Club-3 II

Discussion in 'De mama's' started by AMS, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Ja regio wel, maar misschien niet dezelfde plaats.

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    hoera diddle!eindelijk komt een nieuw huis!

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Diddl: gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Toch best snel in deze tijd, fijn. Enne..bij ons in de straat staan er nog een paar mooie huizen te koop hoor :) En tja...de naam. Ben nog steeds nieuwsgierig dus kom maar op met die bevalling :D

Hier Finn vanochtend weer brullend achtergelaten op de psz. Het ging zo goed :(

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    net terug van HA. tim heeft ontstoken piemel helaas.dat is zoiets pijnlijk volgens de ha dat hij niet wil plassen als hij t aanvoelt te komen en dan gaat t mis natuurlijk. best zware AB kuur gekregen. (van onze HA die niet zomaar ab geeft en weet dat ik dat ook niet graag wil,zonder dat t strikt nodig is)

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    tim had dat ook zeg wendy zo n 3 weken nadat hij begon bij psz! duurde 2 weken.nu is het weer goed. hoeveel dagen gaat finn eigenlijk?hier 2 ochtenden 4uurtjes.

6. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Beterschap voor Tim, hopelijk gaat t snel over!!

Ik weet wat t is, Sem heeft nl 6 wkn lang gejankt. Maar dat rotgevoel bij het weggaan went nooit :( hij heeft het overigens voor de rest prima gedaan....heeft geverfd alsof z'n leven er vanaf hing :D

Hij gaat di middag van 13.00 tot 15.30 en do ochtend van 8.30 tot 11.30.

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ja, wat voelt dat slecht he bij het weggaan ook vr mama!

ze doen bij antropo psz niets van verfen of knutselen. nou brood bakken,spelen en liedjes zingen. hahaha.ik weet niet hoe ze de kindjes eigenlijk zo lang bezig houden daar.

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Sterkte met Tim!!

@ Wendy, ahhh dan breekt je hart echt he...
    Hopelijk is het snel voorbij en gaat ie gelijk lekker spelen.

9. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Diddl, gefeliciteerd. Wat een fijn gevoel dat je huis is verkocht. Zeker in deze tijd. Wanneer is de overdracht?

Belize, wat naar voor Tim. Heel veel beterschap. Hoop dat het snel over is.

Wendy, naar is dat hè. J. Deed het de laatste weken van mijn zwangerschap ook. Gelukkig bracht mijn man hem weg maar het is toch naar om te horen. Nu N. Geboren is neemt hij weer vrolijk afscheid gelukkig.

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Ik wil beginnen met zindellijkheid alleen heeft hij de eerste dag 3 plasjes overal gedaan behalve de po en zegt hij al snel dat de po pijn doet om op te zitten en moet de luier weer om. Wie kan mij goed vertellen hoe ik het precies moet aanpakken?

Hij heeft ook al een hele tijd rode plekken in zn liezen en billetjes. Heb al 4 verschillende cremes gehad maar niets werkt. moet weer terug en ze had het over doorverwijzing naar een dermatoloog. Maar heb nooit een ab kuur gehad. iemand nog tips voor ik weer terug ga?

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Niet dat het hier iets helpt, maar elke dag op een vast moment op de pot zetten.
    Hier trekt mevrouw juist te pas en onpas haar luieer uit en zegt dat ze op het potje wil zitten. We zetten haar er dan ook maar op, maar er komt echt bijna nooit iets. 1x een klein drolletje en 1x een plasje in de afgelopen maaaaaaanden. En elke dag minimaal 3 keer dat ik haar in haar blote kont aantref. Soms wel 3x achterelkaar... heel vermoeiend, maar we gaan stug door!

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    boord:himm ff nadenken: kun je van die dikke kotex maandverband kopen en die aan de randen van po plakken?of flanel of hyrofiel luierdoekje dubbel gevouwe over po zodat de randen zacht aan voelen. plas valt dan op het doekje.maar dat geeft ni gewoon in de was...weet ni of het helpt.
    ik weet ni wat die rode plekjes zijn.hier van po zitten krijgt tim ook rode randen druk op zijn billen maar hij klaagt daar nooit van.
    het lijkt dat AB al aan het werk is hier. hij is moe maar piemel ziet er beter uit!

13. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Boordevol, kan je alleen vertellen hoe ik het heb gedaan (hoe ze het mij op de creche hebben aangeraden). Wat daar als een van de belangrijkste punten werd genoemd is luier af is af en die kan je dan ook op de nachten na niet meer terug om doen. De eerste dagen om het uur op de wc zetten (dus ook niet met een potje werken). En ongelukjes horen erbij en zijn niet erg. De eerste dagen opschrijven wat hij wanneer doet (poep, plas en of het een ongelukje was of hij het aangaf). Als je dan door hebt hoe zijn ritme is kun je hem bijv als hij rond 9 uur poept en dat (te)laat aangeeft iets voor die tijd op de wc zetten.
    Ik heb het hier niet kunnen vinden maar in nl hebben ze ook plaskalenders waar ik veel goede dingen over heb gehoord. Succes iig.

14. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    mejosje met blote billen als ze het uittrekt kan geen kwaad toch.op n gegeven moment gaat ze wel dus op po.maar geef haar gewoon tijd als ze het uittrekt.en alleen vragen 'ow je hebt je broek uit edaan goed zo, ga je dan ook plassen? wat knap'
    dus je moet haar niet zelf po zetten. maar wachten dat ze het zelf doet!ze is oud genoeg om de volgende stap zelf te zetten.

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik dwing helemaal niets... als ze niet wil, wil ze niet... en ze krijgt ook een flinke beloning als ze wel iets op het potje heeft gedaan. Meer kan ik niet doen. Het komt vanzelf wel. Ze is er iig mee bezig.

16. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik zei ni hoor dat je dwingt. maar je schreef dat ze vraagt om op potje te plassen en jullie haar op t potje zetten. ik zei alleen als ze dat zegt dan moet je zeggen dat ze dan snel op het potje moet gaan ipv haar zelf op te zetten. zet t potje ergens neer waar ze is en als ze haar broek uit doet, of zegt dat ze op het potje wil plassen zeg je alleen = doe maar schat. ze moet dus zelf gaan.

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Dat doen we dus... maar het resulteert nog niet dat er daadwerkelijk iets op het potje gedaan wordt. Ze komt ook zelf met het potje aanzetten, dus we proberen te op een positieve manier te stimuleren. Maar goed, zoals ik al zei... op een gegeven moment komt het vast! Ze gaan ook op het kdv haar mee laten gaan met de andere kinderen... dus misschien haalt dat wat uit.

18. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Heb je er echt "haast" mee mejosje? Bijv. Zoals wij hebben omdt hij in september zindelijk naar school moet.. Anders zou ik het denk ik laten rusten, meer voor jezelf, lijkt me nl heel zwaar voor jezelf in de laatste weken en als je ook bv wil gaan geven is het snel naar de wc rennen in de beginfase haast onmogelijk. Om die reden zijn wij ook later dan de groep op de creche begonnn (op aanraden van de leidster, die zat zelf in die situatie en vond het zo lastig dat ze als het niet had gemoeten zou wachten).
    Uiteindelijk een beslissing genomen over je wagen?

19. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Wie weet of op de bugaboo cameleon alle kiddyboards kunnen? Of moet dat speciaal van bugaboo zijn?

Bedankt voor de tips omtrent zindlijkheid. Ik ga denk ik pas voglende week beginnen. beteje vermoeiende week gehad.

Pasja, hoe gaat het nu met twee?

Hier slaat de oudste de kleinste nog steeds vaak. Ik vind het zo jammer want ze zijn nu beide goed te "handelen' maar door dat slaan moet k continu alert zijn. verder geeft ie hem ook veel kusjes en is het constant hij is lief en hij wil niet weg zonder hem en als iemand hem pakt is het dat is onze baby geef terug. Maar zijn sla gedrag zegt totaal het tegenovergestelde.

Sorry dat ik weinig op jullie persoonlijk gereageerd heb maar dat kwam door mijn dringende vraag en weinig tijd. internetten is bijna een luxe nu. de oudste probeer ik overdag niet meer te laten slapen want dan krijg ik hem gewoon voor 22u niet in zijn bed. Maar je ziet wel dat hij eigenlijk te moe is om wakker te blijven. Heel vervelend dus.

Share This Page