diddle: ik begrijpt wel wat je bedoelt met knie.dat kan bij tim ook vrij extreem naar zij kanten en naar voren buigen. de fysio dame had het gedan met 2,5 jaar controle. het doet geen pijn maar het lijkt echt heel raar. arme lot moet onder narcose? maar het is goed dat ze dat ook checken. zou het misschien gedeeltelijk ook aan haar karakter liggen dat ze nog niet rent? ze lijkt mij zelfbewuster dan tim. want kijk, tim valt vaker en harder dan andere kindjes op zijn leeftijd volgens de leidsters, het viel hen wel op, maar hij oefent dus wel heel veel, rent dus wel. altijd heel veel blauw op zijn benen. ams: straks lekker kruipen, je weet het, als ze beginnen dan gaan ze ineens zo hard, jij dus straks in 2 richtingen rennen achter de kindjes! gisteren neus kapje en hechtingen die niet zelfoplosbaar zijn weg gehaald. het ziet er echt goed uit. ik heb het echt getroffen met mijn arts(heb hem gegooggled). hij is echt heel goed. hij was zelf ook erg trots over resultaat. zwellingen blijven vr 20% nog 3-6 maanden zitten. maar 80% gaat weg,ongeveer over n week. vandaag laatste dag met AB kuur. het gaat prima!
vandaag weer schoenen gekocht. 2 weken geleden ook eentje maar met zoveel veters werd ik er gek van.dat was al maat 26. vandaag 2 paar eentje van aanbieding van zomer collectie eentje van nieuwe collectie. maat 25!
Pff, hier nog maatje 22. Sinds kort nog wel. Fijn dat je genezingsproces goed gaat Belize. Diddl, dat lijkt me schrikken zeg. Maar denk jij zelf dat er iets eecht mis is? Wat zegt jouw gevoel?
hahah ze verschillen enorm he club leden hier qua maten!!!! ik heb net ondergoed setjes gekocht van name it die ook nog eens groot vallen; in maat...schrik niet=110-116.hempjes wel nog 98-104, want 116 wordt dan n jurkje maar goed...winter broekjes en shirtjes koop ik ook al meteen in maat 110.
Ik koop nog steeds 86 en begin nu een klein beetje met 92. Maar hij is zoo smal, 86 is dan toch beter. baby is nu 4 maanden trouwens en is sinds 2 weken aan het rollen geslagen, zowel buik als rug. Als ik het matras van de box op de grond leg dan vind ik hem ook standaard op de vloer ergens. Hij kruipt niet maar duwt zichzelf over de het matras/de vloer. Nog niet echt tijgeren hoor.
Wat goed van je kleine mannetje Boord! Ik denk zelf dat het "gewoon" die extreme hypermobiliteit is. maarja misschien zit ik er wel helemaal naast. Lot draagt nogsteeds 80/86, schoenen maat 20 Lisa (1.02 vd week gemeten op cb) 104 en schoenen 27
boord; ik zou de nieuwe dingen ni meer in 86 kopen in jouw geval.hij hft al de lengte bereikt van maat 86. kun je niet verstelbare broeken kopen of met de riem aan?tim hft wel riem om vr sommige broeken omdat hij in taille wel smal blijft met dikke billen en dijen.
Wat een kleintjes nog! Mijn meisje is ondertussen echt maatje 98... alleen sommige broeken passen nog wel in maat 92. Shirtjes zitten in maat 92 echt al te strak en jurkjes zijn te kort aan het worden. Lijken meer tunieks. Verder moet ik snel weer opzoek gaan naar grotere schoenen, maatje 24 is bijna ten einde... door naar maat 25! Weer iets voor als ik iets mobieler ben.
hahaha gezien! ik weet dat ik het steeds weer zeg op elke leeftijd; maar ik vind deze leeftijd echt tot nu toe de leukste!
Hihi, je blijft het zeggen idd. Maar ze zijn nu ook zo leuk!! Lot is ook zoooo grappig altijd. En ik blijf het knap vinden hoe ontzettend wijs ze al zijn. Lisa is ook leuk (ofcourse) maar gewoon al weer anders dan als ze een jaar of 2 a 3 zijn.
ik ben "ik wil niet..." echt af en toe wel zat. het is echt haar stopzinnetje hier. Voor de rest vind ik elke leeftijd tot nu toe wel zijn charme hebben. Ik verbaas me nu bijvoorbeeld over wat er allemaal in dat koppie omgaat, aangezien ze haar mond echt niet houdt, van 's morgens tot 's avonds ben ik compleet op de hoogte waar ze aan denkt, te grappig .
hahaha Mejosje, daar hadden wij het thuis laatst over. dat ze hardop denken, zoonlief riep luid sprekend lopend vanaf zijn kamer mijn richting op met 'niet tegen mama zeggen', 'niet tegen mama zeggen'. Waarop ik natuurlijk meteen zijn richting opliep en hij bleek dus iets voor mij verstopt te hebben in zijn kamer hahaha.
tim is echt erg lief en makkelijk(alleen hij slaapt weinig, altijd om 6uur gewoon wakker) verder echt geen koppigheid of niet luisteren etc. hij heeft natuurlijk alle aandacht hier als enige kind. wat ik heel erg aandoenlijk vind is de eerlijkheid. wanneer hij iets niet expres doet zegt hij gewoon sorrie en verteelt 'ik heb het niet expres gedaan'. maar als hij iets doet wetend dat het niet mocht, huilt hij heel hard; al voordat ik iets zeg of doe. en als ik hem dan vraag waarom hij nou zo huilt zegt hij: 'ik heb het expres gedaan ik heb wel expres(bijvoorbeeld) met water gegooied,sorrie mama' en echt hard huilen. dus ik moet hem troosten anders blijft hij verdrietig. het is n beetje gek dat hij knuffels krijgt na slecht gedrag. maar het werkt echt zo hier.
zo:nieuwe kleding besteld. zooo duuuuur allemaal op kleuter maten!!!!!ik zal dit keer niet zoveel kleding vr hem kopen en wachten dat alles n beetje afgeprijsd is. anders kost dat wel n fortune!
Herkenbaar Mejosje!!! Hier is het ook haar standaard zinnetje 'ik wil niet.." Ze heeft echt er echt een hekel aan om aan te kleden en haren te doen. En ook opruimen is hier standaard een heeeel groot drama bij mevrouw. En de "waarom" fase is ook nogsteeds bezig bij dr, dat is idd wel vermoeiend! @ Boord, hihi grappig he!! Lot kan ook geen moment dr mond houden. Dus die heet hier kabouter kwebbel (waar ze standaard tegenin gaat dat ze gewoon Lotte de G. is) @ Belize, fijn toch dat Tim zo meegaand is. Ik vind Lot ook een stuk makkelijker dan Lisa. Lot heeft dus echt gewoon van die typische peuter dingen. Lisa kan echt heel erg met zichzelf in de knoop zitten en die maakt het zichzelf (en mij) dus vaak onnodig moeilijk. Leuk he weer nieuwe kleding. Hier ook alweer lekker een voorraadje aan het shoppen. Ik hou ervan!!
Ik heb ook zin om te shoppen, maar wacht nog even tot we naar nl gaan. Misschien zie ik daar nog wel leukere dingen dan dat ik hier al heb gezien... En de "ik wil niet" idd heel herkenbaar, samen met "ik het niet"
hahaha mee gaand? dat is tim niet echt hoor. maar hij is begripvol, en niet echt koppig. hij onderhandelt ook. 'als ik zo en zus dan mag het wel?dan mag wel toch?'.