Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier zijn we ook met een beetje rijstebloem door de melk heen begonnen... daarna wortel geloof ik een paar keer en toen banaan. En zo elke keer weer iets introduceren. Brood ben ik pas bij 7 maanden geloof ik gaan geven en dan eerst een korst.

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Pasja, hoe ging het vanacht zonder luier?

@ Mejosje, jeetje K.iek al zo groot joh!
    Fijn dat het snel klaar is als je dreigt met haar kamer.

@ Boord, goed zeg dat hij zo goed groeit. En fijn dat de kleine wel goed groeit, heb je daar minder zorgen over.

Idd eerst rijstebloem daarna groentes en met 6,5 maand ofzo pas fruit. Brood hier met 8 maand.

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pasja: he ik snap dat even niet. hij heeft vr het eerst op wc gepoept en meteen zonder luier slapen? en ook nog eens de 2de poging? ik kan dit even niet volgen. je bedoelde 2de nacht zonder luier? poepte hij op po hiervoor?

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we hebben net n piraten tent en vekleed spullen gekocht vr tim, van hema!!!!nou is hij even weg. wat een rust in eens.

5. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Belize: en...vermaakt Tim zich goed met de tent? :) Wij hebben er hier ook eentje staan...van de wk was het Halloween en moesten alle losse dingen uit Sem's kamer met een knijper aan de tent vastgezet worden zodat het heel eng werd ;)

Pasja: hoe gaan de nachten zonder luier?

Zal nu weer wat vaker langs komen hoor...probleempjes met de laptop en gewoon druk gehad...shame on me!

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja zeker wendy. kind ff weg!!!!

7. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Belize, wat schattig dat Tim zich zo vermaakt met zijn piratentent. Wij hadden er een gekocht toen j. 1,5 was. Af en toe zetten we hem nog wel eens op maar hij wordt er niet echt warm of koud meer van.

Wendy: Haha die Sem. Een hele enge tent. schattig hoor.

Nachten zijn we even mee gestopt. Tweede nacht was geen succes. Ik had gesmokkelde en hem om 23.00 uur laten plassen maar om twee uur kwam hij zonder onderbroek onze kamer binnen dat hij in bed had geplast. Hij wilde weer een luier om. Daat laat ik voorlopig even zo. Overdag gaat het uitstekend. Hij heeft nog maar 1 x op de wc gepoept maar daarna wel weer op het potje. Hij vraagt dus niet altijd meer om een luier. Dat gaat de goede kant op.

Vandaag wat nieuwe kleren gekocht voor J. Broek maat 98 maar die is echt nog een stuk te lang. En truitjes maat 98/104. Zijn ook nog wel lang maar het zijn truien met lange mouwen dus daar kan hij van de winter ook nog in.

Boordevol: Ben je al begonnen met bijvoeding? Ik begon volgens mij ook met rijstebloem. Eerste fruithapje was gepureerde banaan. En met een maand of 6/7 een broodkorstje.

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    pasja:eek: ja op die manier.hij vroeg om n luier vr poep. hij lijkt wel erg bewust in wat hij wilt. ik vind het goed dat jij naar hem luisterde toen hij om n luier vroeg in de nacht. liever een kind dat lekker slaapt dan n zindelijk kind dat slecht slaapt!

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.185
    4.325
    113
    Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben nog niet begonnen. ik wacht tot hij 6 maanden is dus nog 2 weken. Maar wil me alvast voorbereiden. hij krijgt nu alleen nog borstvoeding en heel soms water.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Hier even een teken van leven. Nog even druk met voorbereiden van de terugreis etc en de laatste leuke dingen doen in NL. Dan gaan we de hitte weer in (het is de afgelopen week tussen de 46 en 50 graden geweest en er is een flinke natuurbrand dichtbij ons dorp die nog steeds niet onder controle is :(). Dan maken we ons weer klaar voor de eerste creche en schooldagen. Hopelijk heb ik dan ook weer meer tijd om mee te kletsen...

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Zo AMS dat zijn nog eens temperaturen! :$ Niet normaal! Hopelijk is de brand snel onder controle. Niet zo prettig als het zo dichtbij is...
    Heb je een leuke tijd in NL?

Pasja: nachten droog komt vanzelf hoor! Was ook helemaal verbaasd dat het bij Finn zo snel ging...was overdag droog en kwam gelijk ook altijd na de nacht met een droge luier z'n bed uit. Toen met zn middagslaapje begonnen zonder luier. Nacht zonder vond ik nog te tricky, maar hij was echt al een wk of 3 droog dus ja toch maar gedaan en het gaat hartstikke goed!

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Heb nix bij te lezen :( Waar zijn jullie?

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier :D

maar niks te melden eigenlijk...

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Deze maand (of volgende maand) toch de sleutel vant nieuwe huis Diddl? Al druk ant inpakken?

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    & hier!

Maar ook niet veel bijzonders hier. Gaat allemaal lekker zijn gangetje. Heerlijk aan het genieten van mijn twee wonders. Mijn meisje zit in een enorme knuffelperiode, voor de rest is ze gewoon een kleine peuter puber met al haar streken.

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.185
    4.325
    113
    Ook hier, ook weinig te melden. Heb wel een echte puberpeuter nu, zo wat kan hij soms flink stout zijn. Maar ook nog steeds veel knuffelen. En zo bijdehand. Vanmorgen zegt ie: als ik twee broodjes op hebt dan mag ik koekje, juist! Ik zei hoe kom je daar nou weer bij, en dan herhaalt ie het. Van zo is het en zo zal het zijn haha.

De jongste slaapt een stuk slechter sinds de tanden-periode is aangebroken. Wel is het een lieverdje, als ie vol zit, goed geslapen heeft is het een heerlijk kindje. Hij lacht superveel, ook naar vreemden. Gewoon een lief kereltje. Deze week weer CB en laatste prikje voor nu. (Ik ben met 4 maanden pas begonnen met prikjes ipv met 2 maanden).

Ik ga morgen echt beginnen met zindelijkheidstraining. Tot nu toe alleen op zijn verzoek de luier uitgedaa, plasjes op de po en soms gewoon in zijn blote kont laten lopen en gevraagd of hij moest maar morgen gaan we echt beginnen. Ben erg benieuwd. Heeft iemand nog mooiie voorbeelden van een soort plaskalender waarop je stickers kunt plakken enzo? Om het een beetje speciaal te maken.

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik heb nu ook een kalender gemaakt vr tim. het is bedoeld om hem niet meer op po te doen maar op wc,het liefst zonder verkleiner. ik heb 4kante mickey M stikers gekocht. een stukje kartoon samen geplakt met kleure papier .3 rijen van 4 kante ramen getekend,elk rij voor 8 stikers(hij gaat max 6-7 keer inc poep). aan het eind van zo een rij een lollie geplakt. als hij op wc plast en poept mag hij n stikker plakken. aan het eind van een volle rij mag hij de loly pakken. met tim dus samen gemaakt!!!

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we begonnen gister met plakken. ik kan ni zeggen dat t succes is. hij hft al n lolie omdat hij 1 plasje nu in 3 delen deed.pfff. hij telt echt de vakjes die nog geplakt moete worden.

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Hier ook even een snel teken van leven. Nog steeds heel erg druk en niet veel nieuws. Vandaag de eerste creche-dag voor de jongste en hopelijk deze week nieuws van school van de oudste, nl nog steeds niet bekend wanneer ze beginnen en wat ze allemaal mee moeten nemen.

Herkenbaar trouwens boordevol dat onderhandelen van "als ik dit doe dan dat..."

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Wendy, ik vind het echt heel knap hoor van Finn ook de nachten al droog, hier echt nog niet bij Lot.

Wij krijgen idd einde van deze maand de sleutel. Nu idd langzaam aan aan het inpakken (wat best lastig is tussen de flesjes, schooltijden en gewone huishouden in ;))
    Vd week al de bank verkocht via marktplaats, dus nu staat de loungeset van buiten even binnen :D

@ Boord, heerlijk he hoe bijdehand ze nu zijn.
    Hoe is het met de wc-bezoekjes gegaan de afgelopen dagen?
    Hier gewoon zelf wat rondjes op een blaadje getekend waar dan een stickertje op geplakt mocht worden. Na 15 plasjes een cadeautje uitzoeken. Daarna nog een nieuw blaadje met iets meer rondjes.

Hier overigens allebei bijna gelijk op de gewone wc zonder verkleiner (Lot til ik er nogsteeds op en moet ik vasthouden)

@ Belize, gaat het al beter?
    Dat was hier ook wel in het begin steeds een drupje tja is toch een plasje ;)

@ AMS, hoe is het gegaan met de eerste crechedag van S.
    En al meer bekend wanneer M. moet beginnen. Ook vreemd dat je dat nu nog niet weet idd. Hij gaat nu echt naar een soort van kleuterschool toch?

Deel Deze Pagina