Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wat is het stil hier. Waar is iedereen? Druk?

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Druk, moe, weinig te melden hihi. Hoe gaat het daar Pasja? Ik vind een tweede kindje echt een verrijking. Denk heel vaak echt heerlijk zo. Vooral omdat de baby zo ontzettend lief en vrolijk is. Echt een heerlijk kindje (ondanks de sprongen, slecht slapen enz). Hij brengt zoveel gezelligheid en vrolijkheid mee. Als hij me ziet gaat ie breeduit en hardop lachen. Echt geweldig.

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Een tweede is inderdaad super leuk. Al heb ik soms moeite mijn aandacht te verdelen. J. vraagt nog steeds veel aandacht. En N. begint steeds meer aandacht te vragen. wat logisch is. Maar gelukkig is hij dol op zijn zusje dus dat gaat goed. Ook zij volgt hem als hij in de buurt is. Zo schattig om te zien.

Fijn dat je zo geniet en dat hij zo vrolijk is.

Ik zit nu al na te denken wat voor cadeaus ik voor J. moet kopen. Voor zijn verjaardag zijn wij eruit maar moet ik nog cadeaus verzinnen voor de visite. Dan hebben we nog Sinterklaas en kerst. Hebben jullie al ideeën voor leuke cadeaus?

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    hier willen we graag een fiets, zwembroek, boeken, knutselspullen, locomix, spelletjes, wat boodschappen en een kassa voor in het winkeltje. wensen genoeg dus...

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Niet zoveel te melden eigenlijk. Wel druk met een assessment voorbereiden voor vrijdag. Als ik die goed maak dan ben ik weer door naar een volgende ronde voor een nieuwe baan.

Hier ook ontzettend aan het genieten van mijn 2 kinderen. De kleine jongen is echt een cadeautje. K. vindt haar broertje gelukkig ook echt heel lief en leuk. Laatst bij het schoenen kopen zei ze toen we klaar waren dat ze weer naar haar broertje toe wilde. Heel zoet dus. Ze heeft trouwens maat 26 (voeten waren 24,5 en 25) Ze leeft op grote voet.

Kassa voor in een winkeltje vind ik ook leuk! Boodschappen en winkelwagen hebben we al... die gaat ook geregeld mee naar de supermarkt.

Voor haar verjaardag hebben we al een poppenhuis dus. En voor de rest liggen er al wel wat cadeautjes in de kast. Ik heb schoencadeautjes gekocht bv, stempels, poezentasje, zaklampje. Voor de rest heb ik in de kast liggen een paar knuffels en een sieradendoosje met ballerina... maar ik vind haar eigenlijk nog iets te jong om er echt netjes mee om te gaan. Er wordt nog zo veel gesloopt.

Met kerst zat ik voor mijn kleine jongen te denken aan een eigen serviesje. In januari is hij 6 maanden.

Sint en Kerst blijven ook gewoon kleine cadeautjes, niet te gek maken. Ook nog een cadeautje kopen voor haar neefjes en nichtje en dan zijn we wel weer een beetje klaar.

6. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Heerlijk om een zwembroek in de winter te kunnen vragen. ;)

Boeken en spelletjes zijn wel een goed idee. Ik dacht ook aan knutseldingen. Hij is helemaal weg van klei.

In de schoen doe ik ook kleine dingetjes. Soms wat snoepjes zoals chocolademunten. (Waarvan ik natuurlijk het meeste eet want na een dag is hij alweer vergeten dat hij ze had ;))

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    die is gewoon voor de zwemles in het binnenzwembad hoor pasja, helaas is het seizoen na de overstromingen afgelopen en hebben we 's ochtends de jassen alweer aan...

klei is hier nog niet zo'n succes,wat doen jullie ermee?

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    AMS, hoe gaat het met jouw kindjes? Met de jongste? Hoe oud is hij nu en wat doet ie allemaal?

9. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Klei: pannenkoeken maken, slangen, beesten uitdrukken met van die hema figuren, sneeuwpoppen maken, sowieso veel balletjes = rijtje van klein naar groot etc. Ze mag nog maar met 1 kleur per keer omdat ze er anders een enorme troep van maakt.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    misschien zit daar mijn fout en moet ik het bij en kleur houden met de klei.

boord, hij is nu 10 maanden en kruipt het hele huis rond en loopt inmiddels ook langs de meubels. Hij is de laatste weken hard gegaan. Die van jou ook? hoe oud is hij nu?

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Hier vindt J. het geweldig om zijn klei te snijden met zijn plastic mesje. Kleuren gaan hier wel doorelkaar. In het begin probeerde ik het apart te ;)

houden maar nu laat ik hem lekker zijn gang gaan. Hij heeft nu gewoon veel zwarte klei.

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    AMS, hij is bijna 7 maandjes. En hij tijgert een kleine 2 maanden door het huis, kruipt dus nog niet. Zie hem wel steeds vaker in kruip-stand maar op de buik is sneller en makkelijker haha. Hij is nu heel aanwezig. Erg leuk. Bijvoeding gaat goed, halve boterham en fruit of groentehapje (weet niet hoeveel gram, maak het zelf).

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Pasja: heb je al uitslag van je darmonderzoek of heb ik daar helemaal over heen gelezen?
    Hier trouwens ook alleen maar bruin/zwartige klei hahah...:)

Diddl: druk met verhuizen? Verloopt het allemaal voorspoedig?

Ik heb echt totaal nog geen idee wat ik voor de jongens moet gaan kopen...heb vant weekend eerst eens al het speelgoed uitgezocht en veel op marktplaats gezet. Het kan nu dus weer aangevuld worden hahah :D

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Leuk boordevol! Wat vind z´n broer ervan dat hij nu meer aanwezig is?

O ja pasja, idd benieuwd of je uitslag hebt, hopelijk was alles goed...

Wendy, heerlijk he opruimen. Hier alleen ideeen te over.. Maar volgensmij vind ik het leuker dan de jongens, ha,ha..

15. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Nou ik heb inderdaad de uitslag. ik blijk een ontsteking in mijn dunne darm te hebben. Ik heb ontstekingsremmers gekregen en moet weer bloedonderzoek en ontlastingsonderzoek doen. 15 november moet ik weer terug om verder te kijken.
    Ze kunnen nog niet met zekerheid zeggen wat die ontsteking is (tijdelijk of chronisch zoals Crohn)

Ik heb van de week voor het eerst iets op MP gezet. :D Allemaal setjes kleding van J. Heb zoveel. En speelgoed gaan we van de week uitzoeken. Is hard nodig inderdaad.

@Boordevol: Leuk zeg dat die kleine steeds meer aanwezig is. Hoe reageert je oudste daarop?

16. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    nog even spannend dus pasja..

17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    pasja, fijn dat er in elk geval iets uit gekomen is. Weten ze ook de oorzaak van die ontsteking? Chron is geen fijne ziekte :( weet ik uit ervaring van een kennis.

De oudste wil vaak samen spelen met de baby, juist omdat hij zo aanwezig is, alleen kan de baby dat natuurlijk nog niet. Maar hij gaat ook vaak naast hem liggen op zijn buik, of even mee tijgeren haha.

18. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Crohn komt in veel versies voor he boordevol. Ik ken iemand die er idd veel last van heeft, maar mijn vader heeft het ook en met medicijnen gaat het heel erg goed en heeft hij echt negens last van...

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

* Kruipt onder een verflaag vandaan *

@ Pasja, hopelijk valt het mee en is het niet iets chronisch.

Ik wil voor Lot Lego (Friendz) gaan vragen. Hebben we nog niks van wel een hele verzameling playmobile en duplo, dus denk dat ze lego ook wel leuk gaan vinden.
    Verder krijgt ze van ons een 3 in 1 quinny kinderwagen, een pop (die had ze gelukkig nog niet ;)) en een auto voor de babyborn.
    Ze is echt helemaal gek van poppen.

5 Dec. en kerst moet ik nog verzinnen..

Klei, hier ook alle kleuren door elkaar :D

Heerlijk te lezen dat iedereen zo van de 2e kindjes geniet!!
    Hier ook van onze kleine meid hoor, mn meiden zijn allebei zooo gek met Noa, heerlijk!!

@ AMS, leuk zeg dat S. zo hard gaat. Nog even en hij loopt!

@ Boord, jou kleine man ook al lekker aan het tijgeren. Fijn dat het goed gaat met de bijvoeding.

Hier idd druk met het nieuwe huis. Veel te doen, tijd vliegt echt voorbij. het is wel echt een heerlijk huis in een fijne buurt.
    Alleen Lisa heeft het wel een beetje moeilijk met wennen op school.
    Komt van een heel klein schooltje met 9 kinderen in dr klas en hier nu al 24. Maar komt vast goed.

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Diddl, fijn dat jullie blij zijn met het huis en de buurt. Kan me voorstellen dat het voor Lisa even lastig is, is nl hoe dan ook een beste stap en dan ook zoveel meer drukte. Hopelijk maakt ze snel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes..
    Zag weer lieve foto´s voorbijkomen, wat is Noa groot geworden zeg..

Mbt lopen, dat dacht ik met de oudste ook, die liep al veel eerder langs de meubels, maar met echt lopen toch tot 18 maanden gewacht. We zullen zien, maar merk dat hij een beetje rustiger en voorzichtiger wordt na het vele vallen (hij denkt af en toe dat hij zonder steun kan gaan staan en dat lukt niet)...

Deel Deze Pagina