Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    verder alleen maar pb'tjes graag.

2. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    en dit allemaal door een reactie van mij... ik vind niet dat ik een dergelijke ruzie waard ben.

Lijkt me duidelijk dat het een interpretatieprobleem is geweest en ik denk dat ik snap waar Belize over struikelde. Nou ja, alles goed en wel... ik zie niet echt een groot probleem voor de rest en ik heb ook geen probleem met jou Belize! Jij bent ook best een pittige dame trouwens ;p

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    precies mejosje, ik ken je en je kent mij!!!!en vaak meningverschil. dat kan. maar dat dit me elke weer uitgelegd moet worden door een derde???wat mejosje bedoelt en zo...tja. daar erger ik me dus aan. maar goed. misschien kom ik wel later weer terug. maar nu even geen club 3 vr me.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Belize ik zou het jammer vinden als je hierom weg gaat, want schijnbaar kan/wil je mij ook niet begrijpen.
    Ik heb in de eerste plaats niet gezegd dat jij bot bent, maar zeg dat dingen (als in mijn ogen bijv; "nou,nou") bot over kunnen komen als ze geschreven zijn, zo dus ook mijn reactie te zien aan jouw tegenreactie.

Dat mijn reactie op het gebeuren jou irriteerd vind ik jammer, want zoals ik aangaf begreep ik dat je het op Tim betrok en dacht ik een "ongeruste" moeder min of meer gerust te stellen, zo dan ook Boordevol. Dat jij Tim alleen als voorbeeld gebruikte wist ik op het moment van mijn reactie dus niet. Als je dat erbij vermeld had had ik dat misschien begrepen en om jou beter te begrijpen vroeg ik je dus om dat er in het vervolg bij te zeggen. Dit om dus te voorkomen dat mijn reacties bot op jou overkomen. Zoals geloof ik inmiddels wel duidelijk heb ik de dingen met goede bedoelingen gezegd, ik hoop dan ook dat je dit nog leest. Maar ik vind het idd wel jammer dat mij verweten word dat ik scheidsrechter speel terwijl ik denk jou gerust te stellen. Dat bedoel ik dus met het ophouden met verwijten en dat zowel jij als ik hier hoop ik in de toekomst gezellig verder kunnen kletsen, want dit gaat werkelijk om niks.

5. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ik ga aan deze discussie geen woorden vuilmaken...;) Heb geen problemen met iemand en wil dat graag zo houden!

Ontopic...Finn is weer een stuk beter! Heeft weer goed geslapen en niet meer zo vol.

Morgen ouderwets bowlen en steengrillen met vrienden...heb er gewoon zin in hahahah hoe burgerlijk :D

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Fijn dat Finn een stuk beter is! Enne, heerlijk toch lekker burgelijk zijn, krijg ook zin om te steengrillen!

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Leuk bord trouwens dat je had geknutseld wendy, voor een van de jongens of lekker voor jezelf?

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Deze was voor mezelf...hangt in de keuken :) helemaal blij mee. Is helemaal niet moeilijk om te maken dus wil het denk ook nog voor de jongens doen. Sem moet nog steeds een nieuw bed en kast dus zijn kamer is nog kaal en Finn gaat van de winter over dus kan mn slag slaan...

9. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hoe heb je het gemaakt? Lijkt me erg leuk om te doen..

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik heb het gelezen ams. om te beginnen: ik was helemaal niet ongerust.waarom zou ik???dacht je dat ik dacht dat tim info niet kan verwerken of er iets was met zijn karakter? echt niet...
    in mijn reactie schreef ik ook 'bijvoorbeeld Tim hier', dat zegt ook al dat ik hem als voorbeeld noem. en je hebt gelijk, ik begrijp je niet helemaal. je klonk echt niet gerustellend. je klonk eerder uitleggend en opkomend voor mejosje, zoals je ook hier weer zegt omdat je dacht/denkt dat ik bot/fel op mejosje reagerde. en laat maar aub, ik zal niet meer lezen hier.

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wendy, ik ben heel benieuwd hoe je dat bord hebt gemaakt. Ik vind het ook erg leuk!
    Hoe was bowlen en steengrillen? Ik krijg er ook zin in. :D

Hier is J. al het hele weekend heel huilerig. Als even iets niet mag meteen een drama. Bijna de hele dag huilen. Hij hoest wel weer heel veel dus misschien voelt hij zich niet zo lekker. Maar vermoeiend is het wel.

Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje. Morgen voorbereiden op het darmonderzoek. Die heb ik dinsdag. Zie er een beetje tegen op.

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Drama is heel herkenbaar pasja. Hier vanochtend een kwartier op straat liggen janken omdat hij geen zin had. Er kwam zelfs iemand in pijama naar buiten om te vragen wat er was...

En succes/strekte morgen en overmorgen, kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet...

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier ook een behoorlijke peuterpuber... ze heeft dagen dat ze echt alles aan het testen is. Gelukkig zijn er ook dagen dat ze alleen maar lief is en leuk aan het spelen. Tussendoor samen boodschappen doen of even naar de kinderboerderij helpt wel op momenten dat ze niet te houden is.

Ik baal wel dat het nu minder mooi weer is/wordt. Beperkt je zo in de bewegelijkheid om ergens even lekker naar toe te gaan. Uitrazen in artis bv.

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Pasja: succes met het darmonderzoek!

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Heeft artis geen binnendelen dan? Stond me iets van bij van wel, maar dat zal ik dan wel wel verkeerd onthouden hebben. Wat vind ze trouwens van haar broertje?

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja er zijn wel dingen binnen, maar om nou van binnen naar binnen te rennen is ook zo iets!

Ze vindt haar broertje leuk. Echt heel lief is ze voor hem tot nu toe. Ze zegt ook dingen als "wat een schatje" en dat hij lief is. Geeft kusjes en knuffeltjes en ze is heel voorzichtig. Dus tot nu toe alles positief dus.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ja dat is waar. Moet zeggen dat ik op het moment ook geen idee van het weer in NL heb hoor. Hier nu heerlijk met een graadje of 30, dus lekker om dingen te doen, maar kunnen nog lekker zonder jas en niet te warm.

Fijn dat ze zo lief is! Hier gaat het ook steeds beter al begint het ruziemaken om speelgoed ook te beginnen. Ze kunnen beiden erg goed gillen;)

18. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hoe was het gister Pasja? Hopelijk viel het mee..

19. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Onderzoek viel reuze mee. Op het eerste gezicht geen rare dingen gevonden gelukkig. Volgende week donderdag krijg ik de uitslag.

Hoe gaat het met iedereen? Het is rustig hier.

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Fijn dat het meeviel pasja! Hopelijk ook een goede uitslag donderdag...

Deel Deze Pagina