Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik wacht wel tot ze iets ouder is met echt luier af... we hebben niet een bank die geschikt is voor ongelukjes.

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier ook een stoffen bank maar nooit een ongeukje op de bank gehad.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    op bank meerdere keren geplast. dat was toen met de kiezen. ik maak het gewoon schoon. het is wel te doen hoor.

mejosje;verstandig om te wachten. ook met de baby onderweg. zo leert ze alles zelf te doen.straks als ze er klaar vr is gaat ze het zelf zeggen denk ik en zo zelfstandig naar wc. tim heeft nog steeds moeite met broek uit doen en soms heeft hij druppels in onderbroek.
    2de nacht zonder luier. hij hft eergister droog gebleven met 5uur op po geplast.vannacht was hij te laat de helft ging in pyama. ik hoop dat hij vannacht goed doet. het is de warmte en een sprong waarmee hij slecht slaapt.dan is het moeilijker om droog te blijven. hij was lange tijd helemaal droog snachts en soms staat hij op en plast of poept op po.hij doet ook eerst de licht aan. nu kan dat allemaal omdat hij sindskort zonderslaapzak slaapt.
    ik ben erg moe 2 weken lang steeds om 5uur wakker in de ochtend.

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Luier was vanmorgen dus hier helemaal droog, alleen ze wilde niets op de wc doen, daarna de luier dus wel weer vol! :)

Idd doordat de baby onderweg is, doe ik het ook wat rustiger aan met zindelijkheidtraining. Het is allemaal wel goed... ik ben fysiek op dit moment een ramp.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    haha ik heb tim echt gedwongen om te slapen vanochtend. duurde half uur totdat hij in slaap viel. ik heb hem echt uiteindelijk vast gehouden bij me in bed. ik had geen zin in een huilend kindje in de middag.hij was echt kapot zo veel dagen achter elkaar van 5 tot 19uur helemaal wakker. iets meer dan 2 uur lang geslapen en half 1 was hij weer vrolijk wakker.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Nog heel even volhouden mejosje, je bent (of nou ja, de baby) er bijna! Ik zou in jou geval ook idd wachten. Zat rond de geboorte van de jongste in ongeveer dezelfde situatie en heb ook bewust nog een aantal maanden gewacht. Om eerst een lekker ritme te pakken maar ook met oog op een terugval ivm jaloezie al lijkt die alsnog gekomen te zijn..

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

je hebt helemaal gelijk hoor mejosje dat dit niet het juiste momoent is.
    lekker het beetje energie wat je nog hebt in leuke dingen stoppen.
    en daarbij is ze nog jong zat, komt vanzef wel.

@ belize, hopelijk slaapt hij snel weer wat langer sochtends.

8. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Gisteren eerste poging gedaan. Luier af en ieder uur op potje. Na een uur meteen op het potje geplast. Ik was mega trots. Daarna twee ongelukjes.
    Maar J. Zit al een week of twee niet lekker is zijn vel. Veel huilen, hangerig weinig eten. Dus gistermiddag weer. Hij wilde zelfs slapen terwijl hij dat echt nooit wil. Dus ik wacht nog wel even tot hij zich weer goed voelt. Nu is duidelijk het moment niet.

Belize, wat fijn dat Tim geslapen heeft. Ik hoop dat hij nu wa langer doorslaapt sochtends.

Mejosje, ik was de laatste weken fysiek ook niet top hoor. Ik maakte me hetzelf vooral makkelijk door lekker samen filmpjes te kijken en rustig boekjes lezen en puzzels maken. Dus voel je vooral niet schuldig. Voor je het weet ren en vlieg je weer achter haar aan.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pfff hij hft n sprong denk ik. hij was bang voor de uil vannacht.hij was wel weer droog!

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    zou best kunnen belize dat er een zit rond deze leeftijd. hier de laatste dagen lqst van verlatingsangst.

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier ook vorige week last gehad van nachtmerries. En gister zei ze ineens dat ze bang was droom over lawaai (er was lawaai in huis namelijk van bouwwerkzaamheden) en ze bleef aan me plakken. Toen heb ik haar maar aan het handje genomen om te laten zien waar de geluiden vandaan kwamen en wie ze aan het maken waren. Daarna was ze verkocht en wilde constant kijken.

Voor de rest hangt ze trouwens de laatste tijd heeeeeel veel aan me en laat ze me geen seconde uit het oog. Maar ja, dat kan ook te maken hebben met andere omstandigheden en de geschiedenis daaromtrent. Bij kdv wilde ze me van de week ook niet loslaten (maar de volgende dag wilde ze niet mee naar huis, zo lekker was ze aan het spelen ;p)

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belzie en mesjosje, ach sneu is dat he als ze bang zijn/nachtmerries hebben.
    Lot heeft dat gelukkig (nog) niet maar Lisa natuurlijk wel. Die is meestal nog heemaal vd wereld dan enwil ook niet echt zeggen wat er is. Vaak weet ze er sochtends niks meer van.

@ Pasja, hoe is het met jou? Doet je meisje het goed?
    En dr grote broer hoe vind die het nu?

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    hier ook dat hangen mejosje, had het er toevallig vanochtend met de leidster op de creche over en die zei dat dat echt bij de leeftijd hoort. jij zal het dan nu dus wel dubbelop hebben...

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Nou Lot moest vandaag dus voor die groeihormoontest..
    Echt verschrikkelijk...
    Ze moest dus een infuus en die kregen ze er al niet in dus arme kind al helemaal over de rooie.
    Lot dr aders zie je niet goed lopen dus is altijd lastig met prikken.
    Toen moest ze een pilletje want ze moest gaan slapen (in je slaap maak je immers het meeste groeihormoon aan)
    En toen werd er elk half uur bloed afgenomen en dat ging zo moeilijk dat ze daar steeds wakker van werd en heel het ziekenhuis bij elkaar schreeuwde. Dan viel ze weer voor een kwartiertje in slaap en dan begon het weer overnieuw.
    Op een gegeven moment kwam er ook niks meer via het infuus dus ook al dr vingers zijn lekgeprikt.
    Test duurde 4 uur.
    Niet fijn om je moppie zo te zien.
    Over 2 weken krijgen we de uitslag.

Ze is nu 82 cm

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Kwam net vragen hoe het was diddl, dat klinkt helemaal niet fijn, hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid. Dikke knuffel voor lot.

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ahhhh diddl... heb het met Lot te doen. Ik hoop dat er wel wat duidelijkheid komt over 2 weken als de uitslag komt en dat het niet helemaal voor niets is geweest.

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ah arme lot.ik hoop ze thuis weer helemaal tot rust komt. verschrikkelijk.nu nog 2 weken wachten...

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mejosje wanneer begint je meldplicht hier? je bent er bijna.kan elk moment gebeuren!

19. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Maak je geen zorgen Belize! Ik meld me heus wel ;)

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    echt spannend mejosje!

Deel Deze Pagina