulp zoekt. En een knuf voor t hopelijk heeft hij er niet veel last van..

15. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    als beker op is 30sec...hij heeft weer schimmel op de piemel. een hele tijd wilde hij helemaal niet uit beker drinken(8-9 maande lang,sinds dus po plassen begon)
    ik vind hem wel een eigenzinnig kind dus misschien krijg ik advies of tips. ik moest de beker niet forceren. dus nu drinkt hij op psz met n los rietje uit gewone beker.

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    @ Pasja, fijn weer even van je te horen!
    En dat het zo lekker gaat! Een rustig meisje en je knul helemaal trots, heerlijk!!
    Wel schriken dat hij zo gevallen is!

Het zegt idd niks over wanneer de bevalling begint. Vorige 2 keren ook tot op het laatst mn dagen volgepland. En ineens als je het helemaal niet verwacht begint het.

@ Mejosje, ik ben ook wel beniewd om welke naam dat ging?
    Zeg het maar gewoon hier want die naam is het toch niet kan hem me niet op FB herinneren nl.
    Wendy dacht al dat het misschien Fenne zou worden, vind ik idd een super leuke naam maar onze hond heet Senna en Sen en Fen dat werkt niet (helaas..)

@ Belize, wat apart zeg met Tim, hopelijk krijg je goede hulp.

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    De naam Cato (Catootje) diddle :)

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Ohhh haha, nee zo noemt zij Lisa altijd :D:D:D
    Ze vind Lisa helemaal geweldig en een echt catootje ;)
    maar nee, dat is niet ons type naam.

Ons huis is verkocht!!
    Nu snel zelf op zoek want we weten nogsteeds niet wat/waar we zelf nou precies willen.

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ow hahahaha! :)

Gefeliciteerd met de verkoop van je huis! Super... snel opzoek naar iets nieuws dus.

20. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Lijkt dan idd wel op een verband belize. Ben benieuwd wat de pedagoog er van zal zeggen..

Diddl spannend! Willen jullie wel in dezelfde regio blijven of hebben jullie helemaal geen idee?

Share This Page