Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    knutselen!!!

diddle: het is eigenlijk geweldig dat je je goed voelt, gelukkig want binnenkort moet je met lot nr ziekenhuis vr haar groeihormon test. moeten ze 24uur alle plas ontvangen of iets anders?ze moest wel een dag in het ziekenhuis aan infuus liggen schreef je toen, als ik me niet vergis?

hoe gaat het met de kids hier? en met de babies? waar spelen ze tegenwoordig?

tim speelt met kleine metalen ballen,vaak op het trein spoor, of in een van zijn broekjes stoppen en dan allemaal weer uit. ik ben eindelijk begonnen met knutselen(heb zo een hekel aan!weet ook helemaal niks van) dinges uit zijn disney tijdschrift knippen en elders opplakken.
    hij vind ook kleine opwind poppetjes heel leuk.

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Belize hier vooral heel veel met auto's en treinen (duplo) spelen. Kleuren vind hij ook heel leuk. En met ballen speelt hij graag.

Ik heb laatst weer eens geprobeerd te kleien maar vond het geen succes. Doen jullie dit wel?

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja kleinen doet hij wel al n tijdje. hij hft vormpjes die op klei drukt of net als koekjes snijdt. maar dat is iets van psz:brood maken deeg rollen hahahaha!

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hij vond het ook wel leuk hoor, ik alleen niet. Uiteindelijk zat het echt overal heel vervelend..

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Duplo, bal, tekenen, kleien, boekjes... vlindervleugels, kroontje en pop. Denk dat dit wel de meest gepakte dingen binnen zijn. Buiten speelt ze in de zandbak en gaat ze beestjes zoeken en als ergens water is dan stuift ze daar op af. Buiten de tuin rent ze naar de schommel, glijbaan en rekstokken.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier voornamelijk kleuren, keukentje, playmobile en barbies.

7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Baby gaat goed hier. Is hard op weg zijn broer inhalen, weegt al over de 7 kilo. Heerlijk een kindje waar ik me wat gewicht en groei betreft geen zorgen hoef te maken. Verder hebben we het flesje bijvoeding volledig kunnen afbouwen, hij is dus helemaal over op de borst. Ben daar erg blij mee. dat het toch nog is goed gekomen.

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Met deze zwangere... nog de enige hier nu gaat het iig goed... nog een maandje en dan mag ik ook :) Ben erg aan het genieten van mijn verlof door leuke dingen te doen. Merk wel dat dingen steeds zwaarder worden.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dames ff cupcake crisis:

ik heb nooit n cupcake gegeten en vandaag heb ik ze gemaakt van n internet recept.125gr bloem,125gr suiker,2 eieren,125gr roomboter zonder zout, 2 eetlepels melk(=ik vond t beslag te plakkerig en 100ml melk toegevoegd aan t eind. vr 12 cakes.
    nou ze zijn bijna allemaal uit de papiertjes gelopen. hoe komt dat nou ik heb t beslag verdeeld ondr 13 kleine papieren vormpjes.
    moest ik die in bakjes doen? elk papiertje(van blokker) bijna 3 eetlepel beslag.waren ze te vol?
    ze zijn verder echt heerlijk. topping van room boter
    250ml melk 50gr bloem roerend koken, dan wanner t dik is laten afkoelen en 125gr roomboter er in roeren met wat poeder suiker.
    dat is echt lekker geworden zeg. maar waarom liepen ze uit de paiertjes? teveel bakpoeder?
    ik weet dat pasja wel cupcakes versiert vr hobby maar tegenwoordig maakt iedereen die cakejes. misschien dus dacht ik, weet iemand van jullie waarom....

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik had ook versier dingentjes maar ja, allemaal van suiker of chocola dus niet versiert gewoon witte topping er op met zo n knijpzak.

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Zonde Belize.
    Ik gebruik altijd van die standaard zakjes voor kindercupcakes (niet zo vet) dus over je ingredienten weet ik niks.
    Wel zijn veel van die witte standaard papieren bakjes idd niet stevig genoeg dus ik denk dat het daardoor is gekomen.
    De papieren bakjes die ik altijd gebruik (uit taartenwinkel) zijn steviger maar bv. de gekleurde papieren bakjes vd AH ook.
    En misschien heb je ze ook te vol gedaan, denk dat het een combi is met die slappe bakjes.

Ik heb deze vd week nog gemaakt voor Lisa om te trakteren op school en voor de kraamvisite:
    (Toch jammer dat jij geen facebook hebt ;))

Bekijk bijlage 254676

Ik heb overigens ook nog fotos van Noa in mn album hier staan als je dat leuk vind ;)

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mejosje, voor jou gaat het nu ook opschieten!
    Idd lekker nog even van je verlof genieten en van alles wat je nu nog even makkelijk gezellig samen met K.iek kan doen!

@ Boordevol, fijn zeg dat het zo goed gaat met de kleine man!

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik had zo te zien te weinig vormpjes gebruikt. ik ga ah even zoeken vr stevigere vormpjes.

die van jou zien er echt geweldig uit!

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Belize ik maak het beslag altijd als volgt (voor ongeveer 18 stuks):
    225 gram boter, met 225 gram suiker opkloppen. 4 eieren er een voor een dorkloppen. Dan 225 gram zelfrijzendbakmeel en geraspte schil van een citrown erdoor spatelen en dan ongeveer een kwartier op 180 graden in de oven. Ik doe de papieren vormpjes altijd in een muffinbakvorm anders zakken ze snel scheef. En de vormpjes ongeveer voor de helft vullen. Als ze hier wa te ve omhoog zijn gekomen zet ik er zodra ze uit de oven komen even een bord op, dan zakken ze weer wat in.

Diddl echt hele leuke cakejes ook leuk om de meiden ze te zien maken. Ben ook heel benieuwd naar het kamertje, ze heeft zulke leuke spulletjes!

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Had er even overheen gelezen boordevol, maar wow over 7 kilo al!
    Hier toevallig vandaag gewogen, hier 7,3 kilo.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mooie foto's in je albums diddle!!!!

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, ik zag je reacties, leuk!!!

@ AMS, ik was al van plan vandaag of morgen even fotos van dr kamertje te maken. (moest even wachten op dr geboortekaartje, kon ik de lijstjes vullen ;)) dus je ziet ze wel op FB :D

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim hft n uur lang in de tuin gespeeld in de zandbak en water, maar hij had geen vlek op zijn superwitte tshirt. hij raakt zijn kleding niet aan met vieze handen. broek is maat 92 van bakkery boys, nog te groot, met een riem kan hij het aan. en tshirt 104-110 van esprit. wat n enorm verschil in de maten.hij is nu bijna 16kg en 97cm. (thuis gemeten)

boord: wat goed dat bv nu wel gelukt is. en hij is echt groot zeg in vergelijking met zijn oudere broer.

ik ga morgen nog n keer cup cakes maken dan met minder in elk vormpje om te kijken of het lukt. (ik er eergister 8 van gegeten)

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    heb de foto vergeten te plaatsen

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wat een grote knul heb je toch Belize, onvoorstelbaar dat hij even oud is als Lotte!

Whaha, heb je zelf 8 van die cakejes gegeten??

Deel Deze Pagina