Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

lisa 40+4
    lot 40+1

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ben benieuwd of je dan alles nog kan doen... dat de kleine zich deze week aandient is wel groot. Voor donderdag heb je backup neem ik aan... en het huis van zaterdag heb je al een keer gezien?

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Die Diddl...bezig baasje :D Ik vind 14-6 wel een mooie datum..worden erg leuke kindjes geboren hihi...

Beetje weinig puf om te reageren...hier alles weer ant snotteren en hoesten.

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    14-6 komt voor diddle alleen niet uit ;p

Maar Sem is idd jarig donderdag? Feestje? Wat wordt zijn cadeau?

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Tja, mn moeder is wel back up maar ik moet gewoon op dat moment even zien hoe het loopt.
    Pat is ook een week thuis vanaf de geboorte dus hij gaat dr sowieso een weekje naar school brengen en halen.

Ja, het huis hebben we al een x gezien, maar wil het toch wel heel graag een 2e x zien.

Ach, we zien het wel hoor. Ik maak me er niet druk om. Ze komt toch wel wanneer ze zelf wilt.

Maar donderdag Sem jarig dus!!!
    Leuk, vind hij het al spannend?

Hier zijn we ook alle 4 aan het snotteren, lekkere timing.
    Maarja dat weer ook....

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    boord: hoe gaat het met de rode plekken op de billen van je zoon?kan hij nu wel op po zitten zonder pijn?wat is het weet jij het wel ondertussen?naar HA geweesst?

diddle:krijgen ze allemaal eigen kamer? of denk je dat het beter is om lot en lisa samen te slapen? lisa slaapt met lot veel beter toch?

mejosje:heb jij het zwaar met de zwangerschap? hoeveel kilos ben je nu aangekomen?

pasja:foto's????hoe gaat het?

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Nou ondertussen wordt Lisa gewoon weer huilend wakker snachts, dus helemaal gewerkt heeft het niet.
    Ze krijgen allemaal een eigen kamer maar ze mogen samen kiezen als ze voorlopig samen willen slapen mag dat dan doen we de ander zn kamer als speelkamer.

Met Tim alles goed??

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    en wie had het over de leeftijd?ik vind dat tim steeds leuker wordt hoor. hij is erg grappig.ook wanneer hij zegt dat iets niet grappig is, en dat wat hij zei echt geen grapje is enzo.
    af en toe praat papa terwijl hij iets aan het zeggen is en zo zegt hij tegen papa:papa jij moet even niet praten. en oma moest 'eerst mond leeg eten en dan praten'(ze was een koekje aan het eten)
    papa moest geen foto's maken toen hij zonodig op het weiland in wild moest poepen,hhahah= 'da's zo leuk! het gras kittelt mijn billen mama.da's echt beter dan de po' (mama heeft het wel opgeruimd hoor. hij hft zijn kleding en schoenen schoon gehouden) wij lachten ons natuurlijk kapot(=niet lachen mama dat is niet grappig) we zeggen dan ow sorrie schat ga maar poepen= hij dan weer=geef niet mama-papa het geef niet!

het is tot nu toe is de beste leeftijd vind ik!

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Spannend allemaal diddl. Moeten jullie eigenlojk al snel jullie huis uit? Ik kan me heel goed voorstellen dat je het huis nog een keer wil bekijken, het is niet niks om een huis te kopen.

En Sem idd al bijna jarig, gezellig!

Hier druk met vanalles en een beetje zat van de warmte. Gelukkig begint het nu buiten een beetje af te koelen maar het is toch nog 32 gradeb...

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    diddle:mijn neefjes hebben ieder zijn eigen kamer maar ze willen samen slapen. de oudste heeft een stapel bed, de jongste slaapt gewoon niet in zijn eigen kamer maar bij zijn oude broer. (12 en 9 jaar)

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik vind dit ook een geweldige leeftijd hoor Belize, zo klein als ze zijn maar zoooo wijs en grappig idd :D

We moeten 1 okt. ons huis uit.
    Maar over 2,5 week is het zomervakantie en eigenlijk wil ik voor die tijd ook Lisa dr school geregeld hebben, maar heb zo'n idee dat dat me niet meer gaat lukken.

Nu nog 32 graden, lijkt mij heeeeerlijk!

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, ja precies als ze dat beide willen vind ik het prima hoor.

13. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Belize, deze ook al. Als hij iets doet wat hij geweldig vindt en ik niet en zeg datmag niet, dat is niet leuk. Zegt hij ikke wel gappeg (grappig), wel leuk en dan lachen erachteraan. En inderdaad, laat hij iets stuk vallen ofzo is het: geeft niet mama hahaha.

Belize, nee helaas nog steeds niet over. ik twijfel nu wat te doen. bij de huisarts geweest die zegt 4 weken alleen zinkzalf smeren verder niks, dan terugkomen. kun je me uitleggen hoe jij het precies deed? zijn billen zijn niet stuk in de zin van bloed en pijn etc maar de huid is gewoon roze daar. het hoort niet. hij plast ook niet zo heel veel dus hoe vaak moet ik verschonen? en billen wassen onder de kraan is een grote drama, dus hoe kan ik het anders doen dat wel hygienisch blijft (washandje moet ik elke keer nieuw washandje gebruiken) enn geen billendoekjes gebruik?

14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Oudste slaat sinds een paar dagen stukkkkken minder gelukkig. Hij is veel liever geworden en als ie huilt haalt ie zijn knuffels voor hem. Hij haalt nog wel uit maar echt vele malen minder dan eerst.

15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63

hahah boord, je begreep het verkeerd; tim zegt 'het geef niet, wanneer ik iets verkeerd doe en mijn excuses aanbied; dan zegt hij dat geeft niet mama=dus hij vergeeft mij omdat ik mijn excuses aangeboden heb. niet wanneer hij zelf iets verkeerd doet.
    ook grappig op deze manier, je hebt het omgekeerd begrepen. als we hem uit lachen, zegt hij dus 'niet lachen mama dat is niet grappig.'= het is namelijk genant als je buiten in het wild moet poepen, dat is niet grappig. en geen foto's maken(hij vond het leuk om te doen maar was niet iets dat je op foto zet, wel genant dus.)

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik weet niet hoe je de billen kunt wassen. tim is in dat opzicht wel makkelijk. hij kan ook in de douche? of in een emmer staan dan met bakjes water?

maar goed je HA weet ook niet denk ik wat het is.dat is lastig. ik zou dan zinkolie gebruiken dat is effectiever dan zinkzalf.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    32 graden om 22.00 uur vind ik niet fijn na een hete dag. Zou dan zo graag even de ramen open zetten om alles een beetje te laten koelen... De zomer zal helemaal wel warm worden, ze voorspellen temperaturen rond de 48 graden :-$.. Lastig om de hele dag binnen te zitten, om weg te gaan is het of voor 10 uur of na 18.00-18.30 te doen. En met mijn hollandse slaapschema is dat nauwelijks te doen. Ben bang dat ze toch maar wat later naar bed zullen moeteb van de zomer.

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wat vervelend ams! ik weet niet wat je verder kunt doen. airco de heledag aan natuurlijk. daar krijg je ook hoofdpijn van na een tijdje.

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Dat warme weer voor de kids ook niet heel leuk... je wordt er ook zo loom van. 32 gewoon overdag zou ik best ok vinden hoor (tenminste wel na de geboorte van deze kleine, tot die tijd een graadje of 25).

Hier zegt Kiek ook geeft niet als ik mijn excuses aanbied ergens voor. En heel netjes sorry zeggen doet ze ook als ze zelf iets doet wat niet helemaal netjes is, zoals een boertje of een scheetje. Boertjes laten vind ze wel heeeeel leuk om te doen, dat probeert ze dus ook expres te doen.
    Voor de rest valt me op dat ze super netjes dag mevrouw, dag meneer zegt. En dank je wel als ze iets krijgt en asjeblieft als ze iets geeft. Dus met de beleefdheden zit het hier goed ;p

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Boord, wat fijn dat hij nu veel minder slaat en liever is voor zn broertje.
    Wel vervelend van zn billen.

Lot is overigens helemaal zindelijk nu overdag.

@ AMS, 48 graden is wel erg warm he. Ik kan echt heel goed tegen warm weer (ga pas leven boven de 35 graden ;)) maar snap je wel hoor ;)

@ Mejosje, netjes opgevoes dus die Kiek! Lot ook hoor, nog beter als Lisa eigenlijk ;)

Deel Deze Pagina