Diddl: nog van harte gefeliciteerd met Lot, leuke foto's op fb!! Rustig hier...iedereen druk met voorbereiden van de verjaardagen Heb hier inmiddels al wel de taart besteld, maar nog geen cadeautje...
Diddle: Ook vanaf hier nog gefeliciteerd met Lot... (sorry, zo laat nog 2 november is een beetje voorbij gevlogen voor mij).
Denk dat het iig een gitaar gaat worden...meneertje is er helemaal gek van. Verder weet ik echt niks!
Ooh Diddl, ik ben zo met mezelf bezig geweest dat ik helemaal vergeten ben je te feliciteren met Lot. Maar hierbij alsnog: Van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid!! Wat fijn dat ze zo een leuke dag heeft gehad.
AMS: volgens mij was jouw mannetje gister jarig toch??? Owwww ik weet gewoon niet meer wanneer wie jarig is...maar in ieder geval gefeliciteeeeeerd!! Wanneer vieren jullie het? Pasja: gaat toch wel goed met je? Gaat het al beter met je darmen?
Thanks wendy, was idd gister. Hebben het ook toen gevierd. 's ochtends voor de familie en 's middags kinderfeestje. Hij vond het heel leuk. Alleen zeurde hij vandaag de hele dag om meer cadeautjes.. Nja zal wel bij de leeftijd horen..
Oh wat erg, ook Ams zoontje vergeten. Nog van harte!!! Haha, en dat zeuren om meer cadeautjes. Moet er stiekem om lachen. Jullie vieren toch ook Sinterklaas? Zet hij dan ook zijn schoen? Ik weet ook niet meer wie wanneer jarig is. Misschien handig om dit in de club neer te zetten want in dit topic moet je zo erg zoeken. @wendy, het gaat goed met me hoor. Met mijn darmen ook gelukkig. Volgende week donderdag weer een afspraak maar ik denk dat dat de laatste keer is omdat het zo goed gaat.
Ohhh wat erg ik wist het ook niet AMS En jij onthoudt juist altijd alles zo super goed! Maar alsnog van harte met je grote knul!! Hihi, hij wilde vandaag weer jarig zijn dus Vind zo'n nieuw lijstje ook een goed idee, want ik weet ook echt niet meer wie nou precies wanneer jarig is.
Nou daar is hier anders nooit wat van te merken AMS. Je weet altijd alles zo goed nog met Lot enzo (lief!) Wanneer is S. precies jarig? Wel netjes getimed trouwens precies 2 jaar ertussen Dinsdag dus Kiek dr verjaardag! Wanneer vieren jullie het?
Echt?? Wat knap. Ik ben zooooo blij dat er 2,5 jaar tussen zit. Anders zou ik het een stuk zwaarder vinden denk ik. Vind het nu zo makkelijk dat J. steeds zelfstandiger wordt.
Voor ons was 1,5 jaar perfect geweest. Maar uiteindelijk zijn we nog eerder begonnen omdat mijn moeder toen ziek werd (uiteindelijk allemaal gelukkig goed afgelopen, maar in het ergste geval hadden we het fijn gevonden als ze haar kleinkind iig zou kennen). Als hij net zo snel was geweest als de oudste was hij in dec/jan geboren...
Owwww... voel me ook echt dom! Congrats nog AMS met je kleine grote man. Di is idd mijn meisje jarig. Wij vieren het zondag en ook nog een keer echt op haar verjaardag. Maar alleen met de family hoor. Geen kinderfeestjes. Het is zo al druk genoeg.