Hier nu eindelijk 86 broeken maaaaaaaar die zijn veeel te breed, zelfs de slimfit modellen. Echt geen gezicht maar het kan niet anders. 80 is ook te breed bij de middel maar in lengte iets te kort. Bovenkleding is wel 86 en heeeeeeeel soms 92, afhankelijk van of het merk klein valt.
Ik heb niet heel veel glitter... maar zal wel even kijken of ik een superfoto van haar kan maken als ze op en top meisje meisje is ;p (glitter zit hem vooral in assecoires zoals schoenen (van de h&m) en kroontjes etc)
laatst was ik met tim in h&m en hij wilde die allemaal ook hebben!!!!ik had het bijna gedaan hoor, maar papa vond het geen goed idee.
@ Boord, hier ook net 86 hoor en vaak genoeg ook nog 80. Broeken heeft ze niet, rokjes en jurkjes zijn dan toch makkelijker. Verder intereseert het haar totaal niet wat ze aanheeft. Lisa heeft wel een paar skinnys maar die zijn ook standaard te wijd.
Hier moet alles van cars zijn. Vreslijk vind ik dat, ik probeer het tot zijn ondergoed te beperken, maar hij krijgt ook wel eens wat.
Kleren hier broek maat 92 (soms past hij 86 nog) en truitjes toch wel 98. Sommige tshirts zijn 98 /104 en die past hij ook. Qua kleren maakt het meneer niet uit. Heel soms geeft hij aan dat hij iets niet aan wil maar hij heeft nog geen voorkeur. (Gelukkig ) @Diddl: Spannend, een weekend alleen met drie meiden. Maar volgens mij heb jij zulke zoete meiden die totaal niet dwars zijn waardoor het allemaal iets makkelijker is. Tenminste, zo komen ze op mij over. Lekker samen spelen etc. Moest trouwens wel lachen over jouw opmerking van mini optocht als je Lisa naar school brengt. Haha. Nog maar 4 weken vrij en dan moet ik alweer werken. Het is zo snel gegaan.
Whaha, fout!! Ze spelen echt niet altijd zo lief met elkaar hoor Zeker lisa is de makkelijkste niet, is regematig ook heel gemeen tegen lot en ze maken ook echt wel veel ruzie jeetje alweer bijna gaan werken, balen dat het zo snel is gegaan.
De optocht klinkt idd als een show. Zou het eng vinden hoor. Maar ook wel door een heel slecht luisterende peuterpuber. Hij rent echt weg de laatste tijd. Snap idd de reactie van pasja naar jou diddl, het klinkt bij jou altijd zo makkelijk, vind dat zo knap met gebroken nachten en drie alles zo "makkelijk" zien/doen.. En belize wel een foto maken van de roze glitters he
diddle ik vind je echt een super mama! lisa is waarschijnlijk eigenzinnig lot misschien n beetje koppig de hond is vooral geduldig en de baby is schattig. maar je doet het zo goed. heeft LOT geen broekjes?waarom niet?
@ Belize, lief van je! Nee Lot heeft geen broekjes, vind ik niet leuk bij dr staan. Lisa heeft er wel een paar maar draagt er ook maar 2 af en toe.
Ik word al zenuwachtig als ik met de twee heren de straat op ga, moet er niet aan denken nog een hond mee te moeten of een derde haha. Ik heb toch maar weer de stap gezet naar de dietiste te gaan. Het zit me gewoon niet lekker hoe slank mijn zoontje is. Broeken zakken of van zijn kant of moet ik zodanig vastmaken dat hij er "heupen" door krijgt omdat ze gewoon te breed zijn. Ik zou bijna zweren dat zijn middel even breed (smal) is als van de baby (die is echter weer zwaarder dan gemiddeld).
Herkenbaar. Hier ook regelmatig een korte broek van zijn broertje aan. En verdwrcbijna altijd een riem.
ziet nu voor het eerst chunnington... hoogzwanger is de tv wel een uitkomst zeg (ow wat voel ik me een slechte moeder) Hier trouwens heeft ze geen idee dat Dora, nijntje etc op kleding kan staan, want dat koop ik gewoon niet. Ook als ze het heel graag zou willen, komt het echt niet in huis. Ze is wel heel kritisch op wat ze aan wil trekken. Het maakt haar zeker wel uit. Een verhaaltje erbij dat ze er leuk in kan dansen of goed mee kan schommelen, of dat ze dan een mooie prinses is ofzo, werkt wel in de overtuiging om iets aan te trekken.
@ Mejosje, hier krijgen ze dat ook echt niet aan op hun kleding maar ze zien het wel bij andere kindjes! En lekker toch die Tv nu even, dat maak jij vast straks weer al helemaal goed met dr! Hier vanmorgen voor het eerst met mn 3 meiden even de stad in geweest, nu zo naar een verjaardag
tim hft n zwembroek, n tshirt en een broek met mickey M.geen erg opvallende dingen. ik heb ook mickey sportset.