Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Fijn dat je nu aan de slag kunt n hem kunt helpen belize.
    Tim gaat dus ook naar ballet, daar heb ik ook over gedacht want het is zo goed voor de lichaamshouding, maar hier zijn er alleen groepn voor meisjes :-$.

Boordevol sluit me bij jou aan hoor, lijkt idd allemaal zo makkelijk bij diddl. Al gaat het hier wel beetje bij beetje makkelijker..

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja wil wel ballet maar wachtlijst is lang hoor!gelukkig hebben ze niks tegen de jongentjes.het is vanaf 3 jaar oud trouwens. dus nog niet begonnen...het is wel jammer dat je daar alleen vr meisjes ballet hebt. heel vreemd.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ja hier is alles nog heel erg geslachtsgericht ed. Zo vinden mensen het ook heel raar dat ik een goede vriend heb en mijn man ons alleen af laat spreken (schaam me er haast voor om op te schrijven, zo belachelijk vind ik het)..

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    haha erg ouderwets he ams!

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wel fijn dat je man er dus niet zo over denkt AMS!

@ Belize, jammer vd wachtlijst maarja misschien tegen de tijd dat hij 3 is is er dan wel plek idd.

Hier weer heel de ochtend van hot naar her gerend. zit nu uit te zweten op de bank ;)
    Zo Lot weer dr bed uit trekken en Lisa halen.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Zeker diddl, anders waren we denk ik ook niet samen geweest hoor...

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Dat is ook weer waar ;)

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Uitslag van Lot gehad.

Ze heeft geen gluten-allergie dus dat is positief.
    Maar de KA wil dr wel echt verder onderzoeken omdat ze dr echt te klein vind blijven.
    Ze krijgt nu een test of ze voldoende groeihormoon aanmaakt.
    Ze moet dan aan een infuus en dat is een dag-opname.
    Dit gaat begin aug. gebeuren want we moeten eerst half juli weer terug naar de neuroloog.
    Als hij ook nog verdere testen wil doen kan het dan tegelijk.
    Als ze idd te weinig groeihormoon aanmaakt moet ze daarvoor injecties krijgen.

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Diddl, wat maakt het klein zijn van je dochter ook alweer zorgelijk? Mijn zoontje weegt niet veel en is niet heel lang zoals jullie weten en laatst zag ik voor het eerst een kindje (meisje) dat zijn postuur had alleen nog wat kleiner was en 3 jaar was. Dus ik vraag me af wat maakt Lot dan 'ziek' (dus dat het niet goed is) en een ander niet?

Belize, fijn zo een verhelderend gesprek. Vooral dat je van een deskundige hoort dat je goed zat.

Vandaag doet onze kleine mee met de avondvierdaagse! Ben zo trots. Hij is mee gezien werkzaam in het onderwijs. Hij vindt het super en is wat later thuis maar dat is voor een keer geen punt.

De baby lacht gewoon echt (dus niet glimlachen maar echt soort schaterlachen) als ik tegen hem praat. Zo heerlijk deze babytijd. Toch een groot verschil met als ze ouder worden. Van de oudste geniet ik echt van onze gesprekken. Het praten gaat zo goed nu en hij zegt hele zinnen na en het is zo leuk die slimme bijdehande opmerkingen te horen. Zoals laatst dat de baby bleef huilen, zei ik wat moet ik doen. zegt ie: mama, flesje. Goed idee! en het was echt een goed idee want daarna ging hij slapen haha.

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Dat ligt denk ik maar net aan welke KA je treft.
    Hier vinden ze het nogsteeds zorgelijk dat ze niet in de lengte groeit (gewicht is prima) maar als je en KA zou hebben die het wel prima vind gebeurt er niet veel.

Leuk zegt dat je jongste al zo schaterlacht! Heerlijk!
    Maar idd nu zo met 2/3 jaar zijn ze ook zoooo leuk! Je staat elke x weer verstelt hoe slim ze zijn he!
    Maar kan je vertellen als ze 4 zijn en naar school gaan is ook weer een leuke periode!
    Alleen jammer dat het allemaal zo snel gaat!

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle:toch gaan ze groeihormoon meten om te kijken of daar het aan ligt. ik vind dat ze dan zo goed mogelijk plannen zodat ze niet meerdere keren moet maar in een keer samen met wat neuroloog zou kunnen aan vragen.
    ze eet nog steeds geen avond eten?als ze maar wat zou eten in de avond!kinderen groeien in hun slaap.met een lege maag is het veel meer werk vr het lichaam om energie beschikbaar te maken vr de groei.
    het is geweldig dat ze nu goed gewicht heeft.

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, ze moet dus eerst 12 juli naar de neuroloog en dan begin aug. het infuus voor groeihormoon en idd als de neuroloog dan nog wat wil weten kan dat gelijk, dus dat is erg fijn.

Nee, ze eet nogsteeds geen hap savonds, ja dr toetje :D
    Maar dieetist en KA vinden het beide geen probleem ze eet tenslotte wel netjes dr brood en fruit.
    Alleen mag ze dus ook niks anders savonds en daar ben ik het zelf ook mee eens.

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    heyyyyy je bent bijna 40weken diddle!!!!!!

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wat jammer dat ze niks eet savonds! gelukkig eet ze de rest goed. op n gegeven moment gaat zij het ook ontdekken denk ik, dat warm eten ook wel lekker is!

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Vast wel!
    Al kan ik het wel begrijpen want ik hou dr ook niet van, maar eet het wel ;)

Jaja, bijna 40 weken maar stttt niet tegen mn beebje zeggen. Wil graag nog 1 weekje wachten :p

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ben helemaal stil!

17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Juist omdat mijn kleine zo magertjes is ben ik het dus niet eens met niets geven als hij geen warm eten eet. Maar ik merk ook dat hij het niet ziet als vervanging. Want hij lust bijvoorbeeld lasagna de ene keer wel en de andere keer wil hij het niet eten. Dan bied ik niet meteen een broodje of appeltje aan maar na een uur ofzo vraag ik of hij nog iets wil eten maar de keer daarna eet hij dus wel gewoon zijn avondeten. Ik heb liever dat hij wat extra's binnenkrijgt.

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Even snelle re omdat er veel geschreven is waar ik allemaal nog niet op gereageerd heb... maar dit intrigeert me: Waarom wil je graag nog een weekje wachten diddle?

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa gaat donderdag voor het eerst op schoolreisje en ik wil dr heeeel graag zelf brengen en halen.

En zaterdag hebben we een 2e bezichtiging voor een huis en dan kunnen we gaan bieden, ander gaat er weer een tijd tussen zitten.
    En ik zou Lisa dan ook voor een andere school moeten inschrijven en over 3 weken is het natuurlijk al zomervakantie dus moet voor die tijd eigenlijk.

Erg he, maar dan is ze meer als welkom hoor :D

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Waren lisa en lot een beetje optijd? Of liep je daar ook overtijd?

Ik kan niet wachten tot de kleine eruit is... en ik dus gewoon mijn lichaam weer terug heb etc

Deel Deze Pagina