Mijn keuze is een ja, tenzij... en tenzij heb ik nog iets wat het omzet naar nee. Het blijft wel moeilijk hoor deze keuze, maar in deze tijd heb je helaas gewoon niet zoveel te kiezen en het maakt alle carrière stappen die ik nog zou willen maken wel makkelijker in de toekomst, waardoor ik dan wel meer mogelijkheden krijgen in mijn eigen wensenlijstje. Dus voor zoals het er nu uitziet moet ik gewoon even 2 jaar gaan doorbijten... ach, gezien het verleden komt me dat niet heel onbekend voor en dit kan ik.
@ AMS, ik bedoelde ook meer om hoe het klinkt hoor, want voor iedereen is een ander leeftijdsverschil weer ideaal. Bij Lisa en Lot natuurlijk 19 maanden verschil en dat was ook wat we graag wilden. Nu tussen Lot en Noa bewust meer tijd (2,5 jaar) ertussen aangezien Lot natuurlijk een ander verhaal is.
Spannend mejosje, denk ik een goede keuze, ik hoop dat het je gaat bevallen.. Diddl dat klopt ook, klinkt leuk. Met verjaardagen overigens helemaal niet handig, kreeg bij de ouste al de vraag of we het niet samen konden vieren, maar dat vind ik voor de kinderen niet leuk. Zij kunnen er tenslotte niks aan doen dat ze zo dicht bij elkaar jarig zijn en vind dat ze ieder een speciale dag verdienen..
Ha meiden, hier weer terug van een heerlijk weekendje weg. Kinders hebben genoten dus paps en mams ook Mejosje: alvast gefeliciteerd met jullie mooie meid! Fijne dag morgen. Hier zit 3,5 jr tussen de jongens. Had ook minder tijd tussen kunnen zitten, maar helaas...maar als ik zie hoe de jongens nu met elkaar omgaan, geweldig! En...ik heb mn Shabbies hoor hihi... Hoe gaatie met jullie?
Ik vind 2,5 jaar ook fijn ertussen. Alsnog heel zwaar hoor. Jongste is nu 8 maanden en trekt zich op en loopt langs meubels en is gaan zitten uit zichzelf en dit allemaal in 2 weken. Heb het dus behoorlijk druk gehad en dus minder op internet. Diddl, hoe gaat het met de groei van lot? Hier weegt hij nu 11 kilo (eindellllijjjkkkkk) en 150 gram. En is nu 92 cm. Ineens is het best hard gegaan maar nog steeds heel fijn natuurlijk. Wie is er al bij het CB geweest voor de afspraak van 3 jaar en de ogen test? Wij maandag, dat is goed gegaan. Wel weigerde hij de plaatjes te benoemen terwijl hij heel goed kan praten. Kwam de vpk op het idee hem dan de plaatjes die zij op de poster aanwijst hem te laten aanwijzen in het boek (zo kun je ook controleren of hij het goed ziet). En dat deed hij wel en halverwege begon hij ze zelfs bij naam te noemen hihi.
Boord: je jongste is al aan de wandel, leuk hoor Fijn dat de oudste nu goed groeit! Wij moeten de 29e pas naar het cb.
Tnx AMS Hier moeten we volgende week naar het cb... ben benieuwd! Dubbele afspraak met de jongste en die moet prikjes. Hoop dat ze er een beetje relaxt op reageert.
@ Boord, fijn zeg dat hij ineens zo groeit. Hier weet ik het niet precies nu maar denk zo'n 84 cm en 10, .. kilo. En je kleine man gaat hard ineens, leuk hoor! Hier nog niet naar het CB geweest voor Lot. half december pas. @ Wendy, lekker weekendje weg geweest! Hier is manlief weer voor een paar weekjes naar het buitenland, Finland dit x, brrrrr.
Pasja: gefeliciteeeeeeeeeeeerd met jullie zoon!! Fijne dag vandaag. Vanmorgen bij de intocht geweest....KOUD! Sinterklaas heeft voet aan wal gezet en wij zijn gelijk lekker naar huis gegaan
Boord: jij natuurlijk ook van gefeliciteerd met jullie mannetje! (als ik nou toch eens in het lijstje kijk ) Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!
@ Boord en pasja, gefeliciteerd met jullie mannen!! Hebben ze genoten? Hier ook naar de intocht geweest, ze vonden het allebei geweldig! Lot ook hele verhalen tegen zwarte piet, heerlijke kwebbel!
Bedankt meiden. We hebben een hele gezellige dag gehad. Eerst Sinterklaas kijken natuurlijk. Heel koud! Wij zijn ook vrij snel weer weggegaan. Pepernoten zaten in zijn hand en weer lekker weg. ''s middags visite. Het was heel druk want iedereen bleef eten maar wel gezellig. En J. is enorm verwend. Super dag dus. @Boordevol: jij natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je oudste. Hebben jullie een leuke dag gehad? Jij vroeg ook over de ogentest hè? Hier hebben we hem al gehad. Het ging goed. We hadden de avond ervoor al 'geoefend' met het boekje. Zo heb ik hem een beetje voorbereid. @Diddl, ik zag leuke foto's van die meiden bij de intocht van Sinterklaas. Heel schattig. @wendy. Alvast gefeliciteerd met Finn. Vier je het ook morgen?
Van harte gefeliciteerd met Finn. Hele fijne dag vandaag. Ik besef me opeens dat we al bijna 3! Jaar onze club hebben. Al drie jaar vertellen we hoe onze kindjes zich ontwikkelen. Erg leuk!
Ja, gaat snel he pasja.. Hier vandaag met beide jongens naar de KA geweest. De een is 14,3 kg en 101 cm, de ander 9,5 kg en 77 cm..De jongste loopt mbt gewicht dus ongeveer gelijk met zijn broer, maar is een stukje kleiner (de oudste zat met 12 maand op 80,5 cm)... Verder alles prima, alleen nog wachten op de controle voor de benen van de oudste. Hier verder eigenlijk weinig nieuws..