Grote knullen hoor AMS! Fijn dat alles goed was. Wij moeten volgende week weer naar de KA, ben benieuwd denk wel dat ze (voor haar doen) goed gegroeid is.
@ Wendy, Finn genoten vandaag? @ AMS, we blijven idd in hetzelfde (kinder)ziekenhuis, maar we hebben volgende x wel weer een nieuwe KA (nr. 7 in 1,5 jaar tijd...)
Wij hebben nog altijd dezelfde KA, vanaf 7 maanden tot nu dus. Dat is wel prettig. Zo AMS, wat een schrielkippie heb ik dan hihi. 10cm kleiner en 3 kilo lichter. De jongste daarentegen weegt weer zwaarder dan jouw jongste, die gaat hard. Diddl, al geweest? Bedankt allemaal voor de felicitaties!!!!!!!!!!!!!!!
Finn heeft genoten en was echt jarig, heerlijk om te zien! Helemaal blij met z'n gitaar en doet heel de dag niets anders meer dan erop spelen Gister naar KA geweest voor controle van z'n hartje en alles was weer goed gelukkig! Tis stabiel gebleven dus over 2 jaar pas weer terug. 16,2 kg en 98cm, beste vent dus!
Hihi, fijn zo'n gitaar Hadden jullie die zelf gegeven? Fijn zeg dat alles goed was met zn hartje, dat zal een opluchting zijn!! En idd een flinke vent zeg!
Wow, dan is Finn flink de lucht in geschoten! Denk bij hem aan zo'n lekker klein mannetje.. Wat een hoop wisselingen diddl, vervelend. Hier is dat in de ziekenhuizen meestal ook zo. Hier druk met vanalles. Verjaardagen gelukkig weer achter de rug, nu sinterklas nog. Wanneer vieren jullie het? Hier het weekend weg, dus dat is geen optie. En daarna lekker de kerstboom opzetten (heerlijk, nu al zin in!).. Verder weinig nieuws hier..
Wendy, grappig die gitaar. Ik word soms enorm gek van al dat speelgoed met geluid. Soms zijn de batterijen ineens op. J. Was drie weken terug 16,4 kilo en 101 cm. Bijna net zo groot als Finn dus. En wat een opluchting zeg, da nieuws over zijn hart. Diddl, wat enorm irritant dat je steeds andere artsen hebt. Ams, hier vieren we het zondag. En op maandag komt hij naar het kdv. Ben benieuwd wat hij ervan vindt. Ik heb ook zin in kerst. De tijd gaat zo snel. Bedacht me opeens dat ik over een week waarschijnlijk al de kerstboom neerzet.
Hier zijn batterijen van geluidmakend speelgoed ook heeeeel snel op! En sommige dingen wissel ik gewoon af Ja, het is gewoon al weer bijna december. Heb wel zin in kerst, maar het tweede deel van dit jaar lijkt echt omgevlogen tot nu toe. Bizar!
Grote mannen allemaal! Ik had Lisa gister even op de weegschaal en die weegt nu nog maar 13,2 kg ipv eerst 13,6 vergeleken bij jullie mannen van 1,5 jaar jonger toch wel weinig Wij vieren zondag sinterklaas, leuk! En dan volgend weekend denk ik de kerstboom, gezellig!
heh dames gisteren zijn we naar cb geweest en het voelde best vreemd om daarna niet hier te komen vertellen. als niemand bezwaar tegen hebt wil ik nu weer terug. inderdaad de jongens hebben hier enorm gegroeid! J. is zelfs voorbij tim in de lengte! tim groeit ook goed, maar zijn lijntjes buigen steeds verder naar beneden. hij is nu 100cm en 17,2kg. hij is precies goed met gewicht en lengte in verhouding. het was tegen eind van middag. ik was bang dat hij niet rustig ging doen. maar hij maakte het niet moeilijk met de controles. verder heeft hij n vertikal lijn, een cirkel en een kruis nagetekend, blokken gestapeld, een simpel treintje van blokken na gebouwd, en vormenstoof gedaan(dat had hij met 2 jaar ook gedaan).we hoefden natuurlijk geen complete ogen test te doen, om de 3 maanden doet hij die test in ziekenhuis.(over 3 maanden gaan we waarschijnlijk beginnen met oog plakken omdat 1 oog minder goed ziet dan de andere helaas) gerustelling over slapen(als hij zich goed voelt na 10uur slaap dan is het ok)en dat avondeten komt wel, als ze ietsje ouder zijn eten ze beter. tim is naar de sint geweest, bij hem op schoot gezeten maar hij is sceptisch helaas over de kadoo's en over sint gebeure. waar ik heel trots op ben in de laalste tijd is dat tim salades eet!echt bladjes, krulsla,worteltjes salade-met citroen en olie saus- of maaltijd salades met zalm of carpaccio enzo. hij eet echt zo een kom helemaal op.(ik eet elke dag salades, ik ben er gek op) ik ben daarom zo trots op hem! hij is nog steeds geen goede eter, erg selectief. veel kinderen van zijn leeftijd eten waarschijnlijk al heel lang bladjessla maar het is hier sinds n paar weken pas. gekokte groente eet hij echt niet.behalve doperwtjes en kidney bonen. verder gaat het goed met ons. zijn nieuwe autostoel is net gearriveerd, kijken hoe zo een stoel nou gaat. rodi airprotect hebben we voor hem. tja, ze zijn zo groot!alweer 3 jaar! heel veel groetjes.
zo, hij vond het huis van sint en optocht errug leuk. mama stond echt goed vooraan zodat hij alles goed kon zien!volgende dag lekker gedanst met sint en pieten in het sinthuis!
Hoi Belize, welkom terug. Wat knap dat Tim sla eet. Hier echt niet hoor. Hij eet alleen groente als het geprakt is met aardappels. Groente uit het vuistje moet hij niks van weten. Leuk dat Tim bij Sinterklaas op schoot durfde. Moet ik hier nog zien.... Diddl, jeetje ik wist dat Lisa een tenger meisje was maar dat ze zo weinig weegt.., Inderdaad een heel verschil met de knullen hier. Veel plezier met Sinterklaas dit weekend allemaal! Ben benieuwd wat ze ervan vinden.